Welke doek gebruik jij vandaag?

Alles over geweven, rekbaar en anderszins doekerige draagdoeken

Moderator: Mod_Forum_Dragen


jemima

Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 jan 2008 07:40
Locatie: Wijnjewoude***********Altijd in voor muiterij

Ongelezen bericht door jemima » 30 apr 2008 17:57

Maakte jij even de blits vandaag met Sidney, Jenn!

Ik ben niet zo nationalistisch, en vond Jim vandaag zeer geschikt, paste ook goed bij wat ik aanhad [knipper] [wink]
J emima mv Y arran (maart 07) en S hiloh (januari 2009)


jemima

Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 jan 2008 07:40
Locatie: Wijnjewoude***********Altijd in voor muiterij

Ongelezen bericht door jemima » 02 mei 2008 11:07

Ik draag bijna nooit op mijn rug en naar het dorp heb ik dat volgens mij helemaal nog nooit gedaan. Tot vandaag. Jelmen moest in het dorp naar de juwelier en naar een potentiele klant. En Yarran heeft vandaag nergens zin in, dus hem op mijn rug gehezen in holunder en meegewandeld. Tot ie naar die klant moest, toen ben ik naar mijn ouders gelopen en daarna naar huis. Al met al bijna een uur gedragen en zat nog heerlijk. Ik had een BWCC met CB gedaan, ik draag vaker in een rugzak. Maar het zat erg prettig, op de cb na. Niet mega storend, maar die voelde ik wel. Het zag er iig zo uit (niet letten op mijn slaperige hoofd, zoonlief heeft het de hele nacht moeilijk gehad, ik dus ook)

Afbeelding
J emima mv Y arran (maart 07) en S hiloh (januari 2009)

Gebruikersavatar

Jenneken

Berichten: 11345
Lid geworden op: 24 jan 2008 11:46
Hobbies: ...

Ongelezen bericht door Jenneken » 02 mei 2008 11:27

mooi die holunder

wij zijn zojuist ff weggeweest in salzburg hopp. Ik heb gewoon een doek van het rek gegrepen en dan pak ik toch makkelijk de hoppediz :)

straks misschien nog een keer wandelen.


IngridN

Berichten: 10297
Lid geworden op: 06 feb 2008 20:29
Hobbies: .

Ongelezen bericht door IngridN » 02 mei 2008 19:04

Ziet er heerlijk uit, in zo'n paarse doek !!! Meike wilde vandaag niet slapen dus die heeft ook op m'n rug gezeten. Ik knoop haar altijd in de rucksack met lexitwist, anders kiept ze eruit. Het was heerlijk weer, dus een rondje in de tuin gemaakt. Gisteren in de RS naar de rommelmarkt, ging ook prima. Ze kreeg alle aandacht in de doek [wink]


Rijstwafel
Berichten: 3549
Lid geworden op: 26 mar 2008 15:24

Ongelezen bericht door Rijstwafel » 02 mei 2008 19:07

de ringsling... ze heeft een plakdagje vandaag. (mama dolgelukkig! [mrgreen] )
Mam van 9.
M* (10/04) - T. (05/05) - A. (08/06) - P. (04/08) - A* (11/12) -
A. (05/14) - P* (09/15) - M. (09/18) - F. (03/22)


"A mother's arms are made of tenderness and children sleep soundly in them." ~ Victor Hugo

Gebruikersavatar

Nienke

Berichten: 13488
Lid geworden op: 25 jan 2008 13:32
Hobbies: geen tijd voor...
Locatie: Maarssen| Kruiden | Voeding & Gezondheid | Darmflora | Duurzame menstruatieproducten
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nienke » 02 mei 2008 19:19

Wij zijn vandaag Utrecht ingeweest, ik moest kruiden hebben...
We gingen met de trein en DS mocht lekker achterop in de jamaica. Geen foto's helaas (die komen nog maar ik heb het zoooooo druk! Manlief had wel foto's gemaakt maar die heb ik afgekeurd ivm het 'ik-zie-er-zo-toch-niet-uit-dat-kan-echt-niet-hoor-syndroom' [redface]


En.... ik heb DS midden op Utrecht CS opgebonden! Hij had in de trein nogal honger nl dus heb ik daar even gevoed, en toen op CS opgebonden. Tot grote hilariteit van wat jongens want DS deed zijn kotstruuk weer [lol] gelukkig weet ik inmiddels hoe ik die moet 'dodgen' dus het ging netjes over mijn schouder heen op de grond [wink] maar het zag er geloof ik erg grappig uit [mrgreen]
Minimeneertje heeft zo ongeveer de hele tijd geslapen in de doek [verliefd]
De Groene Vrouw
~ Eigenwijs in Voeding en Gezondheid ~
Cute Cotton
~ Duurzame menstruatieproducten ~

Gebruikersavatar

MamaAnnelies

Berichten: 3898
Lid geworden op: 10 mar 2008 11:53
Hobbies: Mensen aansporen
tag: Gekke melkmeid ega van Ballonnenman
Locatie: Hardenberg********* Draagdoekconsulente Overijssel

Ongelezen bericht door MamaAnnelies » 02 mei 2008 21:19

Haha, ik zie je al staan op Utrecht CS, uitwijkend voor de spuug [rofl]

Wij zijn gisteren naar Oosterik (groot tuincentrum in Denekamp) geweest. Het was ontzettend druk. Er stonden zelfs speciale verkeerregelaars om alle bezoekers naar de juiste kant te leiden. Dus Nika lekker in de Flamingo (hmmm, zou dat mijn favoriet zijn, ik neem altijd de didy) en we konden overal makkelijk langs en door. Ideaal!!
mama van Roan (11-07-2003), Lenci (18-02-2005) en Nika (14-09-2007)

www.mutti.nl
Secretaris VDC & Gecertificeerd Draagdoekconsulente


jemima

Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 jan 2008 07:40
Locatie: Wijnjewoude***********Altijd in voor muiterij

Ongelezen bericht door jemima » 02 mei 2008 21:51

mooi verhaal nienke! had ik wel bij willen zijn [mrgreen]
J emima mv Y arran (maart 07) en S hiloh (januari 2009)


Petra

Ongelezen bericht door Petra » 03 mei 2008 20:21

Vandaag naar het Lenteweekend geweest en Brianne heeft sinds lange tijd weer in de doek geslapen [verliefd] . Vandaag weer heerlijk de Bebina gebruikt. Lekker vrolijk kleurtje voor zo'n mooie dag. Zal morgen een foto plaatsen (heb nu geen zin meer om mijn fototoestel leeg te halen [redface] ).

Gebruikersavatar

Jenneken

Berichten: 11345
Lid geworden op: 24 jan 2008 11:46
Hobbies: ...

Ongelezen bericht door Jenneken » 03 mei 2008 20:24

Heb je de nieuwe bebina al dan? Of is het een ouder model?


Rijstwafel
Berichten: 3549
Lid geworden op: 26 mar 2008 15:24

Ongelezen bericht door Rijstwafel » 03 mei 2008 20:35

de binana... diene (=oranje kleur) is assortie met mijn oranje broek die ik vandaag aanhad [mrgreen]
Mam van 9.
M* (10/04) - T. (05/05) - A. (08/06) - P. (04/08) - A* (11/12) -
A. (05/14) - P* (09/15) - M. (09/18) - F. (03/22)


"A mother's arms are made of tenderness and children sleep soundly in them." ~ Victor Hugo


Petra

Ongelezen bericht door Petra » 03 mei 2008 20:40

Jenneken schreef:Heb je de nieuwe bebina al dan? Of is het een ouder model?
Oh nee, dit is nog niet de nieuwe, die komt aankomende week binnen als het goed is. Ik gebruik nu gewoon mijn "oude" Bebina, de geel/oranje


E&I

Berichten: 9589
Lid geworden op: 18 mar 2008 08:51
Hobbies: Groen, Motor, Haken/Breien
Locatie: Flevoland

Ongelezen bericht door E&I » 04 mei 2008 00:45

vanmiddag de Ulli gebruikt.... lekker even naar Oma wandelen en daarna door naar de Appie...
barefoot vegan familie
mama & papa + ♀ dec-'07/♂ dec-'11/♂ juli-'15

Stash:TSDHerbst2-DidyIrisBT4/5-KrookusOW4-Symphuo4-Folia5-XelaBronze6-C&CHemp6-
RS'India'-RS Medley Rio-MT(imiKS)-MTByKayDeluxe-Manduca

Gebruikersavatar

Nienke

Berichten: 13488
Lid geworden op: 25 jan 2008 13:32
Hobbies: geen tijd voor...
Locatie: Maarssen| Kruiden | Voeding & Gezondheid | Darmflora | Duurzame menstruatieproducten
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nienke » 04 mei 2008 09:33

Jemima schreef:mooi verhaal nienke! had ik wel bij willen zijn
OT: het verhaal gaat eigenlijk nog verder want terwijl zij om ons aan het lachen waren, kwam er een mannetje van het station naar ze toe en begon hun bankje los te schroeven terwijl zij er nog opzaten! Ze keken echt zo verbaasd... en daar moesten wij dan weer om lachen [lol]
(Ik dacht eerst nog dat het een wel heel rigoreuze maatregel was tegen hangjongeren maar het bleek voor Bevrijdingsdag te zijn [lol] )
De Groene Vrouw
~ Eigenwijs in Voeding en Gezondheid ~
Cute Cotton
~ Duurzame menstruatieproducten ~


Petra

Ongelezen bericht door Petra » 04 mei 2008 12:02

En hier de foto's van gisteren zoals ik hierboven al geschreven had:

Joepie, ik mag weer op de rug [cheesygrin] , mijn vriendin een beetje jaloers want haar dochtertje vindt het niet zo leuk als Brianne [sad] .

Afbeelding

Het blijft grappig [lol]

Afbeelding

Wij waren de enige twee met een doek daar! Toen we een ijsje aan het halen waren stond er een iets ouder stel naast me: zie, die kindjes slapen gewoon [eeks] , maar volgens mij zijn het geen kleine kindjes meer hoor (zei die vrouw toen).... Nou ja, verder niets gezegd want ze had niet in de gaten dat ik het hoorde.
Wie weet hebben we anderen nog op een idee gebracht want er waren veel kinderwagens en een paar dikke buiken.

Afbeelding

Gesloten