PandaBaby luiers op reis

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Gebruikersavatar

Topic starter
PandaBaby

Berichten: 108
Lid geworden op: 25 feb 2013 14:36
Hobbies: alles met natuur :-)
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door PandaBaby » 27 mar 2013 09:00

pixie schreef:Hmmm Ik heb de diertjes als eerst met een booster. Sluit absoluut niet mooi bij mijn slanke 4,5kg zoon's benen
De luiers zijn voor baby's vanaf 4 kilo. Maar de ene baby van 4 kilo heeft de kilo's meer in de lengte zitten en de andere meer in de breedte [smile] Heb je de drukkers voorop (die drie) al op de strakste stand gezet?
Er zitten verschillende modellen in het pakket, wellicht heb je met een andere meer geluk?
En anders moet je wellicht nog even wachten tot je mannetje wat meer babyvet heeft gekweekt....

Succes met proberen, we horen het wel hoe het is gegaan!
PandaBaby Voor een Blije Bips!
In onze webshop vindt je wasbare luiers van eigen merk en bekende andere merken en natuurlijk verder alles wat je nodig zou kunnen hebben rondom luiers. Kom eens gezellig snuffelen!
http://www.PandaBaby.nl

Gebruikersavatar

Poef

Berichten: 1212
Lid geworden op: 14 jan 2012 17:42
Hobbies: dansen|yoga|festivals|muziek

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door Poef » 27 mar 2013 09:37

DL is in de Vogeltjesluier naar oma vertrokken vanmorgen. ML had wel wat moeitje met alle drukkertjes [wink] maar de luier leek hele mooi aan te sluiten bij mijn (redelijk) slanke dame. Ik ben benieuwd wat oma er van vindt! Morgen is DL lekker thuis en kunnen we alles zelf testen!!!
Bevlogen mama van M (sept '11) en D (sept '13)

Gebruikersavatar

liannetess

Berichten: 2784
Lid geworden op: 06 nov 2012 21:24
Hobbies: Koken, hardlopen

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door liannetess » 27 mar 2013 19:50

Ik wil me graag afmelden, nu 1 dag wasbare luiers gehad en merk dat dit niet mijn ding is en ml vind het al helemaal niks [sorry]
Moeder van Tess (mei 2012)
~Liefde is loslaten~

Gebruikersavatar

Violet

Berichten: 2283
Lid geworden op: 09 jun 2011 21:09
Hobbies: dragen, borduren,reizen,muziek
tag: geitenwollenmetalmama
Locatie: Arnhem

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door Violet » 27 mar 2013 20:07

haha wat valt er zo enorm tegen dat je na 1 dag al klaar bent?
tricot slen x 2,amazonas laguna mei-tai made by the amazing Noor, hopp la paz, didy tom,bondolino zwart-zand, cotonea,mr.mirko mei-tai, calin bleu summer sage
AKLV
trotse mama van Mart 06-02-11, een * en Luuk 02-10-2012

Gebruikersavatar

liannetess

Berichten: 2784
Lid geworden op: 06 nov 2012 21:24
Hobbies: Koken, hardlopen

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door liannetess » 28 mar 2013 11:30

Violet schreef:haha wat valt er zo enorm tegen dat je na 1 dag al klaar bent?
Ik vind het eigenlijk best veel gedoe met luier klaar maken voor gebruik, schoonmaken, bewaren wassen enz. Ml is al helemaal niet blij dus het gaat hem niet worden [sad]
Moeder van Tess (mei 2012)
~Liefde is loslaten~

Gebruikersavatar

alicemay

Berichten: 1195
Lid geworden op: 14 jan 2013 22:31
Hobbies: dameszadelrijden, Shakers
tag: blije bep
Locatie: Under the dome

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door alicemay » 28 mar 2013 12:04

Doe je nou tegelijkertijd mee aan twee luierreizen liannetess? Volgens mij heb je dan een (tijdelijke) stash om van te dromen... Het lijkt bijna wel of je jezelf ervan aan het overtuigen bent dat het niks is en niks wordt [headbang] . En je ml vindt het ook niks... Hier verschoont ml wel luiers, maar niet zoveel als ik en ik beheer de wasbare luiers. Op zijn dag krijgt ze wegwerp aan en we doen dus heel lang met een pak luiers. Als je niet een klein beetje lol hebt/krijgt in het wassen, vouwen en klaarleggen dan moet je het niet doen, maar het komt nu op mij over alsof je het eigenlijk al niet leuk leek en dat vind ik jammer. Ik wens je nog wel succes en plezier want je hebt nu volgens mij een hele mooie stash liggen! [cheer]
Afbeelding

Niet meer zoveel Firespiral, Mamamerel Winter Twilight Seafoam FB, Shui Long Nahua RS

Gebruikersavatar

liannetess

Berichten: 2784
Lid geworden op: 06 nov 2012 21:24
Hobbies: Koken, hardlopen

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door liannetess » 28 mar 2013 14:54

alicemay schreef:Doe je nou tegelijkertijd mee aan twee luierreizen liannetess? Volgens mij heb je dan een (tijdelijke) stash om van te dromen... Het lijkt bijna wel of je jezelf ervan aan het overtuigen bent dat het niks is en niks wordt [headbang] . En je ml vindt het ook niks... Hier verschoont ml wel luiers, maar niet zoveel als ik en ik beheer de wasbare luiers. Op zijn dag krijgt ze wegwerp aan en we doen dus heel lang met een pak luiers. Als je niet een klein beetje lol hebt/krijgt in het wassen, vouwen en klaarleggen dan moet je het niet doen, maar het komt nu op mij over alsof je het eigenlijk al niet leuk leek en dat vind ik jammer. Ik wens je nog wel succes en plezier want je hebt nu volgens mij een hele mooie stash liggen! [cheer]
Nee hoor anders deed ik niet mee aan deze reis [dontknow]
Moeder van Tess (mei 2012)
~Liefde is loslaten~

Gebruikersavatar

Topic starter
PandaBaby

Berichten: 108
Lid geworden op: 25 feb 2013 14:36
Hobbies: alles met natuur :-)
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door PandaBaby » 28 mar 2013 16:02

liannetess schreef:Ik wil me graag afmelden, nu 1 dag wasbare luiers gehad en merk dat dit niet mijn ding is en ml vind het al helemaal niks [sorry]
Ik snap hem niet helemaal. Je hebt nu andere luiers om te proberen? maar zijn ze wel vergelijkbaar dan? Wellicht zijn de pandababy luiers makkelijker in gebruik? Ik vind het namelijk niet zo'n werk om even wat boosters erin te schijven en klaar...
Ik zal even kijken naar de planning want anders gaat het dalijk allemaal mis...

Nieuwe planning plaats ik zsm zodat iedereen toch een beetje weet waar hij of zij aan toe is, is wel handig denk ik :)
PandaBaby Voor een Blije Bips!
In onze webshop vindt je wasbare luiers van eigen merk en bekende andere merken en natuurlijk verder alles wat je nodig zou kunnen hebben rondom luiers. Kom eens gezellig snuffelen!
http://www.PandaBaby.nl

Gebruikersavatar

liannetess

Berichten: 2784
Lid geworden op: 06 nov 2012 21:24
Hobbies: Koken, hardlopen

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door liannetess » 28 mar 2013 18:29

Pb!
Moeder van Tess (mei 2012)
~Liefde is loslaten~

Gebruikersavatar

Lissymar

Berichten: 3077
Lid geworden op: 18 okt 2011 19:21
Hobbies: Lezen, haken, koken.
Locatie: Dordrecht

PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door Lissymar » 29 mar 2013 15:04

Zou ik misschien nog mee kunnen doen?

Gebruikersavatar

xMIRx

Berichten: 1873
Lid geworden op: 19 dec 2012 16:42
Hobbies: Fotografie, wandelen,concerten

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door xMIRx » 29 mar 2013 15:19

[quote="PandaBaby"]Nou hier zijn ze dan, de regels en voorwaarden:

Wat ik doe:
- Ik zorg voor een paketje voorgewassen luiers (5 stuks)
- Bij de luiers lever ik 10 microvezel boosters ( 2 per luier)
- Bij de luiers lever ik 10 bamboe boosters ( 2 per luier)
- Daarnaast bevat het pakket biologisch afbreekbare bamboe inlegdoekjes
- Ook zal ik een brief toevoegen met gebruiktips en wasinstructies.
- Ik zorg voor een adressenlijst bij het pakket zodat jullie weten naar wie het toe gestuurd moet worden.

Wat ik van jullie verwacht:
- Dat de luiers getest worden bij een kind tussen de 4 en 15 kilo. Varieer met de aantallen en soorten boosters!
- Dat er altijd een inlegdoekje in de luier gedaan wordt zodat ze niet heel vies worden.
- Dat de luiers gewassen worden na gebruik met een fijnwasmiddel op 40 graden. (absoluut geen wasverzachter of kookwas)
- Dat de luiers aan de lucht gedroogd worden.
- Dat de luiers schoon en droog na een wek doorgestuurd worden naar de volgende op de lijst.
- Maandag is doorstuurdag. Track&Trace code even naar mij mailen op stoerluiertje@hotmail.com. Kosten zijn voor jezelf.
- Na gebruik maak je een verslag voor hier op het forum én wat ik op mijn website mag gebruiken.

Even een vraagje, welk wasmiddel gebruik je voor de luiers? Ik heb zelf witte reus vloeibaar in huis ( ook de kleur en zwart) is dat goed?
Mama van Sem 08-01-2012 en Floor 12-02-2014 en Mik 18-07-2015

Gebruikersavatar

Topic starter
PandaBaby

Berichten: 108
Lid geworden op: 25 feb 2013 14:36
Hobbies: alles met natuur :-)
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door PandaBaby » 30 mar 2013 14:39

Lissymar schreef:Zou ik misschien nog mee kunnen doen?
Hoi Lissymar, mail me even op stoerluiertje@hotmail.com en dan zet ik je even op de lijst. Ik heb alweer een hoop aanmeldingen dus er komt zeker weer een reis wanneer deze luiertjes thuis zijn!
xMIRx schreef:Even een vraagje, welk wasmiddel gebruik je voor de luiers?
Het best is een fijnwasmiddel te gebruiken want hier zitten geen optische witmiddelen en bleekmiddelen in. Deze zijn er vaak van huismerken en ook van verschillende bekende merken. Je zou ook voor de variant van ecover of neutral kunnen gaan, dat is nog beter. Wil je graag een hoofdwasmiddel gebruiken kunnen de luiertjes daar ook prima in, maar wellicht loopt de kwaliteit dan iets sneller terug omdat er wel meer agressieve stoffen in zitten.
Gebruik wel iets minder, wellicht zelfs de helft, van de aanbevolen hoeveelheid zodat er geen zeepresten achter blijven in de luiertjes. Dit zou kunnen gaan irriteren op de huid.

Witte reus is een hoofdwasmiddel, dus iets minder geschikt, maar voor de luiertjes op reis is het niet erg hoor [cheesygrin]
PandaBaby Voor een Blije Bips!
In onze webshop vindt je wasbare luiers van eigen merk en bekende andere merken en natuurlijk verder alles wat je nodig zou kunnen hebben rondom luiers. Kom eens gezellig snuffelen!
http://www.PandaBaby.nl

Gebruikersavatar

Lissymar

Berichten: 3077
Lid geworden op: 18 okt 2011 19:21
Hobbies: Lezen, haken, koken.
Locatie: Dordrecht

PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door Lissymar » 30 mar 2013 15:20

Ik had je al gemaild ;)

Gebruikersavatar

Poef

Berichten: 1212
Lid geworden op: 14 jan 2012 17:42
Hobbies: dansen|yoga|festivals|muziek

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door Poef » 01 apr 2013 14:35

De luiertjes zijn hier volop in gebruik. Hier een van de luiers in actie (tsja, DL moest wel persé haar regenlaarsjes aan, anders wilde ze niet op de foto).
Afbeelding

Ervaringen in het kort tot nu toe: grootste pluspunt is de droogsnelheid. 's Avonds hang ik ze aan de waslijn, de dag erop kunnen ze alweer gebruikt worden! Omdat mannenvingers en drukknoopjes niet zo lekker samengaan moet ik af en toe wel wat dwang uitoefenen op ML om deze luiers te gebruiken, hij grijpt toch sneller naar onze easyfits met klittenband...
De printjes zijn erg leuk en fleurig, de boosters zijn breed en dik en nemen veel vocht op. En de inleggers zijn flinterdun en knuffelzacht, heeeerlijk!
Ik moet er wel steeds om denken dat de grootste stand (zoals op de foto) wel lekkages veroorzaakt, we moeten de luiers met de drukknoopjes echt wel wat verkleinen om lekkage bij de beentjes te voorkomen. Omdat DL geen seconde stil blijft staan bij het verschonen schieten de knoopjes sneller los en levert dat af en toe wat frustratie op [cool]
Als ze klittenband zouden hebben zouden deze luiers voor mij best een optie zijn. We testen nog een weekje door en dan zal ik een volledig verslag plaatsen [biggrin]
Bevlogen mama van M (sept '11) en D (sept '13)

Gebruikersavatar

alicemay

Berichten: 1195
Lid geworden op: 14 jan 2013 22:31
Hobbies: dameszadelrijden, Shakers
tag: blije bep
Locatie: Under the dome

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door alicemay » 01 apr 2013 14:47

Wat een mooi meisje Poef! [jump] [verliefd] En de luier zit ook mooi, grappig om een staand kindje te zien, dl kan natuurlijk nog niet staan (los) [cool]
Afbeelding

Niet meer zoveel Firespiral, Mamamerel Winter Twilight Seafoam FB, Shui Long Nahua RS

Plaats reactie