Wompat home made..

Maak je eigen draagdoek of dragers! Post hier vragen, verhalen en foto's

Moderator: Mod_Forum_Dragen


jlnda

Berichten: 5952
Lid geworden op: 03 mar 2010 21:52

Re: Wompat home made..

Ongelezen bericht door jlnda » 07 sep 2012 11:04

Pmmaareven ikzie de link ook niet meer op de site


Inge82

Berichten: 20
Lid geworden op: 19 jan 2013 11:00
Hobbies: lezen,decopatch,klassieke zang
Locatie: Apeldoorn

Re: Wompat home made..

Ongelezen bericht door Inge82 » 14 jul 2014 10:45

Mijn dochtertje is inmiddels 2,5 jaar en ik zou graag een Wompat voor haar willen hebben. Zodat ik haar makkelijk kan dragen als ze moe is van het lopen.

Nu vroeg ik mij af of ik deze door een bekende van mij misschien zelf kon laten maken en vond ik deze thread. Maar de linken naar de patronen doen het niet meer :). Ik zou graag een Wompat formaat pre-school willen hebben. Weet iemand waar ik een geschikt patroon kan vinden? En hoeveel stof hiervoor nodig is?

Ik heb nml een Hoppediz Antiqua liggen, die mij veel te groot is. Die is 5,4 meter terwijl ik zelf maar 1.61 ben (iets met eerste geweven doek, onervaren en dus veel te grote maat gekocht ;) ). Dus die mag best een stuk korter, zodat ik die nog als doek kan gebruiken bij een eventueel volgend kindje. Maar ik weet niet of ik dan voldoende stof heb voor een Wompat. En of Hoppediz geschikt is voor Wompat.

Hoop dat iemand mij verder kan helpen met duidelijke instructies zodat ik degene die ik ken aan het werk kan zetten ;). Zij is geen draagster, dus als je ook nog stoftips hebt :). Ik wil iig de gespen van de site van ooiebeest gebruiken. Lijkt mij dat die wel geschikt zijn.

Plaats reactie