Reis afgelopen!! Drager te koop!

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Gebruikersavatar

Topic starter
mv j en t

Berichten: 688
Lid geworden op: 10 jul 2011 18:05
Hobbies: Mijn kindjes!
Locatie: Draagdoekconsulent, en webshop eigenaar regio Westervoort
Contacteer:

Re: R&R kleuter op reis / Bij nicolewols

Ongelezen bericht door mv j en t » 11 aug 2013 19:24

Ankje schreef:Hier nog de beloofde foto's:

Afbeelding

Afbeelding
Dank je. Leuke foto's!
Groetjes Natasja

http://www.jebabydichtbij.nl
Draagconsulent, verkoper van o.a. Girasol, Little Frog, Pellicanobaby, Didymos, Wompats, Tula, Storchenwiege, Grimm's, Monkey Doodlez zwemluiers! Ook uitleen van babydragers en doeken!


Nehalennia

Berichten: 2796
Lid geworden op: 04 aug 2009 09:04
Hobbies: Duiken, LOTUS en geocaching
Locatie: Grou

Re: R&R kleuter op reis / Bij nicolewols

Ongelezen bericht door Nehalennia » 29 aug 2013 12:11

Zoek... zoek... draadje toch gevonden :o)


Hij kwam afgelopen dinsdag (27/8) hier binnen. De jongste (vandaag 2) riep meteen dat ze op de rug wilde, dus die mocht eerst. Eerste indruk: ik vond het bij beiden wat lastiger om ze goed onderin de zak te krijgen en had bij beiden veel ruimte over aan de bovenkant. Ze konden rustig 10 tot 15 cm achteroverleunen, wat het zwaar maakt. Ik ga nog even fröbelen met de gespjes, maar ik heb nog niet bedacht of dit op te lossen is.
Moeder van Lisa (2010) en Eva (2011) en Alianne (2021)


Petrak

Berichten: 5549
Lid geworden op: 02 mar 2011 11:01
Hobbies: borduren haken lezen
Locatie: zuid holland

Re: R&R kleuter op reis / Bij Nehalennia

Ongelezen bericht door Petrak » 14 sep 2013 15:21

Zojuist het pakketje eindelijk ontvangen (de postbode had het dinsdag bij de buren afgegeven, maar die buren waren steeds niet thuis).
DL is erg enthusiast over het uiterlijk, wilde er ook gelijk in, maar dat lukte nog niet heel goed. Ze zakte niet diep genoeg met haar billen erin en het rugpand kwam daardoor erg hoog (bijna tot bovenkant van haar hoofd, en ze is toch zo'n 114 cm lang). Wel vond ik het qua gewicht goed te doen, ze voelde licht genoeg aan om comfortabel voor mij te zijn. We gaan nog verder oefenen om DL er beter in te krijgen.
Mama van dl (2008)

Gebruikersavatar

FleurdeLys

Berichten: 2170
Lid geworden op: 31 jul 2011 07:32
Hobbies: Dat zijn er wel veel...

Re: R&R kleuter op reis / Bij Nehalennia

Ongelezen bericht door FleurdeLys » 14 sep 2013 15:43

Ohhh als er een plekje vrij komt in de reis wil ik graag aansluiten, zou graag eens een R&R proberen!


"Damn you autocorrect!"
Afbeelding

Gebruikersavatar

Topic starter
mv j en t

Berichten: 688
Lid geworden op: 10 jul 2011 18:05
Hobbies: Mijn kindjes!
Locatie: Draagdoekconsulent, en webshop eigenaar regio Westervoort
Contacteer:

Re: R&R kleuter op reis / Bij Nehalennia

Ongelezen bericht door mv j en t » 15 sep 2013 09:18

FleurdeLys schreef:Ohhh als er een plekje vrij komt in de reis wil ik graag aansluiten, zou graag eens een R&R proberen!


"Damn you autocorrect!"
Ik heb je op de reservelijst gezet. [biggrin]
Groetjes Natasja

http://www.jebabydichtbij.nl
Draagconsulent, verkoper van o.a. Girasol, Little Frog, Pellicanobaby, Didymos, Wompats, Tula, Storchenwiege, Grimm's, Monkey Doodlez zwemluiers! Ook uitleen van babydragers en doeken!


zjojes

Berichten: 2846
Lid geworden op: 14 jul 2009 06:51
Hobbies: Bloggen
Contacteer:

Re: R&R kleuter op reis / Bij Petrak

Ongelezen bericht door zjojes » 25 sep 2013 20:27

[cheer] ontvangen!
Al even snel kleuterdochter erin gezet en wauw! Ze kan ook nig wel in de Boba, maar wat een verschil. Ze vond hem zelf heerlijk zitten en wilde erbdus ook niet vanaf, maar ik had hem nig niet goed afgesteld dus dat zat voor mij nog niet helemaal lekker.
<3 A.von 20-10-2005 E.lin 29-04-2009 en F.ender 05-07-2011 <3

Gebruikersavatar

Topic starter
mv j en t

Berichten: 688
Lid geworden op: 10 jul 2011 18:05
Hobbies: Mijn kindjes!
Locatie: Draagdoekconsulent, en webshop eigenaar regio Westervoort
Contacteer:

Re: R&R kleuter op reis / Bij Zjojes

Ongelezen bericht door mv j en t » 25 sep 2013 21:00

zjojes schreef:[cheer] ontvangen!
Al even snel kleuterdochter erin gezet en wauw! Ze kan ook nig wel in de Boba, maar wat een verschil. Ze vond hem zelf heerlijk zitten en wilde erbdus ook niet vanaf, maar ik had hem nig niet goed afgesteld dus dat zat voor mij nog niet helemaal lekker.
Fijn dat hij goed is aangekomen! Veel plezier met testen!
Groetjes Natasja

http://www.jebabydichtbij.nl
Draagconsulent, verkoper van o.a. Girasol, Little Frog, Pellicanobaby, Didymos, Wompats, Tula, Storchenwiege, Grimm's, Monkey Doodlez zwemluiers! Ook uitleen van babydragers en doeken!


zjojes

Berichten: 2846
Lid geworden op: 14 jul 2009 06:51
Hobbies: Bloggen
Contacteer:

Re: R&R kleuter op reis / Bij Zjojes

Ongelezen bericht door zjojes » 09 okt 2013 21:33

Onderweg naarde volgende!

Jammergenoeg weinig mee gedragen, aangezien kleuter veel zelf liep. Maar de keer dat ze erin dacht ik meteen wauw! Het zat comfortabel voor mij en voor haar.
Peuter heb ik er ook nog in gehad, maar hijwas toch nog wat te klein waardoor hij eigenlijk een soort van bungelde op mijn rug. Voor ons allebei zat hetd an ook niet prettig.
Super bedankt voor het lenen en wij gaan over een tijdje, als peuter wat groter is, eens overwegen om ook een R&R aan te schaffen!
<3 A.von 20-10-2005 E.lin 29-04-2009 en F.ender 05-07-2011 <3

Gebruikersavatar

LiesbethN

Berichten: 3465
Lid geworden op: 03 sep 2008 11:35
Hobbies: Dragen

R&R kleuter op reis / Bij Zjojes

Ongelezen bericht door LiesbethN » 14 okt 2013 23:39

Hij is binnen gekomen hier hoor! Voor het weekend al. Alleen mn 6jarige erin gedragen nog, die genoot er volop van en ik ook. Alleen kreeg ik haar niet goed onderin het zitje.
Nu alleen de enige echte kleuter in huis er nog in, dan weten we hoe het bevalt!
Mama van 2 meisjes (16/07/07 & 24/12/08) en een lief mannetje (1/3/12)

Plaats reactie