zo even weer een update...
gisteren de beuro van ml weer is herstapelde... had de dag er voor een krat leeg gemaakt van kinderkleding... die dus mateen gevulde met losse dingen op beuro en alles dus dannig herstapelde dat we gewoon weer vloer oppervlakte in de studie kamer terug kregen..
nu is ml de cd en dvd rek die op de beuro stond aan het ophangen... en wie weet doet die zo ook de plank die naast mijn beuro staat voor bijven die van hem ook... kan ik weer boeken daar kwijt.. en hebben we weer kastruimte voor ander dingen...
gisteren ben ik ook op zolder aan het herstapelen geweeste... ook daar is vloeroppervlak gewonnen... maar dingen als de tent die sins de ON-beurs voor de schuiven lag zit nu in de kast...
(onder tussen zijn allen verfpotten en ander rommel van de gang op zolder naar de kamer verplaats om dat ML daar een kast voor wil gaan bouwen en dus moets dat ruimte even leg... zucht... nu oog het weer heel vol...
maar ik heb daar net een doos die al jaren onder mijn beuro zit leeg gehaald... 90% is opgeruimt of weg gegooit... nu nog een zak moet pennen en zo.. waar van denk ik een deel eht niet meer doet... (hoe veel pennen en potloden heeft een persoon nodig... allen al in die zak zit er denk ik 100.... (komt uit mijn beuro van toen ik thuis nog wonde bij mijn ouders (2007) als ik het goed zie... ) die is voort een andere moment nu echt geen puf....
maar al in al goed bezig,,,,...