Welke doek gebruik jij vandaag?

Alles over geweven, rekbaar en anderszins doekerige draagdoeken

Moderator: Mod_Forum_Dragen

Gebruikersavatar

She

Berichten: 19087
Lid geworden op: 16 feb 2008 08:23
Hobbies: Afdeling nachtelijk beheer
tag: Dr. Seuss
Locatie: *gecertificeerd draagconsulent in ruste* oase van rust :)
Contacteer:

In het echt...

Ongelezen bericht door She » 20 feb 2008 17:27

... is-ie (nino) veel paarser!
mem van A (2006, 6 jaar BV) en R (2008, ruim 4,5 jaar BV)


jemima

Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 jan 2008 07:40
Locatie: Wijnjewoude***********Altijd in voor muiterij

Ongelezen bericht door jemima » 20 feb 2008 17:42

Ja, krijg dat jammer genoeg niet mooi op een foto! Misschien ooit een spiegelreflex??
J emima mv Y arran (maart 07) en S hiloh (januari 2009)


Marietje

Ongelezen bericht door Marietje » 20 feb 2008 17:43

Vanmiddag naar de winkel in Jannies Calin Bleu. Een fwcc en die gaat steeds beter moet ik zeggen. Ook een fcww geprobeerd maar die moeten we nog flink oefenen. Een rücksack durf ik nog niet ivm de beweeglijkheid van onze meneer. Morgen eens de hüftslinge (Schrijf je dat zo?) proberen!

(OH... ik word echt een draag-nerd [razz] )

@ Jemima: hij is echt prachtig!!! [verliefd]


Petra

Ongelezen bericht door Petra » 21 feb 2008 16:34

Vandaag zat Brianne in de EllaRoo. Yannique (3 jr) vindt het geweldig om foto's te maken, deze is dus ook door haar gemaakt. Ze zijn beide snipverkouden en niet lekker dus veel in de doek [cheesygrin] .

Afbeelding

Oh ja, we waren de was aan het ophangen!


jemima

Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 jan 2008 07:40
Locatie: Wijnjewoude***********Altijd in voor muiterij

Ongelezen bericht door jemima » 21 feb 2008 17:16

Ik vind het altijd zo leuk als kinderen foto's maken! Zie je het eens vanuit hun perspectief.
J emima mv Y arran (maart 07) en S hiloh (januari 2009)

Gebruikersavatar

Jenneken

Berichten: 11345
Lid geworden op: 24 jan 2008 11:46
Hobbies: ...

Ongelezen bericht door Jenneken » 21 feb 2008 18:40

Klopt!

wij zijn vandaag 2x op stap geweest met Lana natuurlijk.
Nog maar even een fotootje met de poppetje aan de buitenkant:
Laatst gewijzigd door Jenneken op 28 sep 2008 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar

Mamvanvier

Berichten: 10776
Lid geworden op: 06 feb 2008 23:24
Hobbies: D&V
tag: Snelle Jelle
Locatie: Noord Brabant

Ongelezen bericht door Mamvanvier » 21 feb 2008 20:12

Ach, vandaag Annika tijdens het eten koken gedragen in de............


Anna [lol]

We hadden weer eens een snelle Rucksack geknoopt en het zat eigenlijk gelijk prima. Ik heb de knoop niet meer gebruikt sinds ze er tussendoor gevallen was (ik weet nog steeds niet precies hoe ze het voor elkaar gekregen heeft, maar ze was onrustig, wilde eigenlijk niet in de doek, ik was bij mijn ouders, dus niet zorgvuldig genoeg geknoopt en toen ze haar benen begon te strekken terwijl ze in de doek zat, is denk ik de doek onder haar billetjes vandaag geschoven. Ik kon haar gelukkig nog net opvangen toen ik haar voelde zakken). Ze zat zelfs zo lekker, dat ze in slaap viel [smile]

Jammer genoeg geen foto. We hebben met z'n allen aantafel gezeten, lekker gegeten, en Annika op mijn rug in de doek, grappig was dat [lol]
mamvan N ('97), M ('99), L ('01) en A ('07)

Gebruikersavatar

Mamvanvier

Berichten: 10776
Lid geworden op: 06 feb 2008 23:24
Hobbies: D&V
tag: Snelle Jelle
Locatie: Noord Brabant

Ongelezen bericht door Mamvanvier » 22 feb 2008 22:14

Ben ik weer [lol]

Vandaag met het kinderfeestje van jongste zoon naar Blijdorp geweest. Was erg leuk, gelukkig de hele middag drooggebleven tot we naar de auto teruggingen. Annika mocht ook mee, dus lekker in Anna. Eerst op de buik met een fwcc, daarna op de rug. Ik had de BWCC geknoopt, maar daar zat ze niet zo beschut in en het waaide flink, dus toen toch maar de rucksack (omdat die gisteren zo lekker stevig zat) en daar is ze lekker in in slaap gevallen na de lunch. En omdat de auto vol zat had ik de buggy lekker thuisgelaten [cheesygrin] (heerlijk om niet steeds dat ding te moeten manouvreren en vooral niet vergeten als ik hem ergens parkeerde)
mamvan N ('97), M ('99), L ('01) en A ('07)


Marion

Ongelezen bericht door Marion » 22 feb 2008 22:16

Pieta hangt nu op mijn rug in de podeagi en Ivo zeer ziekig en zielig bij mijn man in de tunis. Koen slaapt.....in zijn eigen bed [wink]


Jannie

Berichten: 4724
Lid geworden op: 25 jan 2008 08:56
Hobbies: Dragen

Ongelezen bericht door Jannie » 22 feb 2008 23:09

Jurre roept de laatste tijd heel hard NEEEE als ik de doek wil pakken [sad] .
Maar Tijn heeft vandaag even in pacifica gezeten, verder gebruik ik pacifica al dagen als sjaal [redface] .

Gebruikersavatar

Mamvanvier

Berichten: 10776
Lid geworden op: 06 feb 2008 23:24
Hobbies: D&V
tag: Snelle Jelle
Locatie: Noord Brabant

Ongelezen bericht door Mamvanvier » 22 feb 2008 23:54

Jannie schreef:Jurre roept de laatste tijd heel hard NEEEE als ik de doek wil pakken [sad] .
Maar Tijn heeft vandaag even in pacifica gezeten, verder gebruik ik pacifica al dagen als sjaal [redface] .
Oh, wat jammer dat Jurre niet in de doek wil!!! Ligt je prachtige forest berries ongebruikt te wachten tot hij over die fase heen is, zonde! [wink] (ik vind hem zo mooi, bekijk kati forest berries iedere dag wel een keer [lol] )
mamvan N ('97), M ('99), L ('01) en A ('07)


jemima

Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 jan 2008 07:40
Locatie: Wijnjewoude***********Altijd in voor muiterij

Ongelezen bericht door jemima » 23 feb 2008 07:52

Ik zie nou ook al op tegen deze fase [cry]
Gelukkig zijn wij nog niet zover. Gisteren zijn we naar Assen geweest, naar Tuinland. Daar heeft Yarran in het karretje gezeten en erachteraan gelopen (dat kind een hele dag laten zitten, gaat niet). En toen ie moe was heb ik m in mijn paarse nino gedaan in een kangaroo (de eerste keer dat ik die in het openbaar knoop, meestal kies ik voor de makkelijke fcc) flesje thee erbij en hij sliep. Niet lang jammer genoeg, veel te rumoerig daar. Maar het zat heerlijk!!! En 's avonds thuis nog even in Martin in een fwcc, zat ik errug fijn!
J emima mv Y arran (maart 07) en S hiloh (januari 2009)

Gebruikersavatar

Jenneken

Berichten: 11345
Lid geworden op: 24 jan 2008 11:46
Hobbies: ...

Ongelezen bericht door Jenneken » 23 feb 2008 09:26

die fase hebben wij hier (nog) niet gelukkig. Nu is er ook weinig alternatief want de buggy gebruiken we gewoon niet, dus dat kent ze niet eens. Ben blij dat ze het nog steeds fantastisch vindt in de doeken. [fingerscrossed]

Gebruikersavatar

Jenneken

Berichten: 11345
Lid geworden op: 24 jan 2008 11:46
Hobbies: ...

Ongelezen bericht door Jenneken » 02 mar 2008 21:48

maar weer even omhoog halen dit draadje. Vandaag dus door de stad gewandeld (koopzondag) met Eva ringsling. Ben toch heel blij dat Eva er nog is.


Jannie

Berichten: 4724
Lid geworden op: 25 jan 2008 08:56
Hobbies: Dragen

Ongelezen bericht door Jannie » 03 mar 2008 10:24

Een buggy kent Jurre ook niet hoor ;)
Die wil zelf lopen, of helpen met koken ipv in de doek.

Maar gisteren was hij niet te houden, dus heeft pacifica dienst gedaan met een hele slordige ruck.

Gesloten