Koekedoe: Manduca gaat opnieuw op reis (VOLZET)

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats


Steffie

Berichten: 829
Lid geworden op: 01 jul 2011 16:47
Hobbies: schrijven
Locatie: Utrecht

Re: Koekedoe: Manduca gaat opnieuw op reis (VOLZET)

Ongelezen bericht door Steffie » 24 okt 2012 11:05

De Manduca is hier aangekomen :). Nog geen tijd gehad om te gebruiken, maar eerste indruk: hele mooie kleuren en print.
Afbeelding
Hopp Kairo, Didy Eva, RS Gira Eaurthy Rainbow, RS Sakura Bloom, SSC Emeibaby grün-lila. Op zoek naar een leuke manduca.


Steffie

Berichten: 829
Lid geworden op: 01 jul 2011 16:47
Hobbies: schrijven
Locatie: Utrecht

Re: Koekedoe: Manduca gaat opnieuw op reis (VOLZET)

Ongelezen bericht door Steffie » 05 nov 2012 19:12

Vanwege drukte (en dan pakken we toch automatisch de drager die hier al ligt) hebben we de manduca minder kunnen testen dan ik wilde. Helaas, want het is een superfijne drager.

De eerste keer had ik de drager niet goed afgesteld (want druk) en binnen no time deden mijn schouders en rug ongelofelijk zeer. Toen ik thuis kwam had ik overal kramp. De keer daarna toch maar de tijd genomen om goed af te stellen en toen zat hij heerlijk! Dochterlief zat lekker hoog en kon zelfs over mijn schouder kijken, wat me met andere dragers nog nauwelijks gelukt is. Een ander pluspunt was dat de manduca zo heerlijk soepel was. Geen idee of dat manducas eigen is, of dat het komt doordat deze al zoveel gebruikt had? En als laatste superplus de kleur: ik ben gek op paars en vond de tekening op deze heel mooi.

Enige nadeel was de klip met veiligheidssluiting waar ik voortdurend ruzie mee had. Ik vraag me af of een veiligheidssluiting echt nodig is - zou het echt voorkomen dat je precies zo ergens tegenaan leunt dat de sluiting anders open gaat?

Al met al een fijne drager en supermooi om te zien, ik zou 'em echt zo meenemen [verliefd].

Edit: Ruzie met photobucket. Foto's volgen.
Afbeelding
Hopp Kairo, Didy Eva, RS Gira Eaurthy Rainbow, RS Sakura Bloom, SSC Emeibaby grün-lila. Op zoek naar een leuke manduca.


Zonne

Berichten: 10397
Lid geworden op: 15 feb 2012 11:37
Hobbies: handwerken

Re: Koekedoe: Manduca gaat opnieuw op reis (VOLZET)

Ongelezen bericht door Zonne » 08 nov 2012 10:15

Ik heb hem ontvangen [biggrin]
Even snel voor mn mannetje ging slapen geprobeerd en mn eerste indruk was goed, zit best lekker. Morgen sintmaarten lopen op school en dat is altijd snel snel knopen als we van de fiets afstappen en dan lopen, dus ik denk dat dat een mooie gelegenheid is om hem uitgebreid te testen.

Gebruikersavatar

SuMersan

Berichten: 887
Lid geworden op: 22 mei 2011 22:40
Hobbies: haken
Locatie: Noord-Brabant

Re: Koekedoe: Manduca gaat opnieuw op reis (VOLZET)

Ongelezen bericht door SuMersan » 05 dec 2012 20:58

Ik heb vandaag de manduca ontvangen en meteen al gebruikt.
Hij heeft sleepydust [biggrin] Zodra ik het slaapkapje vast deed werd dl sleepy en soezelde lekker in slaap.

Btw, gezien de vertraagde ontvangst: wanneer dien ik nu te verzenden? (19e als ik het goed uitreken?)


Overigens vind ik 'm lekker zacht aanvoelen en er erg mooi uitzien!
mv zl (2010) 19 mndn bv gehad, en dl (2012) 31 mndn bv gehad

"Als je aan een kind iets wilt veranderen, vraag je dan eerst af wat je aan jezelf kan veranderen." ~ Carl Jung

Gebruikersavatar

Topic starter
kimpiemientje

Berichten: 708
Lid geworden op: 29 jun 2010 17:43
Hobbies: kunst, reiki, ict, film, scrap

Re: Koekedoe: Manduca gaat opnieuw op reis (VOLZET)

Ongelezen bericht door kimpiemientje » 06 dec 2012 11:07

SuMersan schreef:Ik heb vandaag de manduca ontvangen en meteen al gebruikt.
Hij heeft sleepydust [biggrin] Zodra ik het slaapkapje vast deed werd dl sleepy en soezelde lekker in slaap.

Btw, gezien de vertraagde ontvangst: wanneer dien ik nu te verzenden? (19e als ik het goed uitreken?)


Overigens vind ik 'm lekker zacht aanvoelen en er erg mooi uitzien!

Hoi,

De manduca heeft al veel slapende kindjes mogen dragen ;)
De 19de is goed voor verzending. Ik pas het lijstje aan.
Mama van Mauri (april 2010), Nimmke (maart 2012) en Baby Belleke (oktober 2016)

Gebruikersavatar

Mamavanfleur

Berichten: 1506
Lid geworden op: 23 mar 2012 18:57
Hobbies: Naaien knuffelen muziek

Re: Koekedoe: Manduca gaat opnieuw op reis (VOLZET)

Ongelezen bericht door Mamavanfleur » 19 dec 2012 11:33

We zijn in eens aan de beurt! Wat leuk. We kregen geen updates meer dus was ik het in alle hectiek een beetje vergeten.

Maar helemaal leuk!
3-2012 11-2013 8-2017 12-2018

Gebruikersavatar

Mamavanfleur

Berichten: 1506
Lid geworden op: 23 mar 2012 18:57
Hobbies: Naaien knuffelen muziek

Re: Koekedoe: Manduca gaat opnieuw op reis (VOLZET)

Ongelezen bericht door Mamavanfleur » 05 jan 2013 11:28

Helemaal vergeten te vertellen in alle perikelen hier. Maar de Manduca is aangekomen. Wel veel later dan dat hij op de post is gegaan. Ik denk door de kerst en zo. Hij was er pas afgelopen maandag. Wanneer moeten wij hem weer doorsturen? En Blossom, zou jij je adres even willen pben?

Qua uitproberen. Ik ben te klein denk ik. Als ik alles op zijn straks heb zit het nog te los. Ze zit niet in de Manduca maar op mijn billen. ML wil wel proberen maar het is er nog niet van gekomen. Laten we zo zeggen dat ons nieuwe jaar niet heel fantastisch is begonnen.
3-2012 11-2013 8-2017 12-2018

Gebruikersavatar

Mamavanfleur

Berichten: 1506
Lid geworden op: 23 mar 2012 18:57
Hobbies: Naaien knuffelen muziek

Re: Koekedoe: Manduca gaat opnieuw op reis (VOLZET)

Ongelezen bericht door Mamavanfleur » 12 jan 2013 17:18

Hij is weer ingepakt om weer verder ip reis te gaan.

Dank je wel voor het uitproberen. Het is alleen geen drager voor ons. Ik heb echt te klein, de banden kunnen niet strak genoeg en ML vind de Bondolino fijner dragen. Hij heeft snel last van zijn rug/schouders met de Manduca. Heel jammer, ik vind het namelijk wel een leuke drager om te zien.
3-2012 11-2013 8-2017 12-2018


Blossom

Berichten: 162
Lid geworden op: 01 mar 2012 20:09
Hobbies: DenV forum

Re: Koekedoe: Manduca gaat opnieuw op reis (VOLZET)

Ongelezen bericht door Blossom » 17 jan 2013 19:43

Wij hebben de Manduca nog steeds niet ontvangen..


Blossom

Berichten: 162
Lid geworden op: 01 mar 2012 20:09
Hobbies: DenV forum

Re: Koekedoe: Manduca gaat opnieuw op reis (VOLZET)

Ongelezen bericht door Blossom » 19 jan 2013 20:07

Ik heb m vandaag ontvangen. Heb de manduca even snel geprobeerd maar
vond t niet zo fijn zitten. Morgen maar even beter testen.
Wat is hij lekker zacht!


Shadow

Berichten: 1198
Lid geworden op: 12 jul 2012 07:10
Hobbies: Kindjes,vakantie, naaien
Locatie: Zuid limburg

Re: Koekedoe: Manduca gaat opnieuw op reis (VOLZET)

Ongelezen bericht door Shadow » 20 jan 2013 13:42

Spannend! Ik ben bijna!jammer dat de post er zo lang over doet.
Dl: 25-12-2009
Zl1: 14-01-2012
zl2: 31-8-2014


Shadow

Berichten: 1198
Lid geworden op: 12 jul 2012 07:10
Hobbies: Kindjes,vakantie, naaien
Locatie: Zuid limburg

Re: Koekedoe: Manduca gaat opnieuw op reis (VOLZET)

Ongelezen bericht door Shadow » 01 feb 2013 09:49

ik besef me net dat ik hem waarschijnlijk met carnaval hier heb. Ideaal! kan ik hem echt goed testen. Komen de vertragingen toch wel heel goed uit [applaus]
Dl: 25-12-2009
Zl1: 14-01-2012
zl2: 31-8-2014


Blossom

Berichten: 162
Lid geworden op: 01 mar 2012 20:09
Hobbies: DenV forum

Re: Koekedoe: Manduca gaat opnieuw op reis (VOLZET)

Ongelezen bericht door Blossom » 02 feb 2013 17:15

En de manduca is vandaag weer op de post gegaan.

Dl van 3 maand paste met haar winterpakje niet meer in de babyinsert en is nog te klein om er zonder in te passen. Heb toch
1 keer zonder babyinsert buiten gedragen en dat zat wel lekker, ik vind het wel lastig om de manduca juist af te stellen met buikdragen. Heb dan wel last van schouders en dat zou toch anders moeten kunnen als ik de andere berichtjes lees.
Heb ook op de rug gedragen met insert binnenshuis en dat zat echt supergoed! Zo gemakkelijk om te doen echt ideaal en veel makkelijker te stellen dan met buikdragen.
Voor het rugdragen en een zwaarder wordend kindje ga ik ws wel een manduca aanschaffen. Ook gemakkelijk voor ml. [cheesygrin]

Bedankt dat ik m heb mogen uitproberen!


Shadow

Berichten: 1198
Lid geworden op: 12 jul 2012 07:10
Hobbies: Kindjes,vakantie, naaien
Locatie: Zuid limburg

Re: Koekedoe: Manduca gaat opnieuw op reis (VOLZET)

Ongelezen bericht door Shadow » 05 feb 2013 15:14

Hij is vandaag aangekomen. [blij]
Verbaasde me hoe zwaar hij is. Had ik niet verwacht.
Al even gepast zonder kindje maar voor buikdragen lijkt hij me niet praktisch. Erg moeilijk om klemmetje op de rug dicht te krijgen en lijkt me zwaarder dragen dan als de banden kruislings waren.( heb een babybungel met kruislingse banden en die was makkelijker aan te doen, en droeg helemaal niet zwaar hierdoor).

Voor rugdragen lijkt het me handiger. Gelukkig ga ik alleen maar rugdragen dus dat komt goed uit [cheesygrin]
Dl: 25-12-2009
Zl1: 14-01-2012
zl2: 31-8-2014


Blossom

Berichten: 162
Lid geworden op: 01 mar 2012 20:09
Hobbies: DenV forum

Re: Koekedoe: Manduca gaat opnieuw op reis (VOLZET)

Ongelezen bericht door Blossom » 05 feb 2013 17:04

Je Kan de banden ook kruislings gebruiken, even de gespjes omzetten. Er staat wel ergens een filmpje van, volgens mij op de site van manduca zelf?

Plaats reactie