alleen met de pot mee of toch speciaal eten?

Vanaf 6 maanden ander eten aanbieden. Voor vragen, verhalen en foto's

Moderator: Mod_Forum_Voeden

Gebruikersavatar

Appelgebakje

Berichten: 5991
Lid geworden op: 05 apr 2013 17:18
Hobbies: Naaien, haken, wandelen
tag: Mamma Spook

Re: alleen met de pot mee of toch speciaal eten?

Ongelezen bericht door Appelgebakje » 13 jun 2016 12:40

Kauwtabletjes gingen hier snel al best prima. Eerst wilde hij steeds mijn vitaminen en toen eens een tabletje vitamine d en c gegeven en die had hij zo netjes weggekauwd. Scheelde een hoop want druppels lukte niet meer.
[ K | 30-10-2013] [*] [ T | 30-01-2017]

There is freedom waiting for you, On the breezes of the sky.
And you ask "What if I fall?"
"Oh but my darling, What if you fly?
[Erin Hanson]


Topic starter
Cowboy

Berichten: 36
Lid geworden op: 24 okt 2015 08:52
Hobbies: nvt

Re: alleen met de pot mee of toch speciaal eten?

Ongelezen bericht door Cowboy » 14 jul 2016 11:24

[cheer] Het eten gaat inmiddels al zoveel beter! Ze heeft de laatste weken naast banaan ook nog kiwi, nectarine, water- en galiameloen gegeten. Nog geen grote hoeveelheden, maar toch. En ze lust nu kaas en worst. Ze eet al een halve boterham per dag en soms zelfs een hele aardappel, die mag ook gekookt zijn ipv alleen gebakken. Ik ben er zo blij mee!
Dl2 van april 2015 aan de borst, dl1 heeft bijna 6 jaar gedronken waarvan 2 samen met haar zusje.
Eigenaar van een Kokadi taitai.


Kata

Berichten: 552
Lid geworden op: 12 nov 2012 11:01
Hobbies: Re-enactment, muziek, voetbal
Locatie: Veluwe

Re: alleen met de pot mee of toch speciaal eten?

Ongelezen bericht door Kata » 14 jul 2016 16:03

Fijn, dat je zo te lezen een stuk geruster bent Cowboy! :-) Toch nog even een late reactie (want zie dit topic nu pas): ZL is inmiddels 3 en eet van alles en nog wat, ook al wil het avondeten nog wel eens moeilijk zijn. Hij is gek op fruit, dus als hij dat erbij wil, krijgt hij dat gerust. Maar eigenlijk hebben we nooit apart eten voor hem gemaakt.
Maar hij heeft het ook heel rustig aan gedaan met de opbouw van zijn vaste voeding. Zolang hij verder lekker bv tot zich nam, zat ik er niet over in. Hij groeide goed, ontwikkelde zich goed en van cb o.i.d. ook geen zorgen. Nu drinkt hij alleen nog bij het slapen gaan.
Ik zorgde er wel voor, dat ik zelf een goede multivitamine nam (PrenaFem, multivit voor zwangeren en bv gevende moeders) en extra vitamine D. Via de bv kreeg ZL dat dan toch wel binnen, dus wij hebben geen aparte multivitaminen aan hem gegeven.
Zoon L (mei 2013), Zoon P (november 2016)

Auta luonto, anna voima, tee vereni vahvemmaksi

Plaats reactie