PandaBaby luiers op reis

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Gebruikersavatar

Poef

Berichten: 1212
Lid geworden op: 14 jan 2012 17:42
Hobbies: dansen|yoga|festivals|muziek

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door Poef » 01 apr 2013 16:45

alicemay schreef:Wat een mooi meisje Poef! [jump] [verliefd] En de luier zit ook mooi, grappig om een staand kindje te zien, dl kan natuurlijk nog niet staan (los) [cool]
Thanks
*trotse mama*
Bevlogen mama van M (sept '11) en D (sept '13)

Gebruikersavatar

Topic starter
PandaBaby

Berichten: 108
Lid geworden op: 25 feb 2013 14:36
Hobbies: alles met natuur :-)
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door PandaBaby » 01 apr 2013 17:23

Leuk om te lezen dat het goed gaat. [blij] Ik hoor inderdaad van meer mensen dat de voorkeur klittenband is, dus ze zullen deze ook in de shop komen. Heb er nu eentje om te testen hoe de kwaliteit is maar ziet er prima uit :)
Ook zullen er toch kleinere luiertjes komen nog, zodat de pasvorm voor de kleintjes wat beter is...
Ik houd jullie op de hoogte!

Pixie, ik ga je even mailen want nu liannetess is uitgevallen mag deze van je lijst :) Komen ze meteen jou kant op Violet!
PandaBaby Voor een Blije Bips!
In onze webshop vindt je wasbare luiers van eigen merk en bekende andere merken en natuurlijk verder alles wat je nodig zou kunnen hebben rondom luiers. Kom eens gezellig snuffelen!
http://www.PandaBaby.nl

Gebruikersavatar

Violet

Berichten: 2283
Lid geworden op: 09 jun 2011 21:09
Hobbies: dragen, borduren,reizen,muziek
tag: geitenwollenmetalmama
Locatie: Arnhem

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door Violet » 01 apr 2013 19:48

[cheer] leuk leuk ik ben benieuwd!
Ik hou ook meer van klittenband, vooral Luuk (van 6 maand) draait enorm veel en snel en luiers met drukknoopjes omdoen is altijd weer een gevecht. Al gebruik ik ze wel hoor, zoals de ecoposh die alleen met drukknopen te krijgen zijn
tricot slen x 2,amazonas laguna mei-tai made by the amazing Noor, hopp la paz, didy tom,bondolino zwart-zand, cotonea,mr.mirko mei-tai, calin bleu summer sage
AKLV
trotse mama van Mart 06-02-11, een * en Luuk 02-10-2012


Maos

Berichten: 1721
Lid geworden op: 21 sep 2011 14:37
Hobbies: waterscouting. knutselen
Locatie: Maastricht

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door Maos » 03 apr 2013 13:35

Dit wil ik ook wel eens proberen. Ik zie dat er een nieuwe reis komt als deze weer thuis zijn. Ik zal een mail sturen. Hopelijk kan ik daar dan in mee doen. [biggrin]
Moeder van grote zus Y en kleine zus R

Gebruikersavatar

xMIRx

Berichten: 1873
Lid geworden op: 19 dec 2012 16:42
Hobbies: Fotografie, wandelen,concerten

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door xMIRx » 03 apr 2013 22:00

sjanneke, sorry ik ga afzeggen!
ik heb nu zelf een aantal luiertjes die ik graag wil proberen, en zo bespaar ik dan ook 7 euro uit die we goed kunnen gebruiken [sorry]
Mama van Sem 08-01-2012 en Floor 12-02-2014 en Mik 18-07-2015

Gebruikersavatar

Topic starter
PandaBaby

Berichten: 108
Lid geworden op: 25 feb 2013 14:36
Hobbies: alles met natuur :-)
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door PandaBaby » 04 apr 2013 07:26

xMIRx schreef:sjanneke, sorry ik ga afzeggen!
ik heb nu zelf een aantal luiertjes die ik graag wil proberen, en zo bespaar ik dan ook 7 euro uit die we goed kunnen gebruiken [sorry]
Ahh dat is jammer... succes met de andere luiertjes [biggrin]
PandaBaby Voor een Blije Bips!
In onze webshop vindt je wasbare luiers van eigen merk en bekende andere merken en natuurlijk verder alles wat je nodig zou kunnen hebben rondom luiers. Kom eens gezellig snuffelen!
http://www.PandaBaby.nl

Gebruikersavatar

kleine dolfijn

Berichten: 749
Lid geworden op: 01 aug 2012 08:35
Hobbies: dragen en voeden... ;-)

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door kleine dolfijn » 04 apr 2013 21:55

Oh ik zou heel graag voor de volgende reis mee willen doen! Ik ben erg benieuwd hoe wasbare luiers me zouden bevallen. Moet ik ook even mailen naar het eerder genoemde e-mail adres?
Groetjes!
Mama van een dochter 24-02-'12

Rose and rebellion(peuter), didymos LE orient 4

Gebruikersavatar

Topic starter
PandaBaby

Berichten: 108
Lid geworden op: 25 feb 2013 14:36
Hobbies: alles met natuur :-)
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door PandaBaby » 06 apr 2013 13:44

kleine dolfijn schreef:Oh ik zou heel graag voor de volgende reis mee willen doen! Ik ben erg benieuwd hoe wasbare luiers me zouden bevallen. Moet ik ook even mailen naar het eerder genoemde e-mail adres?
Groetjes!
Ja graag Iedereen mag meedoen met de volgende reis :)
PandaBaby Voor een Blije Bips!
In onze webshop vindt je wasbare luiers van eigen merk en bekende andere merken en natuurlijk verder alles wat je nodig zou kunnen hebben rondom luiers. Kom eens gezellig snuffelen!
http://www.PandaBaby.nl

Gebruikersavatar

Topic starter
PandaBaby

Berichten: 108
Lid geworden op: 25 feb 2013 14:36
Hobbies: alles met natuur :-)
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door PandaBaby » 06 apr 2013 13:51

Het is alweer zaterdag.

De luiertjes zijn twee weken bij Pixie en Poef geweest Ik hoop dat alles goed is gegaan dames [biggrin]
Sturen jullie de luiertjes weer door naar de volgende van de reis? Dan ontvang ik van jullie graag de track en trace code en jullie ervaringen. Ik zou het ook erg leuk vinden als ik van iemand een fototje erbij mag plaatsen op de site. Maar als jullie dat liever niet hebben snap ik het ook helemaal..
Ik ben erg beniwud naar het commentaar!!

Dan nog een nieuwtje. Over twee weken komen er een aantal aanpassingen in ons assortiment. Zo krijgen we
- boosters gecombineerd (2lagen bamboe en 2 lagen microvezel) het beste van beide inleggers gecombineerd...
- kleinere luiertjes die beter aansluiten bij de benen van kleinere kindjes (iets minder breed tussen de benen ook)
- luiertjes met klittenband in plaats van drukkers. Op velen verzoek...

Benieuwd? Like ons op facebook en je blijft makkelijk op de hoogte van alle nieuwtjes en acties! http://www.facebook.com/luiertje" onclick="window.open(this.href);return false;
PandaBaby Voor een Blije Bips!
In onze webshop vindt je wasbare luiers van eigen merk en bekende andere merken en natuurlijk verder alles wat je nodig zou kunnen hebben rondom luiers. Kom eens gezellig snuffelen!
http://www.PandaBaby.nl

Gebruikersavatar

Poef

Berichten: 1212
Lid geworden op: 14 jan 2012 17:42
Hobbies: dansen|yoga|festivals|muziek

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door Poef » 06 apr 2013 20:00

Na 2 weken testen hangen de luiertjes op dit moment nog een laatste keer aan de lijn te drogen zodat ze maandag met de post mee kunnen.

Afbeelding

Hierbij mijn bevindingen:

- Wat is je eerste indruk van de luiertjes en de boosters?
De printjes zijn verrassend leuk, de luiertjes zijn dun en soepel. De boosters zijn lekker breed, zodat ze de hele breedte van de luier afdekken. En de inlegvelletjes zijn flinterdun en heerlijk zacht (ze bleven trouwens wel aan de eeltige handen van ML plakken haha). DL vond de luiers en de printjes erg interessant! Een goede eerste indruk, ik ben gelijk benieuwd hoe ze het doen!

- Heb je al eens eerder met wasbare luiers gewerkt?
Ja, ik gebruik sinds de geboorte van DL wasbare luiers en heb met verschillende soorten geëxperimenteerd. Op dit moment gebruik ik met name all-in one luiers voor overdag en bamboe luiers met overbroekje als nachtluier of als we wat langer op pad zijn. Ik was met Potion en droog de luiers aan de lijn.

- Hoe oud en zwaar is je proefpersoontje?
DL is 19 maanden en weegt 10 kilo.

- Wat vind je van de gebruiksvriendelijkheid?
Ik vind het fijne luiers, ze drogen snel aan de waslijn (echt binnen een paar uurtjes droog, ideaal!) Ze gaan eenvoudig om. Voor mannenhanden zijn de drukknoopjes wel een uitdaging, ML greep toch sneller naar onze eigen klittenbandluiers. Nu kan onze dreumes geen seconde stil blijven staan bij het verwisselen van een luier, al rennend die drukknoopjes zien dicht te krijgen is inderdaad ook best een aardige uitdaging…

- Hoe zijn de luiertjes bevallen?
DL plast enorme hoeveelheden en daarom was ik erg benieuwd hoe lang de luiers het droog zouden houden. Na wat experimenteren met het aantal boosters en de stand van de drukknoopjes hebben we de ideale samenstelling ontdekt en dan zijn het fijne luiers. Ze houden het zeker 2 uur droog, dat is hetzelfde als ik van mijn eigen luiers gewend ben. De vogeltjesluier is het prettigst in gebruik omdat ik die beter af kan stellen bij de beentjes, er zitten meer drukknoopjes op.
Als nachtluier durfde ik ze niet te gebruiken, maar dat is met bijna alle luiers een probleem bij onze veelplasser.

- Hoe zijn de verschillende boosters bevallen?
Prima, de bamboe boosters nemen veel op, de microvezel boosters zijn lekker snel droog.

- Wat zijn de sterke punten van deze luier?
Absoluut de droogsnelheid! En de printjes zijn erg snoezig.

- Wat zijn de verbeterpunten van deze luier?
De drukknoopjes schieten wat snel los bij een bewegende dreumes. Verder zou ik liever luiers met klittenband hebben, die krijg ik sneller aan.

- Wat vind je van de prijs/kwaliteit verhouding?
Prima! Op dit moment heb ik thuis nog voldoende luiers voor DL, maar er is een tweede op komst, mocht ik tegen die tijd luiers tekort komen dan zijn deze luiers absoluut een optie (zeker nu ik heb gehoord dat er een klittenbandvariant komt!)

En als laatste nog een foto van DL met onze favoriete luier: de vogeltjes! Naar haar eigen zeggen is ie "Moooooooi"

Afbeelding
Bevlogen mama van M (sept '11) en D (sept '13)

Gebruikersavatar

Poef

Berichten: 1212
Lid geworden op: 14 jan 2012 17:42
Hobbies: dansen|yoga|festivals|muziek

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door Poef » 08 apr 2013 18:34

.... en de luiers zijn op weg naar Alicemay.
Veel plezier ermee!!
Bevlogen mama van M (sept '11) en D (sept '13)

Gebruikersavatar

Violet

Berichten: 2283
Lid geworden op: 09 jun 2011 21:09
Hobbies: dragen, borduren,reizen,muziek
tag: geitenwollenmetalmama
Locatie: Arnhem

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door Violet » 09 apr 2013 15:50

[cheer]
De luiers zijn afgeleverd! Eerste indruk, wow, wat een lekker brede boosters. En die bamboevelletjes zijn erg zacht. Vind vooral de minky buitenkant erg fijn aanvoelen. Heb er 2 voor zl2 (6 maand, 9 kilo en 68 cm) en 3 voor zl1 (14,5 kilo, 92 cm en 2 jaar 2m) klaargemaakt. Ben heel benieuwd. Heb ze op de gok voor zl1 op de grootste stand en zl2 op de kleinste stand gedaan.
Ze slapen nu allebei (zeldzaam) maar als er 1 wakker is gaan we testen!
tricot slen x 2,amazonas laguna mei-tai made by the amazing Noor, hopp la paz, didy tom,bondolino zwart-zand, cotonea,mr.mirko mei-tai, calin bleu summer sage
AKLV
trotse mama van Mart 06-02-11, een * en Luuk 02-10-2012

Gebruikersavatar

alicemay

Berichten: 1195
Lid geworden op: 14 jan 2013 22:31
Hobbies: dameszadelrijden, Shakers
tag: blije bep
Locatie: Under the dome

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door alicemay » 09 apr 2013 16:40

Hier zijn de luiers ook netjes afgeleverd en wat zijn ze leuk! [blij] Ook hier zijn we onder de indruk van de boosters. We gaan straks de boel in elkaar zetten, papa heeft gezegd dat hij morgen ook wasbaar gaat luieren omdat we denken dat dl zich niet prettig voelt in wegwerp (ze moet dan heel erg huilen... [confused] )

Je hoort zo snel mogelijk van onze bevindingen!
Afbeelding

Niet meer zoveel Firespiral, Mamamerel Winter Twilight Seafoam FB, Shui Long Nahua RS

Gebruikersavatar

Elstar

Berichten: 10112
Lid geworden op: 21 jan 2013 13:57
Hobbies: DL, beetje crea bea bezig zijn
Locatie: Gelderland

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door Elstar » 09 apr 2013 16:52

Wat een leuk initiatief dit! Ik zou ook heel graag een keer wasbare luiers proberen. DL is nu 4,5 maand en ik kwam pas na 2 maanden meeschrijven op dit forum en dus in aanraking met wasbaar luieren. Jammer maar helaas dacht ik, bij een volgend kindje beter. Maar ik merk dat ik toch wel heel erg nieuwsgierig ben en wat zijn ze schattig!! [verliefd]

Ik lees iets over een e-mailadres maar dat kan ik niet terug vinden?

Ben benieuwd of ik nu of bij een volgende ronde mee kan doen. Lijkt me leuk!
Grote zus (2012) en kleine zus (2016)

Gebruikersavatar

paarsebril

Berichten: 3858
Lid geworden op: 18 nov 2009 22:27
Hobbies: re-anactment
tag: Kip met klein kuuk'n
Locatie: Oudheusden

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door paarsebril » 09 apr 2013 17:06

Ik ben bang dat ikme moet afmelden, zl2 wil momenteel absoluut niet in de wasbare luiers, en bib is dan nog niet geboren. Ik hou me graag aanbevolen voor de volgende reis, maar ik sta mijn plekje nu graag af aan de volgende. jammer want ik had ze graag willen testen.
Groeten Lisan
mv 3 zoon's J.ura 15-09-2009 M.as 18-3-2011 en O.le 09-07-2013

Plaats reactie