Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Gebruikersavatar

Suzanne123

Berichten: 2249
Lid geworden op: 10 okt 2012 12:28
Hobbies: Fotografie, doeken, dragen
Locatie: Friesland

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door Suzanne123 » 28 mei 2013 08:41

Ik lees eerder in het draadje iets over luiers strippen. Wat is dat?
Mama van Ben 01/12
7-10-2016 uitgerekend van nr2


jessie90

Berichten: 4775
Lid geworden op: 19 jul 2010 20:06
Hobbies: van alles

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door jessie90 » 28 mei 2013 08:54

Als je luiers wast dan blijven er zeepresten achter in de luier, deze gaat dan eerder ruiken en houdt minder vocht vast. Door te wassen met afwasmiddel (maar 1 druppel) en uitvoering uitspoelen, haal je de zeepresten uit de luier. Dit hoef je maar eens in de maand/6 weken te doen.

Gebruikersavatar

Suzanne123

Berichten: 2249
Lid geworden op: 10 okt 2012 12:28
Hobbies: Fotografie, doeken, dragen
Locatie: Friesland

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door Suzanne123 » 28 mei 2013 10:34

Bedankt voor je snelle antwoord, maakt het ook nog uit wat voor afwasmiddel?
Mama van Ben 01/12
7-10-2016 uitgerekend van nr2


jessie90

Berichten: 4775
Lid geworden op: 19 jul 2010 20:06
Hobbies: van alles

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door jessie90 » 28 mei 2013 10:43

nee volgens mij niet, ik doe het gewoon met c 1000 huismerk bij mij eigen luiers


JuJu

Berichten: 309
Lid geworden op: 21 dec 2009 16:24
Hobbies: ***
Locatie: Houten (Utrecht)
Contacteer:

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door JuJu » 28 mei 2013 21:18

Ze zijn er [blij] Ik ha NU de doos open maken! [applaus]
Trotse moeder van een zoon van 5, een dochter van 3 en een kerstbaby
Trotse eigenaresse van It's a Wrap (oa geweven draagdoeken, glazen moederkettingen)


JuJu

Berichten: 309
Lid geworden op: 21 dec 2009 16:24
Hobbies: ***
Locatie: Houten (Utrecht)
Contacteer:

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door JuJu » 28 mei 2013 21:54

Eerste reacties.
Close Parent – Pop-in Bamboo
Hier was ik nav de omschrijving erg benieuwd naar. Ik vind de luier er mooi uitzien, het grijs van de drukknoopjes en het klittenband vond ik wel sjiek. (oog wil ook wat he). Het flapje waar je de inlegger aan moet vastklikken komt een beetje kwetsbaar over. Maar dat is puur gevoel. Ik vind de inleggers erg ruw voelen. De nachtinlegger (vouw) is wel zachter gek genoeg. Ik word wel blij van de lekgootjes bij de benen. Ik denk dat ik deze ga proberen met alleen de grote inlegger in eerste instantie.

Bambino Mio – Mio Solo
Zachte, soepele luier. Voelt een beetje als de TotsBots Easyfits, maar lijkt wat stugger? Ik twijfel of ik de extra inlegger erin moet doen. Bij de Easyfits is dat namelijk wel nodig. Misschien voor het testeffect eerst maar alleen testen met de vaste inlegger. Ik vind de blauwe kleur fantastisch.

HipHipBaby – Wonderoos
WOW die is dik.. ik laat hem denk ik op de jongensstand staan voor mijn dame want die lekt vaak door bij het buikje als ik daar niet extra boost. Maar jeetje.. zijn beide inleggers nodig? Ik doe alleen de dubbelgevouwen inlegger er in (wat een gedoe om die er recht in te krijgen, maar dat is vast gewenning). Ik ben niet zo heel enthousiast op het eerste gezicht. De luier doet een beetje goedkoop aan op een of andere manier *bloos*. De minky variant oogt ook wat smoezelig. Nou goed.. wie weet verrast de luier!

HipHipBaby – RealEasy
Geen idee voor welke kilo’s de maten zijn? Mijn meisje heeft meestal een M aan dus dat zal ook hier wel zijn (de bordeausrode minky). Luier voelt zacht maar oogt erg lomp, kan ook komen omdat de kleur wat donkerder is dan ik normaal gebruik wellicht. Geen liefde op het eerste gezicht.
**Toch even opgezocht: ze valt nog onder de S dus de minky wordt een witte S*

Tots Bots – Easyfit
Deze gaan alleen de doos uit om het printje te bewonderen. Deze hebben we. Zachte, soepele en slanke luiers die hier alleen met een extra booster houden. Maar dat vergeef ik ze, want ze blijven slank en Heel Erg Mooi! Na het kwijlen (naast de luiers, wees niet bang) weer (droog) terug de doos in.

Tots Bots – Bamboozle Stretch
Die heb ik toevallig gisteren zelf binnengekregen omdat ik er benieuwd naar was dus ik ga gewoon mijn eigen luiertjes testen voor de review. Eerste reactie: ik vind ze groot en ben benieuwd hoe ze om mijn dochter staan. Ze lijken me erg breed, vooral als er nog een broekje overheen moet. Nu weet ik dat ze eigenlijk voor de nacht zijn maar dan gebruiken we (nog) wegwerp. Ik twijfel of ik het een keer ga proberen met deze luier. Eerst maar eens overdag proberen. Ook deze gaan terug de doos in dus!

Tots Bots – Flexitots
De Flexitits krijg ik binnekort binnen, dus dit is een mooie kans om te proberen of ik ze meteen weer te koop moet zetten of niet haha. Ze voelen zacht en soepel aan, minder groot dan de bamboozles. Toch zijn ook deze vrij breed.

Totswrap gebruik ik voor mijn zoontje tijdens zijn slaapjes (maat 2). Daar bevallen ze goed voor (ik gebruik ze over Motherease). Nu dus ook voor mijn dame te testen. Tot mijn geluk is de size 1 met hippe print, ik ben dol op de printjes van TotsBots!

Verder:
Potion wasmiddel: part of the deal en dus ga ik het gebruiken, maar ben ik de enige die dat luchtje zo vies vind?
Popoline doekjes: Oef die voelen zacht!
Disana: (dat is die grote rol neem ik aan): lekker breed 
Ik zal geen vliesjes gebruiken bij mijn dochter, die heeft nog 100% bv poep. Alleen op de ruwe luiers dan, maar meer omdat ik het anders zielig vind voor haar (erg he..)
Trotse moeder van een zoon van 5, een dochter van 3 en een kerstbaby
Trotse eigenaresse van It's a Wrap (oa geweven draagdoeken, glazen moederkettingen)

Gebruikersavatar

bestmayo

Berichten: 259
Lid geworden op: 27 apr 2012 13:31
Hobbies: toneel
Locatie: Draagconsulent Arnhem e.o, verkoper overig

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door bestmayo » 29 mei 2013 10:15

JuJu schreef:Ze zijn er [blij] Ik ha NU de doos open maken! [applaus]
Grappig jij ook met deze reis mee? ( gister bij jou volgens mij wat opgehaald....weet je ook wie ik hier ben ;-) )
Trotse mama van Zoon T. (juli-2010) & zoon J. (nov- 2012)
Draagconsulent Liever Wij Regio Arnhem /Nijmegen

http://www.lieverhip.nl Webwinkel voor wasbaar maandverband, menstruatiecups, borstvoedingspads en meer.


JuJu

Berichten: 309
Lid geworden op: 21 dec 2009 16:24
Hobbies: ***
Locatie: Houten (Utrecht)
Contacteer:

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door JuJu » 29 mei 2013 10:21

Oh haha dat is wel héél toevallig! Laat me even weten hoe je luiertje bevalt! [applaus]
(ik merk dat ik steeds minder anoniem ben haha)
Trotse moeder van een zoon van 5, een dochter van 3 en een kerstbaby
Trotse eigenaresse van It's a Wrap (oa geweven draagdoeken, glazen moederkettingen)

Gebruikersavatar

bestmayo

Berichten: 259
Lid geworden op: 27 apr 2012 13:31
Hobbies: toneel
Locatie: Draagconsulent Arnhem e.o, verkoper overig

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door bestmayo » 29 mei 2013 10:37

Ook mijn eerste indrukken; ik test nog ff verder...
Na best even bezig te zijn om uit te zoeken , welke inlegger bij welke luiers hoorde en hoe en wat...

Close Parent – Pop-in Bamboo
In eerste instantie wil ik deze luier in de doos laten zitten. Ik vind hem er niet aantrekkelijk uitzien. Zo rommelig....wat moet er nu ingeklikt? Snel heb ik door dat het de grijze inleggers zijn. Alleen bij deze luier zijn die grijs. Dat vind ik er ook wat oud en viezer uitzien...zal aan de kleur liggen.
De inlegger zitten ook wat rommelig erin, best even kijken om het goed te vouwen bij t omdoen.
Hij sluit wel mooi aan bij de beentjes, overdag niet gelekt. Wat dat betreft geslaagd.
Met wassen vind ik ze echter weer irritant, al die inleggers erweer in klikken en de luier weer wat uit de plooien krijgen.
Afgelopen nacht dan toch hem maar als nachtluier geprobeert met alle inlegger, ik las nml goed verhalen hier daarover.
Helemaal mislukt bij ons dus....zelfs mijn zoons bed dreef, zo nat was hij! Wellicht niet geschikt bij jonge baby's die nog nachtvoeding krijgen?

Bambino Mio – Mio Solo
De luiers zien er wel aantrekkelijk uit. Ik houd wel van pocket luiers, die conclusie kan ik wel an trekken. Ze zijn soepel en voor mij niet onbelangrijk, niet te dik.
Sluit netjes aan, geen lekkage.
Met wassen ook prima...snel droog en wat makkelijk om die inlegger er weer in te doen! Dat zouden ze bij alle pocket luiers moeten doen, wat een handig systeem!

HipHipBaby – Wonderoos
Het eerste wat opvalt is dat hij erg dik is, zouden alle inleggers nodig zijn? Ik doe er maar 1 in...dan maar sneller verschonen. Zijn broek past hij niet meer met deze luier.....
Ga ik niet een 2de keer testen...

HipHipBaby – RealEasy
Lekker zacht.....iets minder dik en voldeed prima. Maar echt heel enthousiast ben ik er niet over.

Tots Bots – Easyfit
Deze ken ik al wel. De klitteband variant geeft hier irritatie bij het buikje bij mijn zoontje. dat klitteband is ook zo stug en breed. Maar gelukkig zit er een drukkervariant bij. Erg leuk en hij zit prima. Blijf wel even wat moeilijker om die drukkers dicht te krijgen maar beter dat dan een rode buik.
Heerlijk slanke luier..past al zijn broekjes nog ( I like it) en ook erg handig in gebruik. geen lekkage.
Met wassen ook erg handig, zo droog...
Hiervan wil ik er nog wel zelf aanschaffen met snaps.

Tots Bots – Bamboozle Stretch
Hiervan had ik er zelf al 1 2de hands aangeschaft om te testen. Maar nog geen overbroekje dus we hebben hem snachts getest.
Ik vind ze wel erg stug, terwijl ik overal lees dat ze heerlijk zacht zijn? Ook erg breed tussen de beentjes maar past wel.
Heel de nacht doorg gebleven, geen lekkage. Maar toch niets voor mij. Smorgens zo doorweekte luier onder t overbroekje en hij ruikt ook erg muf...
2 delig is het niet voor mij. Maar wellicht af en toe een nachtje doen.

Tots Bots – Flexitots
Wel saai wit.....ben ik toch niet zo van ( ookal zitten ze onder de kleding, vind het toch leuker als ze gekleurd of met print zijn).
Ik doe hem aan, lekker soepel en past prima en dan bedenk ik mij dat er een overbroekje over moet?! Dat valt niet meteen op.
Zoals al gezegd vind ik 2 delig helemaal niets dus verder niet meer getest. Voor de nacht durfte ik het niet aan...
Trotse mama van Zoon T. (juli-2010) & zoon J. (nov- 2012)
Draagconsulent Liever Wij Regio Arnhem /Nijmegen

http://www.lieverhip.nl Webwinkel voor wasbaar maandverband, menstruatiecups, borstvoedingspads en meer.

Gebruikersavatar

bestmayo

Berichten: 259
Lid geworden op: 27 apr 2012 13:31
Hobbies: toneel
Locatie: Draagconsulent Arnhem e.o, verkoper overig

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door bestmayo » 29 mei 2013 10:39

JuJu schreef:Oh haha dat is wel héél toevallig! Laat me even weten hoe je luiertje bevalt! [applaus]
(ik merk dat ik steeds minder anoniem ben haha)
haha ja ik kom ook steeds vaker mensen buiten hier tegen , op fb bv...dus ben ook steeds minder anoniem haha

De luier is goed bevallen...al ff uitgetest vanmorgen...ben wel benieuwd hoe lang hij gaat passen....hij is nu pas 7 kg maar zit nu perfect. Ik denk dat hij 1 a 2 kg zwaarder is hij te klein al gaat zijn
Trotse mama van Zoon T. (juli-2010) & zoon J. (nov- 2012)
Draagconsulent Liever Wij Regio Arnhem /Nijmegen

http://www.lieverhip.nl Webwinkel voor wasbaar maandverband, menstruatiecups, borstvoedingspads en meer.


Mama_T

Berichten: 3105
Lid geworden op: 07 feb 2012 09:32
Hobbies: Doekjes

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door Mama_T » 29 mei 2013 11:35

bestmayo schreef: Close Parent – Pop-in Bamboo
Wellicht niet geschikt bij jonge baby's die nog nachtvoeding krijgen?
Ik denk eerder dat de pasvorm dan niet goed voor jou kindje is.
Onze zl (is dan wel geen jonge baby meer) maar krijgt nog wel een aantal nachtvoedingen. Ene nacht meer dan de ander maar gemiddeld wel 2x per nacht. Dus plast ook heel veel.
Bij ons was ie wel geslaagd, maar dan wel met alle inleggers erin.
DL† (11/2010), ZL1 (06/2012) en ZL2 (01/2015)

Gebruikersavatar

bestmayo

Berichten: 259
Lid geworden op: 27 apr 2012 13:31
Hobbies: toneel
Locatie: Draagconsulent Arnhem e.o, verkoper overig

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door bestmayo » 29 mei 2013 12:19

Mama_T schreef:
bestmayo schreef: Close Parent – Pop-in Bamboo
Wellicht niet geschikt bij jonge baby's die nog nachtvoeding krijgen?
Ik denk eerder dat de pasvorm dan niet goed voor jou kindje is.
Onze zl (is dan wel geen jonge baby meer) maar krijgt nog wel een aantal nachtvoedingen. Ene nacht meer dan de ander maar gemiddeld wel 2x per nacht. Dus plast ook heel veel.
Bij ons was ie wel geslaagd, maar dan wel met alle inleggers erin.

mmmm hij sloot wel heel mooi aan.....en ook alle inleggers erin....maar helemaal doorweekt ( alle inleggers dus ook)
snap t ook niet dan.
Trotse mama van Zoon T. (juli-2010) & zoon J. (nov- 2012)
Draagconsulent Liever Wij Regio Arnhem /Nijmegen

http://www.lieverhip.nl Webwinkel voor wasbaar maandverband, menstruatiecups, borstvoedingspads en meer.


Mama_T

Berichten: 3105
Lid geworden op: 07 feb 2012 09:32
Hobbies: Doekjes

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door Mama_T » 29 mei 2013 12:51

bestmayo schreef:
Mama_T schreef:
bestmayo schreef: Close Parent – Pop-in Bamboo
Wellicht niet geschikt bij jonge baby's die nog nachtvoeding krijgen?
Ik denk eerder dat de pasvorm dan niet goed voor jou kindje is.
Onze zl (is dan wel geen jonge baby meer) maar krijgt nog wel een aantal nachtvoedingen. Ene nacht meer dan de ander maar gemiddeld wel 2x per nacht. Dus plast ook heel veel.
Bij ons was ie wel geslaagd, maar dan wel met alle inleggers erin.

mmmm hij sloot wel heel mooi aan.....en ook alle inleggers erin....maar helemaal doorweekt ( alle inleggers dus ook)
snap t ook niet dan.
Hmm dat is wel heel raar ja! Misschien plast je kindje dan wel veel meer..?
Ik zou het anders ook niet weten [confused]
DL† (11/2010), ZL1 (06/2012) en ZL2 (01/2015)

Gebruikersavatar

dollemieke

Berichten: 1361
Lid geworden op: 12 feb 2013 22:39
Hobbies: spellen spelen, musiceren etc

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door dollemieke » 01 jun 2013 14:22

Hier (eindelijk), zoals beloofd mijn review. We hebben ze getest bij ZL, ruim 6 maand en ong. 9 kilo.
Ivm bruiloft van m'n broertje nogal druk gehad en even geen hoofd wat hiernaar stond. [redface]

Bambino Mio – Mio Solo
Op zich een goeie luier. Ik vind hem wel wat stug. ML heeft 1x lekkage gehad bij het beentje. Dacht dat dat bij de nacht was. Luier sluit mooi aan. Weet niet of het noodzakelijk was, maar dat idee had ik wel (vanwege het lusje dat aan de flap zat) dat je de inlegger eruit moet trekken voordat je gaat wassen. Bij de easyfit (die we zelf ook hebben) gaat dat vanzelf in de machine...dat vind ik wel fijner/makkelijker.
Conclusie: degelijke luier, maar geen topper voor ons.

HipHipBaby – Wonderoos
Whaaa! Wat een superschetige luier! Maar wat een pak! [eeks] Hij werkt prima, maar ik vind het pakket toch te dik. Kreeg z'n broekjes er amper overheen. Nadeel vind ik ook de inleggers die erin moeten....best wel wat werk! En het eruit halen als je gaat wassen: Bleeehk (ben ik de enige die daar zo van gruwelt? [dontknow] )
Conclusie: Leuke, goeie luier, maar erg dik en niet praktisch met wassen.

HipHipBaby – RealEasy
Deze luier vind ik persoonlijk niet mooi. En ook weer erg dik. De knoopjes vond ik lastig af te stellen, maar: geen lekkage gehad!
Conclusie: Hij doet wat hij doen moet, maar is erg dik en niet zo mooi.

Tots Bots – Easyfit
Deze kenden we al. Met onze eigen luiers hebben we dus, zoals ik eerder al zei, lekkage, maar met deze geen last van gehad gelukkig! [biggrin] Ligt dus iig niet aan de luier! We hebben geconstateerd dat we toch wel blij zijn met onze keuze voor deze luiers. Zelf gebruiken we deze nu in combi met de wrap en dat gaat goed! Al had ik, als ik opnieuw zou kunnen kiezen, waarschijnlijk wat meer verschillende soorten aangeschaft. De printjes zie er ook erg leuk uit! En in combinatie met een bamboo inlegger (we hebben onze eigen gebruikt...die zijn iets breder en dat voelde wat veiliger) heeft ook deze de nacht gehouden.
Conclusie: Leuke luier, sluit mooi aan, niet te dik en ideaal met wassen (je gooit hem gewoon in de was, zonder inleggers eruit te hoeven halen) en hij droogt ook nog eens snel!

Tots Bots – Bamboozle Stretch
Deze luier leek mij wel wat en ik overwoog om deze ook eens aan te schaffen. Eerlijk is eerlijk: Hij werkt echt prima! Ook de nacht gehouden. Maar: bleehk....die natte toelie [wink] Als je hem vaker gebruikt, vind je misschien een makkelijke manier om de luier zonder beet te pakken in de emmer te krijgen? Wij hebben geen water boven (we verschonen boven), dus dat vond ik nu wel lastig. (met plashanden weer broek aan en ZL optillen) Maar wat ik zei: daar zijn misschien foefjes voor. Wat voor ons ook nadeel was, is de droogtijd. We hebben erg weinig ruimte en ze moeten toch best wel lang drogen. Maar misschien als nachtluier toch wel handig, want hij absorbeert erg goed!
Conclusie: prima luier! Leuk overbroekje en absorbeert erg goed! Ook deze is fijn met wassen...gewoon: hup de machine in! Daar houd ik van! [smile] nadeel is dat je dus een natte luier in je handen hebt.

Tots Bots – Flexitots
Ook deze werkte prima. Zou voor mij ook een optie zijn om deze eens aan te schaffen. Ik geloof niet dat hij deze 's nachts aan heeft gehad, maar kan me niet voorstellen dat deze de nacht niet zou houden. Makkelijke luier die je ook weer makkelijk wast. Toch heb ik dan liever de easyfit (met overbroekje). Omdat de buitenkant dan ook droog/droger blijft. (sorry...ben echt niet van de plas vast moeten pakken [redface] )
Conclusie: Goeie luier. Sluit mooi aan. In combi met overbroekje ziet hij er leuk uit! Makkelijk met wassen.

Close Parent – Pop-in Bamboo
Heerlijke luier. 'k Vind het niet de mooiste, maar hij sluit mooi aan bij ZL. Wat ik fijn vind bij deze luier is het dubbele elastiek. Vooral voor in de draagdoek (waar ik al eens lekkage heb gehad bij het beentje....)
Ook de nacht heeft deze luier helemaal goed doorstaan! Qua wassen...je moet de inleggers er wel uit halen, maar omdat de inleggers niet 'ergens inzitten' vind ik dit toch minder 'vies' [razz]
Conclusie: Fijne luier! Hier wil ik wel gebruik van gaan maken.

Ilse, bedankt dat ik mee mocht doen! [biggrin] Ik vond het erg leuk!
ZL okt 2012, DL sept 2014, bib sept 2016


JuJu

Berichten: 309
Lid geworden op: 21 dec 2009 16:24
Hobbies: ***
Locatie: Houten (Utrecht)
Contacteer:

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door JuJu » 03 jun 2013 20:47

Mijn ervaringen

Bambino Mio – Mio Solo
Hier mee begonnen, de prachtige blauwe! Sluit mooi aan, de romper kan nog dicht. Alleen de vaste inlegger was genoeg om mijn dochter droog te houden voor 3 uur, supergoed. De luier is stugger dan de Easyfit en ik vind hem ook wat hoekiger. Toch ben ik fan. Sterker nog.. ik heb er 2 gekocht. [redface]

Close Parent – Pop-in Bamboo
Als tweede deze luier getest. Ik vind hem rommelig omdoen door de inlegger. Na 2,5 uur is de inlegger (maar één, de klikbare heb ik er niet ingedaan) kletsnat. De luier is niet gelekt, maar wil ik hem langer omdoen bij mijn dochter dan is de extra inlegger wel nodig denk ik. Is verder slank, de romper kan gewoon dicht. De volgende test met extra inlegger (niet die voor de nacht) gedaan en dat ging prima. De inleggers blijven rommelig, toen de lueir omzat moest ik nog wat heen en weer frummelen en doen om alles glad om het kontje te krijgen. Ze leek wel vierkant. Ook nog de nachtinlegger getest voor ’s nachts en ’s ochtends een droge baby uit bed. Voldoet doet super, de kleuren vind ik erg mooi, maar ik vind ze te rommelig om praktisch te zijn.

HipHipBaby – Wonderoos
De dikte (met een inlegger) valt me mee, vergelijkbaar met mijn Chineesjes met twee inleggers. Romper kan niet meer dicht. Ik geloof niet echt dat DL hem mooi vond want al na een paar minuten poepte ze hem vol! Was geen grote poep, alles bleef binnen maar was wel even spannend bij de beentjes. Niet nog een keer getest.

HipHipBaby – RealEasy
De luier is erg soepel en elastisch, en valt mooi slank, wederom geen probleem voor de romper. Wel wat gedoe met omdoen, want de binnenkant krult bij de beentjes naar buiten. Na een hoop gefriemel hoop ik maar dat hij goed zit maar erg veel vertrouwen heb ik niet als ik eerlijk ben. Wel een beetje saai alleen, dat witte haha. Na 3 uur doorgelekt bij haar buikje en haar beentjes. Komt hier niet op het verlanglijstje. Tweede keer niet doorgelekt, kan dus toeval geweest zijn? Hij is iets te elastisch voor mijn gevoel waardoor de drukkers niet lekker werken voor mij.

Tots Bots – Bamboozle Stretch
Voor mijn dochter veel te enorm, voor mijn zoon inmiddels de nachtluier (opeens doe ik toch aan nachtluiers.. bizar) met het perfect passende Totswrap overbroekje!

Tots Bots – Flexitots
Eerste nacht wasbaar voor mijn dochter.. deze Tots Bots met een extra microvezel inlegger en een Popowrap erover geen (die vind ik er betrouwbaarder uitzien dan de Totswraps). Iets snijdt er in haar beentjes.. ik denk dat ik het overbroekje te strak doe. Na 9 uur (om 11 uur toch nog een luierwissel gedaan) een luier waar duidelijk in geplast is maar die hoogstens klam aanvoelt. Super! En de spuitbroek is ook binnen gehouden.

De losse inleggers niet gebruikt.
Trotse moeder van een zoon van 5, een dochter van 3 en een kerstbaby
Trotse eigenaresse van It's a Wrap (oa geweven draagdoeken, glazen moederkettingen)

Plaats reactie