Ellevill doeken op reis - bij Stef

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Gebruikersavatar

noatje

Berichten: 9301
Lid geworden op: 12 mar 2009 06:37
Hobbies: Regenboog-addict
Locatie: Draagdoekconsulent woensdrecht - bergen op zoom e.o.
Contacteer:

Re: Ellevill doeken op reis - bij marLieff

Ongelezen bericht door noatje » 10 apr 2013 09:54

Ze zijn hier gearriveerd! Ik ga straks met zl1 van school halen direct testen [cheer]
(Bonus)Mama van T'08 - J'12 - C'12 - A'20

Draagdoekconsulente & cursusleidster Liefdevolle Verwachting regio Bergen op Zoom, Roosendaal -

Gebruikersavatar

stef

Berichten: 5553
Lid geworden op: 07 mar 2009 11:50
Hobbies: .
tag: Bikkel!
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Ellevill doeken op reis - bij marLieff

Ongelezen bericht door stef » 20 apr 2013 11:37

Net een groot pakket ontvangen. Ze zijn er. Later meer.....
Zorgdragen Opleidingen
Mama van grote zus N (5/2008) en kleine broer T (7/2012)

Gebruikersavatar

stef

Berichten: 5553
Lid geworden op: 07 mar 2009 11:50
Hobbies: .
tag: Bikkel!
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Ellevill doeken op reis - bij Stef

Ongelezen bericht door stef » 05 mei 2013 22:17

De doeken zijn hier iets langer geweest, maar als het goed is zijn ze inmiddels weer terug naar hun rechtmatige eigenaar.
Hierbij mijn verslag, foto's volgen...

Als eerste heb ik organica getest. De kleuren vind ik prachtig. Heerlijke dunne doek. Ik was eerst enthousiast, de doek leek me heerlijk voor warmere dagen.
Ik draag altijd FWCC, dit omdat ik niet ver kan lopen dragend. Zodra zl slaapt in de doek ga ik zitten op de bank, en dat gaat het handigst met buikdragen. Ook vervoer ik zl op mijn scootmobiel in FWCC. ZL is een beer van een baby, eigenlijk een bijna-dreumes van denk ik 11 kilo.
Helaas had ik een paar keer toch last van druk/snijpunten. Waarschijnlijk door de combi van zwaar kind-dunne doek en soort knoop. Daarom werd mijn enthousiasme toch een stuk minder.
Oh ja, die middenmarkering...ach, al snel had ik wel door waar ongeveer het midden wel zat.

Dan de air merino. Eigenlijk vind ik hem lelijk [silenced] . Ondanks dat roze/paars normaal juist mijn kleuren zijn. Ik vind de vaagheid van het patroon niet mooi en de kleur ook niet.
Maar.... Wat een heerlijke doek zeg! Ik was zeer aangenaam verrast. Enorm makkelijk te knopen, nergens drukpunten, echt superfijn doekje!! Zl is er regelmatig in in slaapgevallen. Eigenlijk mis ik de doek een beetje, vond het rekbare erg prettig.

De JPMBB (ik moet de hele tijd aan johannesbroodpitmeel denken bij de afkorting) heb ik 1 keer geknoopt en meteen ook niet meer. Waarschijnlijk heb ik verkeerd geknoopt, want knoopte gewoon op de geweven doek manier. En dat zit voor geen meter...
Tenminste niet in FWCC. Ik had het gevoel dat zl richting mijn kruis zakte, veel te veel bounce. Maar weet dus niet hoe hij knoopt op rug (lijkt me eng met de rekbaarheid).
Eigenlijk vind ik mijn tricotslen net zo dragen, ook zoveel stof. Hier geen fan dus.

Maar, ik ben blij dat ik heb mogen testen. En wie weet komt er ooit wel een air ( als ze mooiere patronen maken [wink] )
Zorgdragen Opleidingen
Mama van grote zus N (5/2008) en kleine broer T (7/2012)

Gebruikersavatar

noatje

Berichten: 9301
Lid geworden op: 12 mar 2009 06:37
Hobbies: Regenboog-addict
Locatie: Draagdoekconsulent woensdrecht - bergen op zoom e.o.
Contacteer:

Re: Ellevill doeken op reis - bij Stef

Ongelezen bericht door noatje » 06 mei 2013 08:35

Ik zou ook nog een stukje schrijven [smile] ik schreef mij in voor de air merino, was er super nieuwsgierig naar dus die testte ik als eerste, uitde doos was ik verbaasd dat er echt geen horizontale rek in zat alleen verticaal en diagonaal. Hij knoopte lekker alleen ik vind de randen erg lelijk lubberen. Ik denk dat het een heerlijke doek is voor een klein prutsje maar niet mijn voorkeur.

De organica vond ik een mooie doek, hij deed mij qua dikte erg denken aan mijn paisley doeken, en dat betekend voor mij erg nauwkeurig knopen ivm drukpunten, toch vind ik hem beter dan de paisley die de neiging heeft erg naar de baby te vormen (kontje afdruk in de doek) Er zat ook sleepydust bijgeleverd [wink] https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 2926_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

En dan de jbmbb, dat was voor mij de grootste verassing. Oh wat ben ik enthousiast, wat een stevige rekbare doek, het deed mij denken aan een soort huispak qua gevoel, heerlijke doek om zl2 in te knopen als hij niet wil slapen, zelfs heerlijk om huid tegen huid te knopen. Ik weet niet of ik er mee zou durven rugdragen. Maar hij staat nu wel op mijn wishlist
(Bonus)Mama van T'08 - J'12 - C'12 - A'20

Draagdoekconsulente & cursusleidster Liefdevolle Verwachting regio Bergen op Zoom, Roosendaal -

Gebruikersavatar

Topic starter
Mama i

Berichten: 1203
Lid geworden op: 09 aug 2010 21:14
Hobbies: op stap met de kids, zeilen
Locatie: Belgisch Limburg *** draagconsulente *** verkoper ***
Contacteer:

Re: Ellevill doeken op reis - bij Stef

Ongelezen bericht door Mama i » 08 mei 2013 02:10

Bedankt voor de reviews! De doeken zijn hier veilig aangekomen...
Ilse - Mama van Hasse (♀ 06/2006) en Jeren (♂ 08/2009)

draagconsulente regio Lanaken-Hasselt-Maastricht
http://www.mama-i.com - Eco voor kids

Gebruikersavatar

xMIRx

Berichten: 1873
Lid geworden op: 19 dec 2012 16:42
Hobbies: Fotografie, wandelen,concerten

Re: Ellevill doeken op reis - bij Stef

Ongelezen bericht door xMIRx » 08 mei 2013 09:38

Mama i schreef:Bedankt voor de reviews! De doeken zijn hier veilig aangekomen...
mocht je lucas verkopen, hou ik me aanbevolen :D
Mama van Sem 08-01-2012 en Floor 12-02-2014 en Mik 18-07-2015

Plaats reactie