Aantal onderwerpen per pagina verhoogd van 20 naar 50

Hier kun je alle nieuws en mededelingen over DenV vinden

Moderator: Mod_Forum_Algemeen


Olivia3

Berichten: 6624
Lid geworden op: 20 sep 2016 11:42
Hobbies: Leuke dingen

Re: Aantal onderwerpen per pagina verhoogd van 20 naar 50

Ongelezen bericht door Olivia3 » 10 mar 2019 08:12

Ik denk dat er iets mis gaat met de visuele instellingen. Voor mij is het niet meer te doen eigenlijk. (visusprobleem)

Gebruikersavatar

Topic starter
Geekess
Forum Eigenaar
Forum Eigenaar
Berichten: 15925
Lid geworden op: 30 mei 2009 14:20
Hobbies: Dragen en Voeden
tag: Bzzzz... Opperbij
Locatie: Heerhugowaard ******** Eigenaar forum en blog voor Natuurlijk Ouderschap
Contacteer:

Re: Aantal onderwerpen per pagina verhoogd van 20 naar 50

Ongelezen bericht door Geekess » 10 mar 2019 10:01

@Olivia3 kan je mij per PM screenshots sturen van hoe het er bij jou uitziet? En welke telefoon je gebruikt?
DL1 2009 - DL2 2014
Dragen en Voeden *** Forum en Blog voor het bevorderen van Natuurlijk Ouderschap ***

Gebruikersavatar

Lin-da

Berichten: 4756
Lid geworden op: 29 okt 2010 20:48
Hobbies: Lezen, de kinderen, vakantie

Re: Aantal onderwerpen per pagina verhoogd van 20 naar 50

Ongelezen bericht door Lin-da » 13 mar 2019 07:38

Bij mij is het nu ook bijna niet meer te lezen zulke kleine lettertjes. Kan ik daar bij mijn instellingen nog wat aan doen? i iPhone 6 heb ik
Mama van 2 meisjes sept' 05 en sept' 07

Gebruikersavatar

Topic starter
Geekess
Forum Eigenaar
Forum Eigenaar
Berichten: 15925
Lid geworden op: 30 mei 2009 14:20
Hobbies: Dragen en Voeden
tag: Bzzzz... Opperbij
Locatie: Heerhugowaard ******** Eigenaar forum en blog voor Natuurlijk Ouderschap
Contacteer:

Re: Aantal onderwerpen per pagina verhoogd van 20 naar 50

Ongelezen bericht door Geekess » 13 mar 2019 15:56

Kunnen de mensen die problemen hebben door de onderwerpen per pagina verhoging een topic hierover aanmaken in het Test&Technische Problemen subforum? Bij voorkeur samen 1 topic :-D. Het is handig als jullie daarin screenshots kunnen zetten van wat jullie zien, en vermelden welke telefoons/browsers jullie gebruiken. Ik heb op het ogenblik even geen iphone tot mijn beschikking om te testen, ik weet niet waar de lader van die van ML's werk is :-)
DL1 2009 - DL2 2014
Dragen en Voeden *** Forum en Blog voor het bevorderen van Natuurlijk Ouderschap ***

Gebruikersavatar

Topic starter
Geekess
Forum Eigenaar
Forum Eigenaar
Berichten: 15925
Lid geworden op: 30 mei 2009 14:20
Hobbies: Dragen en Voeden
tag: Bzzzz... Opperbij
Locatie: Heerhugowaard ******** Eigenaar forum en blog voor Natuurlijk Ouderschap
Contacteer:

Re: Aantal onderwerpen per pagina verhoogd van 20 naar 50

Ongelezen bericht door Geekess » 15 mar 2019 14:23

@Olivia3 en @Lin-da : Ik wil jullie graag helpen, maar dat kan ik niet zonder jullie input!
DL1 2009 - DL2 2014
Dragen en Voeden *** Forum en Blog voor het bevorderen van Natuurlijk Ouderschap ***

Gebruikersavatar

Mama_van_T
Moderator
Moderator
Berichten: 16275
Lid geworden op: 10 aug 2012 20:26
Hobbies: lezen
Locatie: Gouda

Re: Aantal onderwerpen per pagina verhoogd van 20 naar 50

Ongelezen bericht door Mama_van_T » 15 mar 2019 14:25

Olivia doet mee aan 40 dagen vasten dmv telefoonvasten, die is alleen op zondag online. :)
Moeder van T (27-8-2011, 6 jr 4 mnd bv, en J (5-10-2015), 6 jr 9 mnd bv.

Ministash: Amazonas Boy * Hoppediz Oslo * Didymos gecko’s macchia * Little Frog Linnen Agat * Didymos Indio Aurora * Lenny Lamb Luna * Natibaby Starling * Bondolino Poplin grijs * Tula Toddler Dino's * R&R preschool Animal

Gebruikersavatar

Lin-da

Berichten: 4756
Lid geworden op: 29 okt 2010 20:48
Hobbies: Lezen, de kinderen, vakantie

Re: Aantal onderwerpen per pagina verhoogd van 20 naar 50

Ongelezen bericht door Lin-da » 15 mar 2019 16:52

O sorry, ik heb niet meer aangedacht! Ik heb zelf een update moeten doen van mijn telefoon en in mijn instellingen groter letter type aangevinkt en nu lijkt het wel weer oke!
Mama van 2 meisjes sept' 05 en sept' 07

Gebruikersavatar

Topic starter
Geekess
Forum Eigenaar
Forum Eigenaar
Berichten: 15925
Lid geworden op: 30 mei 2009 14:20
Hobbies: Dragen en Voeden
tag: Bzzzz... Opperbij
Locatie: Heerhugowaard ******** Eigenaar forum en blog voor Natuurlijk Ouderschap
Contacteer:

Re: Aantal onderwerpen per pagina verhoogd van 20 naar 50

Ongelezen bericht door Geekess » 15 mar 2019 17:11

Fijn!
Ik ga een mogelijkheid onderzoeken om de lettergrootte van de tekst op het forum te kunnen wijzigen, maar dat kan dan iig tot na Pasen wachten ;-)
Tenzij er meer mensen problemen hebben met de zichtbaarheid. In dat geval hoor ik het graag!
DL1 2009 - DL2 2014
Dragen en Voeden *** Forum en Blog voor het bevorderen van Natuurlijk Ouderschap ***

Gebruikersavatar

Nynket

Berichten: 4158
Lid geworden op: 14 jun 2014 09:52
Hobbies: muziek & boeken
Locatie: Drachten

Re: Aantal onderwerpen per pagina verhoogd van 20 naar 50

Ongelezen bericht door Nynket » 16 mar 2019 20:32

@Geekess
Ik heb er geen probleem mee, maar ik zag in dit kader wel iets bijzonders. Dat wou ik even melden, want mocht je na pasen er naar gaan kijken, kan dit handig zijn voor je qua informatie.
Wanneer ik op 'ongelezen' druk, is het lettertype iets groter, dan wanneer ik via onderin naar een aantal forums ga (zoals draagpraat). Overigens zijn niet alle forums kleiner, zoals de keukentafel is gewoon net zo groot als via de knop 'ongelezen'.
Mem van * (feb '13), Ruben (april '14), * (okt '16), * (sept '17) en Thomas (sept '18)


Olivia3

Berichten: 6624
Lid geworden op: 20 sep 2016 11:42
Hobbies: Leuke dingen

Re: Aantal onderwerpen per pagina verhoogd van 20 naar 50

Ongelezen bericht door Olivia3 » 17 mar 2019 10:05

Mama_van_T schreef:
15 mar 2019 14:25
Olivia doet mee aan 40 dagen vasten dmv telefoonvasten, die is alleen op zondag online. :)

Haha ja, klopt!
Geekess, ik weet niet of je al wat gedaan hebt maar het is wel beter nu. Hij doet het nu nog soms. Ik herken er (nog) geen patroon in.

Gebruikersavatar

Topic starter
Geekess
Forum Eigenaar
Forum Eigenaar
Berichten: 15925
Lid geworden op: 30 mei 2009 14:20
Hobbies: Dragen en Voeden
tag: Bzzzz... Opperbij
Locatie: Heerhugowaard ******** Eigenaar forum en blog voor Natuurlijk Ouderschap
Contacteer:

Re: Aantal onderwerpen per pagina verhoogd van 20 naar 50

Ongelezen bericht door Geekess » 29 mar 2019 07:05

Ik heb een aanpassing gedaan aan het forum. Het is nu mogelijk om in je Gebruikerspaneel onder Forumvoorkeuren het lettertype van het forum te vergroten. Hierbij wijzigt alleen de lettergrootte, niet de grootte van andere elementen (daar kan je de zoomfunctie van je browser altijd voor gebruiken). Het is geen perfecte oplossing, het kan de forumstijl er lelijker uit laten zien. Er is geen handige aan/uit knop op iedere pagina van het forum, je moet er echt voor naar je gebruikerspaneel. Maar mijn tijd is nu nog even heel beperkt.
Ik hoop dat dit een verbetering is voor mensen met een visus beperking, en voor mensen die problemen hebben na de wijziging in het aantal topics per pagina. En voor iedereen die gewoon liever iets grotere letters heeft om comfortabeler te lezen.
DL1 2009 - DL2 2014
Dragen en Voeden *** Forum en Blog voor het bevorderen van Natuurlijk Ouderschap ***

Plaats reactie