Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Gebruikersavatar

bestmayo

Berichten: 259
Lid geworden op: 27 apr 2012 13:31
Hobbies: toneel
Locatie: Draagconsulent Arnhem e.o, verkoper overig

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door bestmayo » 06 jun 2013 09:45

De luiers zijn gewassen en klaar voor vertrek, tijd voor mijn eindconclusie:

Close Parent – Pop-in Bamboo
Eerste indruk Mijn eerste indruk was, een onaantrekkelijke luier. Hij ziet er zo rommelig uit. Misschien komt het ook wel omdat de inleggers die erbij zitten los in de dos ergens zitten en ik die eerst meot zoeken, inklikken etc. Maar ook de inleggers zijn rommelig. Ik vind de kleur grijs ook niet aantrekkelijk, ziet er wat oud en vies uit.
Eigenlijk heb ik niet eens zin om hem te gaan proberen.
Conclusie
Toegegeven hij zit wel erg netjes, sluit mooi aan. Maar ik vind het wel een gedoe om de inlegger netjes plat te krijgen bij het omdoen. Die heeft de neiging op te krullen.
Geen lekkage overdag. Door de goede verhalen als nachtluier ook de nacht geprobeerd met alle inleggers tegelijk erin. Helaas...zoonlief dreef echt zijn bed uit. Kon zelfs zijn slaapzak uitwringen. Misschien komt het omdat hij op zijn zij ligt?
Deze luier zou ik zelf nooit kopen , hij is niet geslaagd bij ons.

Bambino Mio – Mio Solo
Eerste indruk
De luiers zien er wel aantrekkelijk uit. Ik houd wel van pocket luiers, die conclusie kan ik wel al trekken. Ze zijn soepel en voor mij niet onbelangrijk, niet te dik.
Conclusie
De luier luit netjes aan, ook een luier die mijn zoon nog een tijdje aan kan hebben qua maat. Geen lekkage.
Met wassen ook prima...snel droog en wat makkelijk om die inlegger er weer in te doen! Dat zouden ze bij alle pocket luiers moeten doen, wat een handig systeem!
Helaas blijkt dat mijn zoontje niet goed tegen klitteband kan, hij krijgt daarvan flinke rode uitslag op zijn buik. Indien deze luier er met drukknoopjes was, zou ik ze zeker aanschaffen.

HipHipBaby – Wonderoos
Eerste indruk
Het eerste wat opvalt is dat hij erg dik is, zouden alle inleggers nodig zijn? Ik doe er maar 1 in...dan maar sneller verschonen.
Conclusie
Zijn broek past hij niet meer met deze luier.....
Geen lekkage gehad maar ook maar 1 keer geprobeerd. Niet de luier voor ons.

HipHipBaby – RealEasy
Eerste indruk
Lekker zacht.....iets minder dik en voldeed prima. Maar echt heel enthousiast ben ik er niet over.
Conclusie
Veel bijzonders kan ik er niet over zeggen, hij voldeed maar heb hem maar 1 ronde getest.

Tots Bots – Easyfit
Eerste indruk
Deze ken ik al wel. De klitteband variant geeft hier irritatie bij het buikje bij mijn zoontje. Dat klitteband is ook zo stug en breed. Maar gelukkig zit er een drukkervariant bij.
Conclusie Ze zijn erg leuk en hij zitten prima. Blijf wel even wat moeilijker om die drukkers dicht te krijgen maar beter dat dan een rode buik.
Heerlijk slanke luier..past al zijn broekjes nog ( I like it) en ook erg handig in gebruik. geen lekkage.
Met wassen ook erg handig, zo droog...
Hiervan heb ik er al 2 zelf aangeschaft!

Tots Bots – Bamboozle Stretch
Eerste indruk
Hiervan had ik er zelf al 1 2de hands aangeschaft om te testen. Maar nog geen overbroekje dus we hebben hem snachts getest.
Ik vind ze wel erg stug, terwijl ik overal lees dat ze heerlijk zacht zijn? Ook erg breed tussen de beentjes maar past wel.
Conclusie
Heel de nacht door gebleven, geen lekkage. Maar toch niets voor mij. Smorgens zo doorweekte luier onder t overbroekje en hij ruikt ook erg muf...
2 delig is het niet helemaal voor mij. Maar wellicht af en toe een nachtje doen.

Tots Bots – Flexitots
Eerste indruk
Wel saai wit.....ben ik toch niet zo van ( ookal zitten ze onder de kleding, vind het toch leuker als ze gekleurd of met print zijn).
Ik doe hem aan, lekker soepel en past prima en dan bedenk ik mij dat er een overbroekje over moet?! Dat valt niet meteen op.
Conclusie
Toch nieuwsgierig gebleven en deze als nachtluier verder getest. Ideaal vergeleken met de bamboozle stretch is dat het een pocketvariant is en ik dus boosters erbij kan doen. Hij is ook een stuk soepeler en minder breed tussen de beentjes.
ICM een extra bamboebooster geslaagd voor de nacht al was t krap aan.
Toch heb ik van deze luier er ook 2 besteld, voor de nacht blijven we waarschijnlijk voorlopig toch wegwerp gebruiken maar deze luier is een erg goede als we wat langer op pad zijn.

Eindconclusie
Leuk om met deze reis mee te mogen doen. Ik heb weer meer luiers mogen leren kennen.
Ook de inleggers getest. Hiervan vond ik de fleece fijn om de billetjes droog te houden maar indien er dunne ontlasting is, een ramp om weer schoon te krijgen. Ik durf t risico niet te nemen daarop en gebruik liever de wegwerp inleggers. Die in de doos vond ik helemaal niets, rare maat. Passen niet lekker. Die op rol zijn wel ok maar geef toch de voorkeur aan mijn eigen doekjes.
Het wassen is mij erg meegevallen, ook de bamboe was de volgende dag allemaal droog ( ochtend wassen, volgende ochtend al van de lijn) Toen eindelijk het zonnetje begon te schijnen zelfs dezelfde dag!
Ondertussen zijn we ook aan de wasbare billendoekjes, die we bij mama-i hebben besteld!

Bedankt voor het mogen meedoen met deze reis!
Trotse mama van Zoon T. (juli-2010) & zoon J. (nov- 2012)
Draagconsulent Liever Wij Regio Arnhem /Nijmegen

http://www.lieverhip.nl Webwinkel voor wasbaar maandverband, menstruatiecups, borstvoedingspads en meer.


JuJu

Berichten: 309
Lid geworden op: 21 dec 2009 16:24
Hobbies: ***
Locatie: Houten (Utrecht)
Contacteer:

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door JuJu » 06 jun 2013 21:02

Luiertjes net doorgegeven. Was een super ervaring, dank je wel! Ben opeens ook snachts over op wasbaar, wie had dat ooit gedacht [applaus]
MamaI ik heb je nog een PB gestuurd, geen reactie ontvangen, wil je even aangeven of je hem ontvangen hebt?
Trotse moeder van een zoon van 5, een dochter van 3 en een kerstbaby
Trotse eigenaresse van It's a Wrap (oa geweven draagdoeken, glazen moederkettingen)

Gebruikersavatar

Topic starter
Mama i

Berichten: 1203
Lid geworden op: 09 aug 2010 21:14
Hobbies: op stap met de kids, zeilen
Locatie: Belgisch Limburg *** draagconsulente *** verkoper ***
Contacteer:

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door Mama i » 07 jun 2013 00:11

JuJu schreef:Luiertjes net doorgegeven. Was een super ervaring, dank je wel! Ben opeens ook snachts over op wasbaar, wie had dat ooit gedacht [applaus]
MamaI ik heb je nog een PB gestuurd, geen reactie ontvangen, wil je even aangeven of je hem ontvangen hebt?
Wanneer heb je die verstuurd? Ik heb niets ontvangen...

Dank jullie wel voor de heel uitgebreide reviews - heel fijn om te lezen! Vooral ook dat wasbaar beter meevalt dan je in eerste instantie dacht!

En Dollemieke, er is inderdaad een tip om de luier in de emmer te krijgen zonder natte handen te krijgen ;o). Ik nam altijd alles samen op bij het overbroekje (langs buiten dan) en liet dan de luier eruit glijden in de emmer. Het overbroekje hing ik dan te drogen tot de volgende verschoonbeurt - en in de tussentijd dan gewoon een ander overbroekje gebruiken.

Bamboozles krijg je wel zacht door ze wat rondjes te laten draaien in een droogkast.
Ilse - Mama van Hasse (♀ 06/2006) en Jeren (♂ 08/2009)

draagconsulente regio Lanaken-Hasselt-Maastricht
http://www.mama-i.com - Eco voor kids


JuJu

Berichten: 309
Lid geworden op: 21 dec 2009 16:24
Hobbies: ***
Locatie: Houten (Utrecht)
Contacteer:

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door JuJu » 08 jun 2013 20:39

Opnieuw pb.
Trotse moeder van een zoon van 5, een dochter van 3 en een kerstbaby
Trotse eigenaresse van It's a Wrap (oa geweven draagdoeken, glazen moederkettingen)

Gebruikersavatar

Draagdoekmama

Berichten: 100
Lid geworden op: 12 okt 2012 16:41
Hobbies: reizen, koken/bakken, yoga
Locatie: Randstad

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door Draagdoekmama » 16 jun 2013 17:48

Testobject: meisje 13 maanden, mt 74, 8.5 kg met een extreem dun middeltje en spillebeentjes.

Wat geweldig om zo’n doos vol met luiertjes te ontvangen. Leuk al die kleurtjes. Ik ben nog helemaal niet bekend met wasbare luiers dus ga gelijk alles testen. Mijn voorgangster had bij de meeste luiers de inleggers er al ingeklikt dus vrijwel geen zoekwerk gehad hier: dank daarvoor!
De Tots Bots Easyfit vind ik er het leukst uit zien met die leuke figuurtjes. Het is een warme dag dus mevrouw kruipt lekker rond in haar luier . De Tots Bots Easyfit dus gelijk maar aangedaan, wat een heerlijk gezicht zo’n vrolijk luierkontje.

Tots Bots - Easyfit
Wat een vrolijke luier en ook niet te dik. Hij sluit mooi aan en we hebben dan ook beide keren geen lekkage gehad met deze luier. Zeker een goede luier voor ons.

Bambino Mio – Mio Solo
Handig systeem met de handige extraatjes aan de inlegger.
De luier sluit niet mooi aan bij de beentjes en ik heb er dus zo mijn twijfels over. Misschien niet eens moeten proberen maar toch aan gelaten. Helaas is dochter al na een half uur volledig doorgelekt bij de beentjes. Deze is dus niet voor ons.

HipHipBaby – Wonderoos
Lekkere zachte luier en leuk die stippen. Helaas geen goede pasvorm voor ons meisje, ook hier fikse lekkage.

HipHipBaby – RealEasy
Maat S geprobeerd maar deze sluit niet mooi aan bij de buik en niet bij de beentjes, gaf dus ook gelijk lekkage. De grotere maat dus niet eens geprobeerd.

Close Parent – Pop-in Bamboo
Een beetje een gefrots met de inleggers maar de luier sluit mooi aan.
Deze luier is ook na een zeer lange nacht niet doorgelekt. Niet de mooiste luier maar wel met vlag en wimpel geslaagd.

Tots Bots – Flexitots en Tots Bots - Bamboozle Stretch
Bij beide luiers even goed opletten met aandoen zodat het ook bij de beentjes goed aansluit. Deze luiers moeten een overbroekje, gelukkig zijn er twee meegeleverd. De maat 1 past prima. Maat 2 is eigenlijk te groot maar met wat omvouwen en origami-kunsten toch passend. Beide luiers zijn niet doorgelekt en hebben ook de nacht goed doorstaan.

Eindconclusie:
Het viel me op dat bij alle luiers het deel om haar middel op zijn smalst gezet moest worden. Ik vraag me af of deze luiers ook gepast hadden toen zij net geboren was. Ik vond het nu aan de billen van mijn dreumes al een behoorlijk pak en met name de breedte tussen de beentjes lijkt mij bij pasgeborenen vrij breed.

Tots Bots lijken de perfecte luiers voor ons. Alledrie de varianten bevielen prima.
Ook de Close Parent – Pop-in Bamboo is goed bevallen.
HipHipBaby en Bambino Mio zijn allebei gezakt voor de test. Wellicht dat deze prima zijn voor een kindje met een ander postuur maar voor ons slanke meisje geen succes.

Ik ben om denk ik.
Dank dat ik mee mocht doen met deze luierreis!
Draagconsulent in Leiden en omstreken (http://www.draagconsulentenleo.nl" onclick="window.open(this.href);return false;)


Chikai

Berichten: 38
Lid geworden op: 23 nov 2010 16:02
Hobbies: Paardrijden, lezen, muziek

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door Chikai » 16 jun 2013 20:52

Kun je je nog aanmelden voor deze luierreis???
Ik heb heeeeel veel interesse!!


Marlou1983

Berichten: 1901
Lid geworden op: 15 nov 2010 12:56
Hobbies: Handwerken, lezen

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door Marlou1983 » 16 jun 2013 22:04

Ojee, net bij toeval ontdekt dat de luiers morgen weer door moeten...
(En dus halsoverkop de wasmachine aangezet voor de laatste 2...)

Hierbij mijn mening:

Testobject: meisje 15 maanden, mt 86, zeker 12 kilo: stevige dreumes dus.

Leuk om te zien hoe verschillend alle luiers zijn! Ik ben niet per sé iemand die aan kleurtjes of printjes hecht, maar het valt wel meteen op dat sommige luiers er gebruiksvriendelijker en netter uitzien dan andere.
Het pakket werd hier 's avonds gebracht, dus meteen de nacht in gegaan met een bambino mio. Volgende ochtend erg enthousiast: de luier heeft het gehouden! Zelfs zonder extra booster oid (de bamboeboosters missen in dit pakket. Ik heb dit zelf per mail gemeld, en mijn voorgangster heeft dit bij mijn weten ook netjes gemeld)

Tots Bots - Easyfit Leuke, nette luier om te zien. Erg aantrekkelijk. Lijkt goed aan te sluiten, maar toch een paar keer behoorlijke lekkage gehad. 1 keer zelfs al na 1 uur... Ik vond dat een 'fijne' ervaring, want heb laatst haast op het punt gestaan om deze luiers blind aan te schaffen. Het is dus goed om te weten dat het niet dé luiers zijn voor mijn DL!
Waar ik bijvoorbeeld last van had, was dat de randjes tussen haar benen wat naar buiten krulden (ook als ik daar extra goed op lette bij het aandoen). Dat verklaart de lekkage natuurlijk, maar ik heb er geen oplossing voor kunnen vinden...

Bambino Mio – Mio Solo Op het eerste gezicht vind ik deze erg op de easyfits lijken (moest in het begin zelfs goed op het labeltje kijken, afgezien van de printjes dan, haha!) Ze passen bij DL ook ongeveer op dezelfde manier. Ik ben over deze iets meer tevreden dan over de easyfits, maar ook hier lekkage mee gehad (eerder dan gehoopt).

HipHipBaby – WonderoosBeetje dik... 1 keer gebruikt, maar niet per sé een positieve ervaring volgens mij (weet het niet eens meer precies... [redface]

HipHipBaby – RealEasyDeze geprobeerd in de grotere maat, 's nachts. Heeft het goed gehouden, maar ik vind de luier wat 'groot' voor overdag.

Close Parent – Pop-in BambooRommelige luier, maar heeft de test wel goed doorstaan. Door het gebrek aan gebruiksgemak (wat een gefrunnik om het allemaal recht en netjes te krijgen!) wordt dit 'm toch ook niet...

Tots Bots – Flexitots en Tots Bots - Bamboozle StretchDoordat er maar 1 overbroekje in DL's maat in het pakket zat, heb ik de luiers die een overbroekje nodig hadden minder gebruikt dan de andere luiers. 's nachts bevielen de bamboozles eigenlijk best heel goed, en omdat DL nét pas een beetje begint door te slapen, was ik al blij dat ze de nacht helemaal doorbracht in een wasbare luier, zonder wakker te worden van natte billen. Daardoor heb ik het maar even bij de bamboozles gelaten.

Eindconclusie:
Ik ben door geen van de luiers echt overtuigd geraakt. Ik moet er wel bijzeggen dat het plassen me op zich nog wel meeviel (een paar keer lekkage met easyfits en 1x met bambino mio), maar omdat mijn kinderen nogal dun en uitgebreid poepen [redface] , moest ik erg wennen aan het wasbaar luieren op zich... Ik kan me het nut van een fleece-inlegger heel goed voorstellen als je een kindje hebt dat 'keutels poept', maar bij mijn DL werd het een enorme bende... (sorry...) Het feit dat de wegwerpinleggers dan toch tijdens het verschonen weer apart moeten worden gehouden, en bijvoorbeeld niet door het toilet kunnen worden gespoeld, en natuurlijk ook weer apart moeten worden aangeschaft, maakt dat ik die als 'lastig' ervaar, en toch eerder voor fleece zou kiezen.

Daarnaast twijfel ik of we niet beter af zouden zijn met meer 'maatgebonden' luiers. Ik heb de indruk dat veel luiers nét niet helemaal lekker aansluiten, doordat ze voor zoveel maten geschikt moeten zijn (verschillende instellingen geprobeerd trouwens).
Ik ben het meest te spreken over het principe met overbroekje.
Ik overweeg nu om voor bib een pakket vouwluiers/prefolds met overbroekjes te gaan aanschaffen.
Voor DL heb ik nu 8 verschillende merken wasbare luiers getest, maar geen van allen zijn ze zó goed bevallen dat ik tot aanschaf over zou gaan... Erg jammer, want ik zou wel heel graag wasbaar willen luieren!
Ik denk wel dat ik straks met bib nog steeds veel voordeel zou kunnen hebben van wasbare luiers (mits ik voor hem de juiste kan vinden). DL gebruikt nog ongeveer 4 wegwerpluiers per dag, ZL wordt hopelijk in de loop van dit jaar eindelijk zindelijk, dus wasbaar luieren met bib zou iig onze 'luierafvalberg' drastisch doen slinken!

Ik ben erg blij dat ik de kans heb gekregen om deze luiers te proberen. Ik vond het een waardevolle ervaring!
2010 - 2012 en 2013


Marlou1983

Berichten: 1901
Lid geworden op: 15 nov 2010 12:56
Hobbies: Handwerken, lezen

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door Marlou1983 » 17 jun 2013 10:39

Aanvulling op wat ik gisteren schreef: ik vind het wel jammer dat de bamboeboosters ontbraken in het pakket, want ik denk dat dat een boel had kunnen schelen voor mijn ervaring. Misschien dat DL namelijk gewoon te groot wordt, en daardoor teveel plast, om een luier zonder booster aan te hebben?
2010 - 2012 en 2013

Gebruikersavatar

bestmayo

Berichten: 259
Lid geworden op: 27 apr 2012 13:31
Hobbies: toneel
Locatie: Draagconsulent Arnhem e.o, verkoper overig

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door bestmayo » 17 jun 2013 16:31

Typisch is dat he, dat de ene luier bij t ene kind perfect is en bij t andere niet.

Hier eigenlijk zijn de chineesjes ( al la pandababy) nog t beste, bijna nooit lekkage mee.
Trotse mama van Zoon T. (juli-2010) & zoon J. (nov- 2012)
Draagconsulent Liever Wij Regio Arnhem /Nijmegen

http://www.lieverhip.nl Webwinkel voor wasbaar maandverband, menstruatiecups, borstvoedingspads en meer.

Gebruikersavatar

SuMersan

Berichten: 887
Lid geworden op: 22 mei 2011 22:40
Hobbies: haken
Locatie: Noord-Brabant

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door SuMersan » 19 jun 2013 16:19

Fijn, ik heb de luiers binnen [smile] Gister postbezorger misgelopen. Vandaag stond er weer een zeer ruime aflevertijd (tussen 10.00 en 15.00u [rolleyes] ) en kon ik er wel op wachten. Tja, tegen 3en nog niemand gezien... hoor ik de brievenbus klepperen. Blijkt de postbezorger het pakketje net bij de buurvrouw te hebben afgegeven! (geen deurbel gehoord... gelukkig was de buuv er in elk geval, zodat ik niet nog een dagje moest wachten!)

Ik heb net de ouder mail met luier-info maar eens teruggezocht en geprint en ga zo e.e.a. eens even checken. En dan 'aan de slag' [cheesygrin]
mv zl (2010) 19 mndn bv gehad, en dl (2012) 31 mndn bv gehad

"Als je aan een kind iets wilt veranderen, vraag je dan eerst af wat je aan jezelf kan veranderen." ~ Carl Jung


Marlou1983

Berichten: 1901
Lid geworden op: 15 nov 2010 12:56
Hobbies: Handwerken, lezen

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door Marlou1983 » 19 jun 2013 18:41

SuMersan schreef:Fijn, ik heb de luiers binnen [smile] Gister postbezorger misgelopen. Vandaag stond er weer een zeer ruime aflevertijd (tussen 10.00 en 15.00u [rolleyes] ) en kon ik er wel op wachten. Tja, tegen 3en nog niemand gezien... hoor ik de brievenbus klepperen. Blijkt de postbezorger het pakketje net bij de buurvrouw te hebben afgegeven! (geen deurbel gehoord... gelukkig was de buuv er in elk geval, zodat ik niet nog een dagje moest wachten!)

Ik heb net de ouder mail met luier-info maar eens teruggezocht en geprint en ga zo e.e.a. eens even checken. En dan 'aan de slag' [cheesygrin]
Fijn dat ze er zijn! Je mist dus de bamboe-boosters, maar dat was 2 test-personen geleden al bekend.
2010 - 2012 en 2013


Marrah

Berichten: 2191
Lid geworden op: 27 mei 2012 21:19
Hobbies: Voeden, dragen, breien
Locatie: Ede- Arnhem e.o. ~gecertificeerd draagconsulente regio Ede-Arnhem~

Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door Marrah » 19 jun 2013 20:05

Luiers zijn binnen :)!

*tapatalk*

Gebruikersavatar

SuMersan

Berichten: 887
Lid geworden op: 22 mei 2011 22:40
Hobbies: haken
Locatie: Noord-Brabant

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door SuMersan » 20 jun 2013 10:07

Marlou1983 schreef:
SuMersan schreef:Fijn, ik heb de luiers binnen [smile] Gister postbezorger misgelopen. Vandaag stond er weer een zeer ruime aflevertijd (tussen 10.00 en 15.00u [rolleyes] ) en kon ik er wel op wachten. Tja, tegen 3en nog niemand gezien... hoor ik de brievenbus klepperen. Blijkt de postbezorger het pakketje net bij de buurvrouw te hebben afgegeven! (geen deurbel gehoord... gelukkig was de buuv er in elk geval, zodat ik niet nog een dagje moest wachten!)

Ik heb net de ouder mail met luier-info maar eens teruggezocht en geprint en ga zo e.e.a. eens even checken. En dan 'aan de slag' [cheesygrin]
Fijn dat ze er zijn! Je mist dus de bamboe-boosters, maar dat was 2 test-personen geleden al bekend.
Dat constateerde ik gisteravond idd, bij het checken van alles. Jammer dat die missen.

Dl heeft voor de nacht een bamboozle met extra booster van mio en fleece inlegger erin aan. 1e keer een wasbare nachtluier en ik dacht ik boost even flink want ze slaapt redelijk uit op 't moment (net ziek geweest). (om 24u luier aan gedaan en ze wordt op 't moment rond 10.00 - 10.30u pas wakker en drinkt 's nachts wel flink bij mij) Ze zal zich zo dus wel melden en dan ben ik heel erg benieuwd... (Tot nog toe alleen overdag wel eens wasbaar aangedurft)
mv zl (2010) 19 mndn bv gehad, en dl (2012) 31 mndn bv gehad

"Als je aan een kind iets wilt veranderen, vraag je dan eerst af wat je aan jezelf kan veranderen." ~ Carl Jung

Gebruikersavatar

SuMersan

Berichten: 887
Lid geworden op: 22 mei 2011 22:40
Hobbies: haken
Locatie: Noord-Brabant

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door SuMersan » 20 jun 2013 13:13

Jee, die ammoniaklucht vd navhtluier was echt heel heftig zeg [silenced] [eeks]

Nu heeft ze zo'n all-in-two luier aan met grijze inleggers. Ik had behoorlijk moeite om die aansluitend aan te krijgen, dus ben benieuwd of ie lek-vrij blijft... Ik vind die luiers er wel mooi uitzien en dat grijs wel slim bedacht ivm vlekken. Bij de beentjes mooie 'gootjes' die goed aansluiten, maar bij de buik gaapte het eerst nogal. Na wat herschikken nauwelijks nog, maar toen zat ie achter wat raar (binnenflap van broekje was naar buiten gekomen).
mv zl (2010) 19 mndn bv gehad, en dl (2012) 31 mndn bv gehad

"Als je aan een kind iets wilt veranderen, vraag je dan eerst af wat je aan jezelf kan veranderen." ~ Carl Jung


Marlou1983

Berichten: 1901
Lid geworden op: 15 nov 2010 12:56
Hobbies: Handwerken, lezen

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door Marlou1983 » 20 jun 2013 13:19

SuMersan schreef:Jee, die ammoniaklucht vd navhtluier was echt heel heftig zeg [silenced] [eeks]

Nu heeft ze zo'n all-in-two luier aan met grijze inleggers. Ik had behoorlijk moeite om die aansluitend aan te krijgen, dus ben benieuwd of ie lek-vrij blijft... Ik vind die luiers er wel mooi uitzien en dat grijs wel slim bedacht ivm vlekken. Bij de beentjes mooie 'gootjes' die goed aansluiten, maar bij de buik gaapte het eerst nogal. Na wat herschikken nauwelijks nog, maar toen zat ie achter wat raar (binnenflap van broekje was naar buiten gekomen).
Was dat dus toch een hele heftige ammoniaklucht? Ik kon het niet eens meer als zodanig plaatsen, maar vond het meer 'chemisch' ruiken. Ik heb de luiers niet willen strippen, maar dat zou volgens mij wel de oplossing moeten zijn.
2010 - 2012 en 2013

Plaats reactie