Te koop handgemaakte SSC van D&V Nati Batavia

Plaats hier je advertentie voor gebruikte doeken en overige dragers die je wilt verkopen of ruilen.
Leden met 30 posts en minimaal 30 dagen lidmaatschap mogen hier posten.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Forumregels
Dit is de verkorte versie van de verkoopregels. De lange versie van de verkoopregels staat hier.
  • Minimaal 30 posts en minimaal 30 dagen lid
  • Maximaal één actief verkooptopic per persoon
  • Alleen spullen aanbieden die je op moment van plaatsen fysiek in je bezit hebt, én die duidelijk voor eigen gebruik aangeschaft of gemaakt waren
  • Duidelijke beschrijving van ieder artikel, waarbij je minimaal een goede eigen foto en een prijs vermeldt
  • Alles verkocht: meld het in het onderwerp, dan kan Beheer je topic sluiten
  • Zodra je hier spullen aanbiedt, gaan we er van uit dat je de lange versie van de verkoopregels hier hebt gelezen en daarmee akkoord bent gegaan
Heb je vragen of opmerkingen over deze regels, neem dan contact op met een van onze moderatoren.

Topic starter
eeyoor

Hobbies: lezen, wandelen, naaien

Te koop handgemaakte SSC van D&V Nati Batavia

Ongelezen bericht door eeyoor » 08 aug 2018 15:50

Ik verkoop mijn zelfgemaakte SSC gemaakt met de voor D&V ontworpen Batavia doek. We hebben hem gebruikt voor DL van 2 tot 3 jaar. Daarbij opgemerkt dat DL groot is, dus dat de meeste kindjes er makkelijk langer in kunnen.
zit breedte = 43.5 cm
hoogte rugpand 45 cm
Hij is gemaakt voor wat langere /dikkere mensen. Vraagprijs €40,00 excl verzendkosten. Niet eens met de prijs, laat het me weten. Eventueel kan ik 'm meenemen naar de D&V megameet. Ik reis ook best het land door, dus wie weet is verzenden niet nodig.
hij komt uit een rookvrij huis. We hebben wel een hond, dus een verdwaalde haar is mogelijk. Hij wordt gewassen voordat hij verstuurd wordt.

We hebben hem vooral gebruikt voor onze oudste. De jongste heeft er dit jaar nog in gezeten maar was met haar 3,5 jaar toch te groot. De 20 kg die ze weegt hield hij makkelijk en het droeg nog heerlijk. En ze sliep binnen 5 minuten.

voor meer informatie over maten en zo zie ook mijn draadje in knutselen met doeken en dragers: viewtopic.php?f=56&t=86406
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik ben soms wat kort door de bocht... Voel je dus niet beledigd, dat is nooit mijn bedoeling.
Mama van M. 01-02-2011 en P. 23-08-2014

Friek

Hobbies: Lego sorteren

Re: Te koop handgemaakte SSC van D&V Nati Batavia

Ongelezen bericht door Friek » 08 aug 2018 19:46

Heel mooi! En mooie prijs. Helaas zal hij mij waarschijnlijk niet passen en hebben we al een peuterdrager...
ZL1 mei '12, ZL2 sept '14 & DL dec '17

Rosalinde

Hobbies: Bakken en breien

Ongelezen bericht door Rosalinde » 08 aug 2018 20:43

Hij is inderdaad echt prachtig! Ik vrees ook dat hij voor mij te breed zal zijn. Mocht je hem ten tijde van de megameet nog hebben, dan zou ik hem wel heel graag passen en als hij wel past overnemen.
Ons geschenk van 4/2014 en ons tweede wonder van 10/2016

Topic starter
eeyoor

Hobbies: lezen, wandelen, naaien

Ongelezen bericht door eeyoor » 08 aug 2018 21:16

Dank.
Check rosalinde
Ik ben soms wat kort door de bocht... Voel je dus niet beledigd, dat is nooit mijn bedoeling.
Mama van M. 01-02-2011 en P. 23-08-2014

Plaats reactie