Draagfoto's op aanvraag mogelijk : )
Ik hou enorm van doeken proberen en dus is het tijd voor een nieuwe ronde. Dus een grote reorganisatie in wolletjes (behalve de Giraso-katoen en Ellevill, deze is katoen/bamboe) Ze hebben allemaal een speciaal plekje en speciale eigenschappen, daar kan ik ze niet allemaal voor houden hihi. En zoals ik al zei ik wissel graag. Sommigen zijn niet te koop of komen later misschien alsnog te koop. Alle doeken zijn prachtig, in goede staat, gewassen in euculan, plat gedroogd. Exclusief verzendkosten
pm voor eventuele ruil : )
Van boven naar beneden
Girasol harvest taupe 4 -80 euro (zacht,katoen, sterk en mooie zachte kleuren)
Ellevill Paisley Quatro moonlight 6- 130 euro (super zacht, mooie newborn doek, grijstinten, 50/50 bamboe katoen)
Didymos Fish Hoernum 6- 140 euro (alpaca wol, iets breder dan de meeste doeken, dunnere doek wel sterk)
Natibaby Swallows beige wol 4 - 130 euro (super zacht, iets glimmends in de stof, sterke doek)
Didymos Deepblue/gold hemp 6 NFS
Didymos Natur Cash 6 NFS
Didymos Vogels wol 5 NFS
Lawilde Latraille Pele 5 NFS
Didymos Kurbis 6 - 130 euro (wol, super zacht, dunne doek, diamand weving, prachtige diepe kleuren)
Didymos Greenland 6 150- euro (wol, Indio, draagkrachtig, en alles wat ze zeggen over deze doek is waar, hij is heerlijk!)
Didymos Houndstooth 6 NFS
[/img]