Welke Draagzak nà marsupi ?

Zoek je een draagzak, draagdoek of een andere drager? Dit is de plek voor alle praat en vragen rondom dragen

Moderator: Mod_Forum_Dragen

Gebruikersavatar

surfbabe

Berichten: 1715
Lid geworden op: 08 jul 2011 14:57
Hobbies: windsurfen, yoga
Locatie: Friesland

Re: Welke Draagzak nà marsupi ?

Ongelezen bericht door surfbabe » 16 mei 2019 21:38

Ik zou nooit wachten met fijn dragen! volgens dragen enzo kan hij vanaf maat 74 al (medium). Je kunt ook altijd de baby versie kopen, die kun je ook nog vrij lang gebruiken. Ik ging van baby naar toddler en dat gaat prima. De baby zit mij alleen wat fijner omdat ik niet zo groot ben, de toddler krijg ik net even minder strak in een T-shirt.
mem van J (sept 2011), B (mei 2014) en V (aug 2016)


Topic starter
Annabel88

Berichten: 42
Lid geworden op: 16 mar 2019 09:35
Hobbies: Reizen, eten & ontspannen :-)

Re: Welke Draagzak nà marsupi ?

Ongelezen bericht door Annabel88 » 16 mei 2019 22:37

Ik ga morgen even op dragen enzo lezen! Kan m inderdaad gewoon kopen en evt even laten liggen, de marsupi is nog wel te doen alleen op lange stukken niet. Leuk leuk dank!


Zilvermeeuw

Berichten: 3215
Lid geworden op: 10 jun 2014 21:15
Hobbies: al het handwerk en mijn piano

Re: Welke Draagzak nà marsupi ?

Ongelezen bericht door Zilvermeeuw » 17 mei 2019 08:59

Dragen Enzo heeft een hele fijn retourbeleid dus als het echt niet past kun je hem vast nog terugsturen. En anders even je vraag voorleggen, er werken daar een aantal consulenten die waarschijnlijk precies voor je kunnen nakijken of en hoe alles bij je zou passen. Want ik ben het zeker eens met Surfbabe, fijn dragen is belangrijk, ook voor jezelf :) We letten allemaal zo goed op de ergonomie voor het kind, maar als je vervolgens zelf last krijgt van je schouders heb je er nog geen plezier aan, zeker als je straks zou willen gaan rugdragen.
San. Ouder van J. '16 en W. '18

Gebruikersavatar

Wicky

Berichten: 10671
Lid geworden op: 16 jul 2012 12:46
Hobbies: o.a. kind, boek, tuin, fiets
tag: Bzzzz... Was-bij

Re: Welke Draagzak nà marsupi ?

Ongelezen bericht door Wicky » 17 mei 2019 09:45

Ik vond proberen altijd wel fijn. Mijn ervaring is dat er toch wel veel verschil in draagcomfort is tussen het ene of het andere merk. Bij mij ging dat zelfs zo ver dat de drager die ik bij zl1 geweldig vond, me bij zl2 niet lekker zat. Ik heb in het verleden veel kunnen uitproberen via dit forum. Kijk eens bij het meeting-draadje of er een groepje dragende moeders in jouw buurt is dat in is voor een kopje koffie oid, misschien kan je dan wat verschillende soorten voelen en testen. Op zo'n meeting ben ik er bijv achter gekomen dat de wompat voor mij te slap is.
Zoon juni 2011, zoon maart 2016

Als een kind zich niet ontwikkelt volgens het boekje, dan heb je niet het goede boekje

Plaats reactie