ABC op reis .. vol..

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: ABC op reis .. vol..

Ongelezen bericht door Wic » 07 jul 2013 09:08

Er zit ook een flink prijsverschil met de wompat ;)

De reden dat er geen vulling zit bij de knieholtes is omdat deze dragers anders in elkaar gezet worden waardoor de vulling niet nodig is, omdat de beentjes niet heel erg op de zijkanten rusten/hangen.
Hier zie je meer info daarover (engelstalig, maar de foto's laten het ook zien) : http://www.actionbabycarriers.com/produ ... e-carrier/" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

mamavanlucas

Berichten: 37
Lid geworden op: 13 mei 2012 11:16
Hobbies: dragen, reizen en voeden.

Re: ABC op reis .. vol..

Ongelezen bericht door mamavanlucas » 07 jul 2013 10:00

Oh, ha ha geen idee wat de drager kost en hoeveel de wompat ook alweer was.
Gaat me meer om het comfort uiteindelijk natuurlijk.
Zal op de laptop vanavond de site bekijken en in ieder geval de foto van het pakketje posten.

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: ABC op reis .. vol..

Ongelezen bericht door Wic » 07 jul 2013 10:07

ABC is van mening dat de gevulde stukken bij de benen een oplossing is voor iets dat eigenlijk niet goed in elkaar zit.
Een andere theorie dus, en daarom anders in elkaar gezet. Door hoe zij de drager in elkaar zetten, heb je geen 'hangende' benen, zeg maar. En dus ook geen pijnlijke bovenbenen. En dus ook geen vulling nodig om dit te verhelpen.
[smile]
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

mamavanlucas

Berichten: 37
Lid geworden op: 13 mei 2012 11:16
Hobbies: dragen, reizen en voeden.

Re: ABC op reis .. vol..

Ongelezen bericht door mamavanlucas » 11 jul 2013 01:25

Belofte helaas niet na kunnen komen door onverwachte vervelende dingen met de hond!
Nadat we wat raars hadden gezien bij zijn bek direct een afspraak gemaakt en een tumor laten verwijderen. Wat een schrik! Nu afwachten of t goed of kwaad aardig is. Rontgen leken oke maar schijnt niet alles te zeggen.
Om niet helemaal off-topic te gaan, wanneer de drager te voor schijn kwam was er protest. Zal morgen voor vertrek nog een foto maken en dan in de ochtend de drager uitzwaaien.
Vond het leuk om mee te doen met de reis al was het voor ons kleine man geen succes.
Misschien had ik door moeten zetten en hem gewoon in doen maar dat voelde niet oke en heel eerlijk waren wij alle met ons gedachten bij ons harige maatje.
Wens alle andere nog veel plezier met deze stoere drager!!
Zal er morgen echt in alle rust er de tijd voor nemen om de foto te plaatsen.
Ben dagen niet online geweest zelfs. (Is niet normaal ha ha)
Nu weer slapen...zzzZzZzzZ

Gebruikersavatar

mamavanlucas

Berichten: 37
Lid geworden op: 13 mei 2012 11:16
Hobbies: dragen, reizen en voeden.

Re: ABC op reis .. vol..

Ongelezen bericht door mamavanlucas » 11 jul 2013 11:20

Altijd een leuk momentje, in de stad lopen en beseffen dat je het adres niet heb van de volgende op het lijstje.... [whistle]

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: ABC op reis .. vol..

Ongelezen bericht door Wic » 11 jul 2013 21:48

mamavanlucas schreef:Altijd een leuk momentje, in de stad lopen en beseffen dat je het adres niet heb van de volgende op het lijstje.... [whistle]
Voor dit even : [lol]

En voor de rest begrijp ik het helemaal!
Sterkte met jullie maatje!
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers


mamaN

Berichten: 3588
Lid geworden op: 18 aug 2011 23:15
Hobbies: ---

Re: ABC op reis .. vol..

Ongelezen bericht door mamaN » 17 jul 2013 15:18

En hij is zojuist bij mij binnen gekomen. Eerste indruk: wat is ie groot! We gaan hem z.s.m. proberen.


mamaN

Berichten: 3588
Lid geworden op: 18 aug 2011 23:15
Hobbies: ---

Re: ABC op reis .. vol..

Ongelezen bericht door mamaN » 17 jul 2013 15:45

Afbeelding

Op zich mooie grote drager. Ik moet alleen wennen aan de onderste band. Die heeft de neiging om van mijn rug te wijken, iets wat ik bij de manduca niet gewend ben. Wordt vervolgd.


mamaN

Berichten: 3588
Lid geworden op: 18 aug 2011 23:15
Hobbies: ---

Re: ABC op reis .. vol..

Ongelezen bericht door mamaN » 19 jul 2013 15:41

Ik merk dat ik de drager niet pak deze week: deels door mijn eigen vermoeidheid (zwangerschap) waardoor ik een stuk minder draag dan voorheen, deels ook doordat hij me niet helemaal lekker zit in de taille.
Ik ga hem dus al doorsturen. Naar wie mag hij nu?

Gebruikersavatar

RWS

Berichten: 424
Lid geworden op: 02 jan 2011 21:23
Hobbies: moeder zijn

Re: ABC op reis .. vol..

Ongelezen bericht door RWS » 19 jul 2013 15:56

naar mij!!! zal je mijn adres even via PB doorgeven!

O, bedenk nu dat ik er zondag een paar daagjes tussen uit ga en dus hoop dat de drager voor de tijd binnen is....

trotse mama van twee dochters (juni 2010) en (feb 2012) en BIB (nov 2015)

Gebruikersavatar

RWS

Berichten: 424
Lid geworden op: 02 jan 2011 21:23
Hobbies: moeder zijn

Re: ABC op reis .. vol..

Ongelezen bericht door RWS » 20 jul 2013 14:08

Hij is binnen en ziet er goed uit! Ben erg blij dat het pakje vandaag werd bezorgd zodat de dragen morgen met me mee op reis kan gaan voor een paar daagjes!

trotse mama van twee dochters (juni 2010) en (feb 2012) en BIB (nov 2015)

Gebruikersavatar

RWS

Berichten: 424
Lid geworden op: 02 jan 2011 21:23
Hobbies: moeder zijn

Re: ABC op reis .. vol..

Ongelezen bericht door RWS » 26 jul 2013 09:28

Allereerst bedankt dat ik mee mocht doen aan de reis van de ABC. Mijn eerste ervaring met een reis op DenV! Erg leuk en een mooi idee!

Bij het aankomen van het pakketje vond ik de stof al lekker soepel. Ook was de drager mooi klein op te vouwen wat ik erg handig vind.
Ik heb met beide dochters gedragen met de ABC. Ook heeft mijn zusje onze jongste in de drager op de buik en rug gehad.
Ik vind het een dragen die snel om is te doen en makkelijk te verstellen is. Voor zowel slank als een wat voller postuur. Wat klein van stuk en wat langer. Door middel van de gespen ook snel en goed om te doen.
Wat ik een nadeel van de gespen vond is dat ze bij het buikdragen precies bij de armen van DL2 schuurden. Ze droeg ivm de warmte alleen een romper dus dat vond ze niet erg prettig. Verder zat ze er mooi ergonomisch in en bleef ook goed zitten.
Toen ik DL1 op de rug had zat deze in het begin best prettig. Ik vond alleen het borstriempje niet prettig zitten vanwege mijn volle boezem. Toen ik deze afdeed gleden de schouderbanden al vrij snel wat af en voelde de drager meer als een niet prettige rugtas. DL1 bleef wel goed zitten ondanks dat en ze vond het wel prettig.
Erg leuk om eens te proberen maar voor ons niet iets om aan te schaffen denk ik.

Foto's volgen.

Naar wie mag ik de drager nu toe sturen?

trotse mama van twee dochters (juni 2010) en (feb 2012) en BIB (nov 2015)

Gebruikersavatar

Izzy

Berichten: 3944
Lid geworden op: 28 dec 2008 19:56
Hobbies: -
Locatie: ******** Aanstichtster van de Ellevill crisis

Re: ABC op reis .. vol..

Ongelezen bericht door Izzy » 26 jul 2013 11:33

Je hebt PM. [smile]
Ik ben erg benieuwd naar de drager. DS is eigenlijk uit zijn Boba gegroeid.
J mei 2008 J oktober 2011

Gebruikersavatar

RWS

Berichten: 424
Lid geworden op: 02 jan 2011 21:23
Hobbies: moeder zijn

Re: ABC op reis .. vol..

Ongelezen bericht door RWS » 26 jul 2013 18:48

Afbeelding
Afbeelding

trotse mama van twee dochters (juni 2010) en (feb 2012) en BIB (nov 2015)

Gebruikersavatar

Izzy

Berichten: 3944
Lid geworden op: 28 dec 2008 19:56
Hobbies: -
Locatie: ******** Aanstichtster van de Ellevill crisis

Re: ABC op reis .. vol..

Ongelezen bericht door Izzy » 27 jul 2013 23:09

Vandaag de drager ontvangen, ziet er stevig uit. Morgen mee dragen, ben benieuwd. Ik vrees alleen dat het een testrondje voor DH gaat worden, de heupbanden zien er erg ruim uit. Later meer! [smile]
J mei 2008 J oktober 2011

Plaats reactie