PandaBaby luiers op reis

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Gebruikersavatar

Topic starter
PandaBaby

Berichten: 108
Lid geworden op: 25 feb 2013 14:36
Hobbies: alles met natuur :-)
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door PandaBaby » 09 apr 2013 21:17

mama1985e schreef:Wat een leuk initiatief dit! Ik zou ook heel graag een keer wasbare luiers proberen. DL is nu 4,5 maand en ik kwam pas na 2 maanden meeschrijven op dit forum en dus in aanraking met wasbaar luieren. Jammer maar helaas dacht ik, bij een volgend kindje beter. Maar ik merk dat ik toch wel heel erg nieuwsgierig ben en wat zijn ze schattig!! [verliefd]

Ik lees iets over een e-mailadres maar dat kan ik niet terug vinden?

Ben benieuwd of ik nu of bij een volgende ronde mee kan doen. Lijkt me leuk!
Natuurlijk mag je meedoen!
Mijn emailadres is stoerluiertje@hotmail.com
of je kan een berichtje sturen via de website http://www.pandababy.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ga binnenkort aan de slag met de volgende reis, ik heb alweer onwijs veel aanmeldingen binnen [biggrin]
Super leuk om jullie allemaal mee willen doen!
PandaBaby Voor een Blije Bips!
In onze webshop vindt je wasbare luiers van eigen merk en bekende andere merken en natuurlijk verder alles wat je nodig zou kunnen hebben rondom luiers. Kom eens gezellig snuffelen!
http://www.PandaBaby.nl

Gebruikersavatar

Topic starter
PandaBaby

Berichten: 108
Lid geworden op: 25 feb 2013 14:36
Hobbies: alles met natuur :-)
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door PandaBaby » 09 apr 2013 22:04

Eindelijk een duidelijke uitleg!

Wil je weten hoe de luiertjes nu precies werken? Bekijk de film op " onclick="window.open(this.href);return false;!
PandaBaby Voor een Blije Bips!
In onze webshop vindt je wasbare luiers van eigen merk en bekende andere merken en natuurlijk verder alles wat je nodig zou kunnen hebben rondom luiers. Kom eens gezellig snuffelen!
http://www.PandaBaby.nl

Gebruikersavatar

Lissymar

Berichten: 3077
Lid geworden op: 18 okt 2011 19:21
Hobbies: Lezen, haken, koken.
Locatie: Dordrecht

PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door Lissymar » 10 apr 2013 07:48

Leuk filmpje!

Gebruikersavatar

Elstar

Berichten: 10112
Lid geworden op: 21 jan 2013 13:57
Hobbies: DL, beetje crea bea bezig zijn
Locatie: Gelderland

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door Elstar » 10 apr 2013 10:47

PandaBaby schreef:Eindelijk een duidelijke uitleg!

Wil je weten hoe de luiertjes nu precies werken? Bekijk de film op " onclick="window.open(this.href);return false;!
Heel leuk filmpje!
Grote zus (2012) en kleine zus (2016)

Gebruikersavatar

Witje

Berichten: 522
Lid geworden op: 01 dec 2012 08:56
Hobbies: Mijn mannetjes :)

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door Witje » 11 apr 2013 13:53

Wat een orgineel filmpje, leuk hoor! [applaus] [applaus]
Zoon 2011 en Zoon 2012

Gebruikersavatar

Violet

Berichten: 2283
Lid geworden op: 09 jun 2011 21:09
Hobbies: dragen, borduren,reizen,muziek
tag: geitenwollenmetalmama
Locatie: Arnhem

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door Violet » 15 apr 2013 16:04

Ze zijn weer op weg. Door een hersenschudding niet veel kunnen testen, wel op beide kindjes. Vanavond een verslagje. Ik heb geen t&t code, het apparaat in de primera was kapot. Maar ik heb er vertrouwen in dat ze gewoon aankomen.
tricot slen x 2,amazonas laguna mei-tai made by the amazing Noor, hopp la paz, didy tom,bondolino zwart-zand, cotonea,mr.mirko mei-tai, calin bleu summer sage
AKLV
trotse mama van Mart 06-02-11, een * en Luuk 02-10-2012

Gebruikersavatar

Topic starter
PandaBaby

Berichten: 108
Lid geworden op: 25 feb 2013 14:36
Hobbies: alles met natuur :-)
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door PandaBaby » 15 apr 2013 18:30

Violet schreef:Ze zijn weer op weg. Door een hersenschudding niet veel kunnen testen, wel op beide kindjes. Vanavond een verslagje. Ik heb geen t&t code, het apparaat in de primera was kapot. Maar ik heb er vertrouwen in dat ze gewoon aankomen.
Uhmm Violet...
Je had twee weken om te testen, dus ze hoefde pas volgende week weer door. Misschien de hersenschudding?
Ik stuur je even een mailtje naar wie je het hebt doorgestuurd. Ik heb namelijk een paar afmeldingen gehad. Hoop dat het goed is gegaan...
PandaBaby Voor een Blije Bips!
In onze webshop vindt je wasbare luiers van eigen merk en bekende andere merken en natuurlijk verder alles wat je nodig zou kunnen hebben rondom luiers. Kom eens gezellig snuffelen!
http://www.PandaBaby.nl

Gebruikersavatar

Violet

Berichten: 2283
Lid geworden op: 09 jun 2011 21:09
Hobbies: dragen, borduren,reizen,muziek
tag: geitenwollenmetalmama
Locatie: Arnhem

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door Violet » 15 apr 2013 20:45

oh jee..ik heb hem naar de volgende gestuurd. Was hier zo weinig geweest en dacht ineens ohjee..moet versturen.
tricot slen x 2,amazonas laguna mei-tai made by the amazing Noor, hopp la paz, didy tom,bondolino zwart-zand, cotonea,mr.mirko mei-tai, calin bleu summer sage
AKLV
trotse mama van Mart 06-02-11, een * en Luuk 02-10-2012

Gebruikersavatar

alicemay

Berichten: 1195
Lid geworden op: 14 jan 2013 22:31
Hobbies: dameszadelrijden, Shakers
tag: blije bep
Locatie: Under the dome

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door alicemay » 15 apr 2013 20:58

Oh arme Violet wat jammer! Ik hoop dat je nog wat kunt regelen met Pandababy [smile]

Hier gaat het prima met de luiertjes, ze hingen vandaag voor het eerst in de zon te drogen, jawel dames, wij waren gisteren in het enige deel van het land zonder zon... [dontknow] . We hebben geen lekkages gehad en ze drogen na de was ook lekker snel. Uitgebreide recensie volgt, er ligt een enorme berg was op me te wachten en dl ligt nog te [drink] ... Oh en wat zijn die bamboe inlegvliesjes lekker zacht!! [knuffel]
Afbeelding

Niet meer zoveel Firespiral, Mamamerel Winter Twilight Seafoam FB, Shui Long Nahua RS

Gebruikersavatar

Wolvenmama

Berichten: 294
Lid geworden op: 21 jul 2012 20:16
Hobbies: Fulltime mama & mijn werk

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door Wolvenmama » 15 apr 2013 21:46

Wil je ook nog een tester die nul ervaring heeft met wasbare luiers? Want dan doe ik graag mee!
Mama van een zoon (2012)

Gebruikersavatar

Topic starter
PandaBaby

Berichten: 108
Lid geworden op: 25 feb 2013 14:36
Hobbies: alles met natuur :-)
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door PandaBaby » 16 apr 2013 10:28

Wolvenmama schreef:Wil je ook nog een tester die nul ervaring heeft met wasbare luiers? Want dan doe ik graag mee!
[cheer]
Maar natuurlijk! Ik wil allerlei mama's de kans geven om te testen. Misschien word je wel helemaal verliefd ;)
Houd er wel rekening mee dat wasbaar en wegwerp anders zijn. Dat houd in dat je zowiezo vaker moet verschonen,een zesde zintuig moet ontwikkelen om te weten wanneer de kleine nat is, en wat vaker een wasje moet draaien.

Is dat geen probleem? Stuur me dan even een mailtje naar stoerluiertje@hotmail.com want deze reis loopt eind mei ten einde, dus dan beginnen we gewoon weer opnieuw!

@Violet,
Ik neem even contact op met de volgende zodat het pakket weer op de juiste plaats terecht komt. Had je ze eigenlijk nog langer willen proberen? Want dan kan ik je anders wel nog een keer toevoegen aan de lijst voor de volgende reis...
Ik hoor het wel van je. In ieder geval bedankt voor het meedoen en beterschap met je hersenschudding...
PandaBaby Voor een Blije Bips!
In onze webshop vindt je wasbare luiers van eigen merk en bekende andere merken en natuurlijk verder alles wat je nodig zou kunnen hebben rondom luiers. Kom eens gezellig snuffelen!
http://www.PandaBaby.nl

Gebruikersavatar

paarsebril

Berichten: 3858
Lid geworden op: 18 nov 2009 22:27
Hobbies: re-anactment
tag: Kip met klein kuuk'n
Locatie: Oudheusden

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door paarsebril » 16 apr 2013 16:29

Ik heb ze binnen en morgen gaan ze door, mijn tijd voor testen is nog niet aangebroken pas als bib bub is. Zl2 wil niet meer, jammer. Ga wel even snuffelen in de doos hoor.

Verstuurd van mijn GT-S5570 met Tapatalk
Groeten Lisan
mv 3 zoon's J.ura 15-09-2009 M.as 18-3-2011 en O.le 09-07-2013

Gebruikersavatar

Violet

Berichten: 2283
Lid geworden op: 09 jun 2011 21:09
Hobbies: dragen, borduren,reizen,muziek
tag: geitenwollenmetalmama
Locatie: Arnhem

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door Violet » 16 apr 2013 22:19

heb je "mijn" pakket? Ik kwam nog een microvezel booster tegen, waar moet ik die heensturen? Kan pas maandag ivm korte vakantie.
tricot slen x 2,amazonas laguna mei-tai made by the amazing Noor, hopp la paz, didy tom,bondolino zwart-zand, cotonea,mr.mirko mei-tai, calin bleu summer sage
AKLV
trotse mama van Mart 06-02-11, een * en Luuk 02-10-2012

Gebruikersavatar

Topic starter
PandaBaby

Berichten: 108
Lid geworden op: 25 feb 2013 14:36
Hobbies: alles met natuur :-)
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door PandaBaby » 17 apr 2013 09:01

Violet schreef:heb je "mijn" pakket? Ik kwam nog een microvezel booster tegen, waar moet ik die heensturen? Kan pas maandag ivm korte vakantie.
Ik stuur je ff persoonlijk berichtje (ja, ze heeft jou pakket maar die is alweer onderweg naar witje)

@Witje;
Nu mag jij de luiertjes een paar dagen langer testen want ze komen alvast jou kant op! [cheesygrin]
PandaBaby Voor een Blije Bips!
In onze webshop vindt je wasbare luiers van eigen merk en bekende andere merken en natuurlijk verder alles wat je nodig zou kunnen hebben rondom luiers. Kom eens gezellig snuffelen!
http://www.PandaBaby.nl

Gebruikersavatar

Witje

Berichten: 522
Lid geworden op: 01 dec 2012 08:56
Hobbies: Mijn mannetjes :)

Re: PandaBaby luiers op reis

Ongelezen bericht door Witje » 17 apr 2013 20:25

Okee dat is mooi! Wij zijn er helemaal klaar voor [blij] Laat maar komen [cheesygrin] [blij]
Zoon 2011 en Zoon 2012

Plaats reactie