Tula peuter op reis - Naar RainbowR1

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Gebruikersavatar

Mia

Berichten: 175
Lid geworden op: 01 feb 2012 12:00
Hobbies: Reizen

Tula peuter op reis - Bij Mia

Ongelezen bericht door Mia » 25 nov 2013 09:46

Afbeelding Lastig foto maken in mijn eentje...Wat ik fijn vind aan de Tula is de breedte van het stof. In vergelijking met de Manduca zit DL wel van knie tot knie. Wel moet ik erg wennen aan de gesp zonder 3 punts gordel, heb telkens het idee dat ie zo open springt *don't know*
* Lees forum meestal op Tapatalk so beware of typo's *

Gebruikersavatar

Mia

Berichten: 175
Lid geworden op: 01 feb 2012 12:00
Hobbies: Reizen

Re: Tula peuter op reis - Bij Mia

Ongelezen bericht door Mia » 28 nov 2013 17:28

Hij is net verzonden naar de volgende mama. T&T code in PM. Bedankt voor het lenen!
* Lees forum meestal op Tapatalk so beware of typo's *

Gebruikersavatar

Marijketje

Berichten: 3789
Lid geworden op: 01 nov 2012 18:04
Hobbies: Theater, Engels, wandelen

Re: Tula peuter op reis - Bij Mia

Ongelezen bericht door Marijketje » 29 nov 2013 18:23

De Tula is goed aangekomen! Ik zal hem volgende week donderdag weer versturen, want vrijdag geen tijd om postkantoor op te snorren. Morgen meteen proberen bij Sint op het werk. [biggrin]
Mama van H. (9-'12), J. (7-'14) en C. (12-'16)
Go make a life, not a living


hyacin

Berichten: 224
Lid geworden op: 13 jul 2012 13:04
Hobbies: fotografie, forummen
Locatie: in de buurt van Zaltbommel

Re: Tula peuter op reis - Bij Mia

Ongelezen bericht door hyacin » 29 nov 2013 19:43

Dus ik krijg em vrijdag al, joehoe [blij] [cheer] [dance]

Gebruikersavatar

Marijketje

Berichten: 3789
Lid geworden op: 01 nov 2012 18:04
Hobbies: Theater, Engels, wandelen

Re: Tula peuter op reis - Bij Mia

Ongelezen bericht door Marijketje » 30 nov 2013 20:28

Afbeelding
Eerste indruk: hij draagt heel licht, heel fijn! Hij is voor ZL nog net een beetje aan de grote kant. Gaat net met zijn beentjes. ML vond hem ook prettig dragen.

ZL was behoorlijk moe na Sint op werk, en de wandeling naar de auto was niet lang genoeg om in slaap te vallen. Dus suffe ZL en ik kijk ook niet al te helder. [rolleyes]
Mama van H. (9-'12), J. (7-'14) en C. (12-'16)
Go make a life, not a living


hyacin

Berichten: 224
Lid geworden op: 13 jul 2012 13:04
Hobbies: fotografie, forummen
Locatie: in de buurt van Zaltbommel

Re: Tula peuter op reis - Bij Mia

Ongelezen bericht door hyacin » 08 dec 2013 07:28

Gisteravond na een dag winkelen dl snel in de Tula gedaan. Wat valt me op:
- lekker soepel
- minder verstelmogelijkheden dan Manduca (vind ik prima)
- heerlijk stevige heupband

De toddler is echt nog te ruim voor dl. Rugpand te breed aan haar rug en bij haar benen. Rugpand is wel heerlijk hoog, is voor mij de reden geweest om voor toddler te kiezen ipv baby. Dl is 19 maanden en draagt broekmaat 86.

Foto en draagpraat volgt later deze week.

Gebruikersavatar

Selena

Berichten: 1135
Lid geworden op: 18 feb 2012 19:22
Hobbies: shoppen, internet, kinderen

Re: Tula peuter op reis - Bij Mia

Ongelezen bericht door Selena » 09 dec 2013 13:51

Hoe zit het nu met het schema ?

Want ik zie dat Hyacin hem de 8e zou krijgen, maar als ik de berichtjes hier lees lijkt het alsof iedereen hem al een week eerder heeft ? In ieder geval eerder dan volgens het schema op pagina 1.
Trotse mama van L. '11 en V. '13
Afbeelding

Gebruikersavatar

Topic starter
mv j en t

Berichten: 688
Lid geworden op: 10 jul 2011 18:05
Hobbies: Mijn kindjes!
Locatie: Draagdoekconsulent, en webshop eigenaar regio Westervoort
Contacteer:

Re: Tula peuter op reis - Bij Mia

Ongelezen bericht door mv j en t » 09 dec 2013 15:57

Selena schreef:Hoe zit het nu met het schema ?

Want ik zie dat Hyacin hem de 8e zou krijgen, maar als ik de berichtjes hier lees lijkt het alsof iedereen hem al een week eerder heeft ? In ieder geval eerder dan volgens het schema op pagina 1.
Ja klopt, hij is een paar keer op een andere dag verstuurd. Ik heb nu de goede data er weer bij gezet. Nu moet het weer kloppen, als het goed is.
Groetjes Natasja

http://www.jebabydichtbij.nl
Draagconsulent, verkoper van o.a. Girasol, Little Frog, Pellicanobaby, Didymos, Wompats, Tula, Storchenwiege, Grimm's, Monkey Doodlez zwemluiers! Ook uitleen van babydragers en doeken!


hyacin

Berichten: 224
Lid geworden op: 13 jul 2012 13:04
Hobbies: fotografie, forummen
Locatie: in de buurt van Zaltbommel

Re: Tula peuter op reis - Bij Mia

Ongelezen bericht door hyacin » 10 dec 2013 08:14

En dan gooi ik weer roet in het eten...... Ik heb net een nieuwe Tula Loverbirds gekocht bij Natasja en die krijg ik als het goed is morgen. Wat mij betreft mag mijn logé dan donderdag weer met de post verder naar de volgende. Ik verzend aangetekend dus als de volgende haar adres aan mij wil mailen.....

Gebruikersavatar

Appelboom

Berichten: 4947
Lid geworden op: 06 jan 2012 19:21
Hobbies: klimmen, lezen

Re: Tula peuter op reis - Bij Mia

Ongelezen bericht door Appelboom » 10 dec 2013 09:58

Leuk, Hyacin! Hij beviel dus echt goed, hoewel nog te groot. Ben benieuwd naar je verslag.

Misschien moeten we toch nog even opnieuw naar het schema kijken, afhankelijk van hoeveel alles opschuift. Ik wil de drager wel graag minimaal een weekend uitproberen, en 3-5 januari ben ik er niet. Dus misschien wil Rainbow terug ruilen met mij, als dat met de data klopt? Of vindt Natasja het niet erg als wij 'm meer dan een week houden?
DL november 2011, ZL mei 2013. Wat een rijkdom!


hyacin

Berichten: 224
Lid geworden op: 13 jul 2012 13:04
Hobbies: fotografie, forummen
Locatie: in de buurt van Zaltbommel

Re: Tula peuter op reis - Bij Mia

Ongelezen bericht door hyacin » 10 dec 2013 15:49

Oké, na een krote pas-sessie heb ik mijn eerste bevindingen gemeschreven, waaronder het feit dat de tula nog te groot is voor dl. Gisteren heb ik dl de hele middag op mijn rug gehad vanwege een piepdag en zij zat heerlijk comfortabel en voor mij was het echt hemels! Na een uurtje met mijn wompat kreeg ik standaard een zere rug, wat ik met de manduca nooit had en nu met de tula dus ook niet meer. Vandaag bleek dl dus ziek en he ik haar een poos op mijn buik gehad. Ook dit is erg prettig, maar vanwege mijn verkeerde houding, is dit al te best voor mijn rug. Ik heb mijn wompat en de tula op elkaar gelegd en er bleek maar anderhalve cm aan elke kant verschil in te zitten dus aan haar benen is de tula goed. Het rugpand blijft ruim in de breedte bovenaan, maar nu kan dl haar handen lekker omhoog steken. Heeft ze nooit eerder gedaan, maar nu ineens wel en ze lijkt het geweldig te vinden.

Al met al ben ik totaal verliefd geworden op de tula en ik heb er meteen een besteld bij Natasja. Hij si onderweg en morgen heb ik mijn eigen tula in huis [blij] .

Foto's van de pas-sessie op zondagochtend op pyjamadag. Hopelijk vergeven jullie me mijn oorlogshaar, manlief kon blijkbaar geen foto's maken zonder deze enorme bos erop [whistle]

http://www.plaatjesdump.nl/upload/71257 ... 9263d8.jpg

http://www.plaatjesdump.nl/upload/e496f ... 6e8231.jpg

Gebruikersavatar

Selena

Berichten: 1135
Lid geworden op: 18 feb 2012 19:22
Hobbies: shoppen, internet, kinderen

Re: Tula peuter op reis - Bij Mia

Ongelezen bericht door Selena » 10 dec 2013 22:26

Ohhh Hyacin, jouw verhaal geeft mij hoop !

Ik heb namelijk precies hetzelfde. Met de wompat binnen een half uur zere rug, hoe ik hem ook afstel.
Laatste keer zelfs 5 dagen erge bekkenpijn gehad na een half uurtje met de wompat [confused] Had toen een Leen-tula gehad die ik toen dus uiteindelijk niet heb kunnen gebruiken, zo'n zeer dat ik had.
Ik vermoed dat het ook aan de zachte banden ligt, want met mijn Boba heb ik het niet (en die heeft harde banden).
Maar ja, die is echt te smal voor mijn bijna-peuter (volgende week 2 jaar).
Trotse mama van L. '11 en V. '13
Afbeelding

Gebruikersavatar

mniekje

Berichten: 3877
Lid geworden op: 26 jan 2011 12:32
Hobbies: Geocaching
Locatie: N ijkerk

Re: Tula peuter op reis - Bij Mia

Ongelezen bericht door mniekje » 11 dec 2013 06:08

Nou de Tula gaat echt niet te smal zijn, heerlijk zo breed!!
"Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging zal je hem nooit meer op zien gaan..."


hyacin

Berichten: 224
Lid geworden op: 13 jul 2012 13:04
Hobbies: fotografie, forummen
Locatie: in de buurt van Zaltbommel

Re: Tula peuter op reis - Bij Mia

Ongelezen bericht door hyacin » 11 dec 2013 07:53

Dan denk ik dat je veel plezier met een tula zult hebben Selena! De manduca heeft ook een stevige band en dat is prcies wat ik aan mijn wompat miste en die ik nu bij de tula weer voel. Jij plezier met de jouwe mniekje?

Gebruikersavatar

I-am

Berichten: 131
Lid geworden op: 17 nov 2013 13:18
Hobbies: Diverse

Re: Tula peuter op reis - Bij Mia

Ongelezen bericht door I-am » 12 dec 2013 18:31

Dat ziet er allemaal goed uit. Alle berichtjes even gelezen, positieve reacties.

Is er ook een reis van de baby versie?
"Gedachten zijn net als wolken".

Plaats reactie