DOECK op reis! - Vol!

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

DOECK op reis! - Vol!

Ongelezen bericht door Wic » 26 mei 2013 13:49

[cheer] [cheer]

Er is een DOECK Puur! op reis! De eerste deelnemer heeft 'm al [grin] ; wie heeft nog meer interesse dit nieuwe merk uit te proberen?

Reislijst:
1. Marlett
2. ikkeislaura
3. Lelievrouwtje
4. hollowglade
5. mamaN
6. hilde84
7. Nikkie121
8. liannetess
9. Borgje
10. mniekje

Reservelijst:
1. Eindelijkemaak
2. Rinske
3. justmegwenny
4. vievster

Voorwaarden voor de reis :
- De doek reist alleen door NL;
- Je hebt meer dan 150 posts, of ben minimaal 6 maanden lid en hebt minstens 100 posts;
- De doek mag 1 week bij je blijven. Ontvang je op woensdag, dan verzend je ook weer op woensdag. Ontvang je op zaterdag, mag je 'm maandags verzenden want anders ligt ie maar op het postkantoor te liggen. Deze reis is puur even om de doek te voelen, ervaren, zien. Even 'proeven' zeg maar :) ;
- In dit reisdraadje schrijf je je ervaring/mening, mét foto! ;
- Verzenden gaat met PostNL pakketpost. Het T&T nummer geef je bij verzending door aan de ontvanger en aan mij;
-Verzenden is voor risico verzender; je bent aansprakelijk voor de doek tot deze op de volgende tijdelijke plek van bestemming is;
- Als de doek zoekraakt of beschadigt, zorg je voor vergoeding van de aankoopwaarde. Dit geldt dus vanaf het moment dat je de doek ontvangen hebt tot de volgende deelnemer de doek ontvangen heeft;
- Bij ontvangst controleer je eerst de doek. Bij beschadigingen/vlekken meld je die diezelfde dag aan mij. Krijg ik geen bericht dan ga ik ervan uit dat je de doek in goede orde ontvangen hebt;
- Bij aanmelding/inschrijving voor de reis, ga je akkoord met bovenstaande voorwaarden.
Laatst gewijzigd door Wic op 14 jun 2013 20:07, 12 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers


Metzonderhanden

Berichten: 6395
Lid geworden op: 07 okt 2009 10:57
Hobbies: .

Re: DOECK op reis!

Ongelezen bericht door Metzonderhanden » 26 mei 2013 13:52

[cool]
voorheen marlett


mamaN

Berichten: 3588
Lid geworden op: 18 aug 2011 23:15
Hobbies: ---

Re: DOECK op reis!

Ongelezen bericht door mamaN » 26 mei 2013 14:16

[mrgreen]

Gebruikersavatar

ikkeislaura

Berichten: 4035
Lid geworden op: 23 sep 2010 12:08
Hobbies: Mama zijn, zingen, lezen.
Locatie: Vroomshoop

Re: DOECK op reis!

Ongelezen bericht door ikkeislaura » 26 mei 2013 14:21

Ja ik. Ben echt zo benieuwd

Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
Trotse mama van drie boefjes en het zusje [mrgreen]

Gebruikersavatar

Sandra1979

Berichten: 444
Lid geworden op: 06 feb 2013 20:34
Hobbies: ...
Locatie: Breda

Re: DOECK op reis!

Ongelezen bericht door Sandra1979 » 26 mei 2013 14:37

He jammer... niet genoeg maanden en posts [confused]
Maar lees wel mee! Ben benieuwd naar de reviews!
Laatst gewijzigd door Sandra1979 op 26 mei 2013 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar

Lelievrouwtje

Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jun 2012 15:57
Hobbies: sport, diy & eten
Locatie: Noord Holland

Re: DOECK op reis!

Ongelezen bericht door Lelievrouwtje » 26 mei 2013 14:44

... Mag ik ook meedoen? Ben nu mobiel, kom vanavond terug! Ik wil 'm heeeeel graag proberen :)
Met liefde gedragen, vol liefde verwacht
Geboren, om met liefde te worden groot gebracht.

Grote zus (01/2012) en straks middelste broer (05/2014)
Ukkepuk wordt verwacht eind april/begin mei '17!

Gebruikersavatar

Nikki121

Berichten: 2080
Lid geworden op: 09 feb 2011 20:11
Hobbies: Doeken en sushi eten
Locatie: Breda

Re: DOECK op reis!

Ongelezen bericht door Nikki121 » 26 mei 2013 14:53

Graag! Ben heel benieuwd!


hollowglade

Berichten: 1430
Lid geworden op: 01 dec 2008 14:01
Hobbies: Dragen
Locatie: Draagconsulente Sudwest Fryslan
Contacteer:

Re: DOECK op reis!

Ongelezen bericht door hollowglade » 26 mei 2013 15:06

Oow ja die zou ik heeeeel graag uitproberen..

Tapatalk ....
Q 10 Augustus 2011 - M 9 Januari 2014
Draagconsulente Dragendoejezo Sudwest Fryslan


Metzonderhanden

Berichten: 6395
Lid geworden op: 07 okt 2009 10:57
Hobbies: .

Re: DOECK op reis!

Ongelezen bericht door Metzonderhanden » 26 mei 2013 15:47

Goed, even tijd om te reageren. [smile] Gisteren heb ik de Doeck meegekregen op de ON-beurs. Hij voelt ongewassen nog wat stug aan, maar geknoopt zit hij wel erg stevig en voelde ik geen drukpunten, maar dit was maar een kwartiertje. Na het wassen zal ik langer testen.

Ik vind het type doek erg leuk, ik hou van het wat rauwe, stoere uiterlijk en ook het logo op leer vind ik niet storend ofzo. Ik snap wel dat het niet ieders smaak is.
Ook erg leuk dat je de doeken naar eigen wens kunt laten verven. Op de site zag ik al een aubergine en gele en dan zie je nog steeds het stoere uiterlijk. Ik denk wel dat deze doek nog mooier zou worden als je bij de zoom jeansgaren zou gebruiken, het witte garen bij een geverfde doek vind ik een beetje zonde. Met dat ecru-kleurige jeansgaren heb je dat niet en het accentueert het stoere.

Ik heb nog niet gemeten, maar kreeg wel de indruk dat de doek vrij smal is, klopt dat?
voorheen marlett

Gebruikersavatar

hilde84

Berichten: 4428
Lid geworden op: 22 feb 2010 15:09
Hobbies: breien
Locatie: Lopik
Contacteer:

Re: DOECK op reis!

Ongelezen bericht door hilde84 » 26 mei 2013 16:06

is er verschil tussen deze en de patroondoek qua weving?
ben sowieso wel nieuwsgierig en gister geen tijd gehad om te kijken...dus ik doe graag mee
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: DOECK op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 26 mei 2013 16:14

hilde84 schreef:is er verschil tussen deze en de patroondoek qua weving?
ben sowieso wel nieuwsgierig en gister geen tijd gehad om te kijken...dus ik doe graag mee
De patroondoeken zijn handgeweven, de puur! doeken worden geweven in een duurzame weverij.
Puur is keperweving;een hele stevige moet ik zeggen.
Ik heb je erbij gezet.
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

mem-nell

Berichten: 1401
Lid geworden op: 28 nov 2011 16:59
Hobbies: DIY, lezen, voetbal, eten

Re: DOECK op reis!

Ongelezen bericht door mem-nell » 26 mei 2013 16:33

Wilde me bijna melden, maar hij is wit! Geen goed plan met mijn dreumes... Ga t draadje wel volgen voor.foto's

¤¤ tapatalk ¤¤ DYAC *die uitstaat* ¤¤
~~Mama 2 stoere boys (10-2010/01-2012). De volgende tandemperiode start hopelijk 08-2014~~
Stashje: Hopp Montreal DL, Hopp Chicago Pflaume LE, Zara dyed Cherry, Manduca Petrol, ByMama Zoo, MisterMirko RS, LennyLamb Roses in Bloom Red

Gebruikersavatar

mniekje

Berichten: 3877
Lid geworden op: 26 jan 2011 12:32
Hobbies: Geocaching
Locatie: N ijkerk

Re: DOECK op reis!

Ongelezen bericht door mniekje » 26 mei 2013 17:12

Ik wil hem ook graag uitproberen! Misschien als laatste? Breng ik hem bij je terug, is toch in de buurt...
"Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging zal je hem nooit meer op zien gaan..."

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: DOECK op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 26 mei 2013 17:42

[cool]
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: DOECK op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 26 mei 2013 17:52

Marlett schreef:Goed, even tijd om te reageren. [smile] Gisteren heb ik de Doeck meegekregen op de ON-beurs. Hij voelt ongewassen nog wat stug aan, maar geknoopt zit hij wel erg stevig en voelde ik geen drukpunten, maar dit was maar een kwartiertje. Na het wassen zal ik langer testen.

Ik vind het type doek erg leuk, ik hou van het wat rauwe, stoere uiterlijk en ook het logo op leer vind ik niet storend ofzo. Ik snap wel dat het niet ieders smaak is.
Ook erg leuk dat je de doeken naar eigen wens kunt laten verven. Op de site zag ik al een aubergine en gele en dan zie je nog steeds het stoere uiterlijk. Ik denk wel dat deze doek nog mooier zou worden als je bij de zoom jeansgaren zou gebruiken, het witte garen bij een geverfde doek vind ik een beetje zonde. Met dat ecru-kleurige jeansgaren heb je dat niet en het accentueert het stoere.

Ik heb nog niet gemeten, maar kreeg wel de indruk dat de doek vrij smal is, klopt dat?
Sorry, vergeten te reageren.
Ik meen dat ze zo ongeveer 64-65 cm breed zijn; bewuste keuze van A.
Ik meen vandaag te hebben gezien - niet nagemeten - dat de ubuntu lijn iets smaller is maar dat zou ik na moeten meten.
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Plaats reactie