Welke drager in de tropen?

Zoek je een draagzak, draagdoek of een andere drager? Dit is de plek voor alle praat en vragen rondom dragen

Moderator: Mod_Forum_Dragen

Gebruikersavatar

noatje

Berichten: 9301
Lid geworden op: 12 mar 2009 06:37
Hobbies: Regenboog-addict
Locatie: Draagdoekconsulent woensdrecht - bergen op zoom e.o.
Contacteer:

Re: Welke drager in de tropen?

Ongelezen bericht door noatje » 24 dec 2015 07:34

Ik zou voor een connecta solar gaan, uv werend, zeer dun en luchtig en jebkan ermee in water. En zeer klein in te pakken
(Bonus)Mama van T'08 - J'12 - C'12 - A'20

Draagdoekconsulente & cursusleidster Liefdevolle Verwachting regio Bergen op Zoom, Roosendaal -


Topic starter
Limoen

Berichten: 109
Lid geworden op: 09 nov 2014 17:02
Hobbies: :-)

Re: Welke drager in de tropen?

Ongelezen bericht door Limoen » 16 jan 2016 16:59

Ik heb trouwens uiteindelijk de ergobaby performance Venus gekocht! Bedankt voor jullie hulp :-)


mamvani

Berichten: 359
Lid geworden op: 20 okt 2015 22:54
Hobbies: .

Re: Welke drager in de tropen?

Ongelezen bericht door mamvani » 24 jan 2016 15:53

Ik had dit draadje wel gezien maar ik zat mezelf vanaf dit te hebben gelezen af en toe af te vragen wat een mooie oplossing zou zijn.
Dit omdat mijn man het hier in nl zelfs al vlug te warm vindt om te dragen.
Bedenk ik me net toch, misschien kun je een aerosleep verknippen en erin maken met een of ander zelfgemaakt systeempje (klittenband, touwtjes, zoiets?)
Ik heb nl ook weleens gehoord dat je m in maxicosi vorm hebt tegen het zweten in de auto 's zomers..

Of is dat een dom idee?

Gebruikersavatar

noatje

Berichten: 9301
Lid geworden op: 12 mar 2009 06:37
Hobbies: Regenboog-addict
Locatie: Draagdoekconsulent woensdrecht - bergen op zoom e.o.
Contacteer:

Re: Welke drager in de tropen?

Ongelezen bericht door noatje » 24 jan 2016 17:03

mamvani schreef:Ik had dit draadje wel gezien maar ik zat mezelf vanaf dit te hebben gelezen af en toe af te vragen wat een mooie oplossing zou zijn.
Dit omdat mijn man het hier in nl zelfs al vlug te warm vindt om te dragen.
Bedenk ik me net toch, misschien kun je een aerosleep verknippen en erin maken met een of ander zelfgemaakt systeempje (klittenband, touwtjes, zoiets?)
Ik heb nl ook weleens gehoord dat je m in maxicosi vorm hebt tegen het zweten in de auto 's zomers..

Of is dat een dom idee?
Er zijn dragers met zo'n systeem als earosleep ;)
(Bonus)Mama van T'08 - J'12 - C'12 - A'20

Draagdoekconsulente & cursusleidster Liefdevolle Verwachting regio Bergen op Zoom, Roosendaal -

Gebruikersavatar

Violette

Berichten: 6262
Lid geworden op: 31 okt 2014 14:09
Hobbies: koken
Locatie: Randstad

Re: Welke drager in de tropen?

Ongelezen bericht door Violette » 24 jan 2016 17:52

Wij hebben de manduca meegehad en dat ging prima. Dragen is sowieso warm, dl en de drager (ik of ml dus) waren wel bezweet na afloop maar het was niet te warm. We hebben ook een hoppediz das leichte meegehad, maar slecht een paar keer heel kort mee geknoopt. Gewoon omdat de drager veel handiger is.

~tapatalk~
dochter 2014 en zoon 2017

Plaats reactie