ByKay mei tai Classic Dessert Sand verven

Maak je eigen draagdoek of dragers! Post hier vragen, verhalen en foto's

Moderator: Mod_Forum_Dragen


Topic starter
JazzySam

Berichten: 6
Lid geworden op: 30 nov 2014 22:13
Hobbies: Mijn kindje dragen

ByKay mei tai Classic Dessert Sand verven

Ongelezen bericht door JazzySam » 21 dec 2014 22:58

Hallo allemaal!

Na bijna 7 maanden first-to-be mama te zijn en het dragen helemaal geweldig vindt. (Al moet ik het dragen met een doek toch nog meer oefenen dan ik dacht ) heb ik een vraagje over mijn mei tai. Ik wandel heel graag met mijn honden en mijn mei tai is een lichte zand kleur. Graag zou ik deze donkerder willen verven. Het is (zoals de titel al zegt) de ByKay mei tai classic dessert sand van katoen en nog een stofje maar weet ik niet zo gauw uit mijn hoofd. Ik zat te denken aan blauw, petrol achtige kleur. Hebben jullie ervaring hiermee. Ik heb nog nooit van me leven iets geverfd. Hoop ook niet dat ie gaat vlekken ofzo ben als de dood. Hebben jullie ook nog voorkeur qua soort of merk verf (tja ben helemaal nieuw hier in en doe het liever in een keer goed) heel erg bedankt voor het reageren alvast!! En als jullie nog meer vragen hebben mocht ik wat info zijn vergeten dan roept u maar :)

Groetjes,

Samantha&Jaze [biggrin]
Ik typ met iPad of iPhone sorry voor de spelfouten!


ELA
Moderator
Moderator
Berichten: 5375
Lid geworden op: 07 nov 2008 21:53
Hobbies: Tijd

Re: ByKay mei tai Classic Dessert Sand verven

Ongelezen bericht door ELA » 19 jan 2015 22:25

De stiksels zullen niet mee kleuren, die zul je na het verven dus heel duidelijk zien (vind ik persoonlijk erg storend). Als er vlekken in de stof zitten (bijvoorbeeld kleine vetvlekjes) zullen die niet mee kleuren of Veel lichter blijven en dus erg opvallen.

Verder geen tips maar dit zijn wel dingen om rekening mee te houden.
Kijk, ik ben net zo anders als jij.

Plaats reactie