Eerste draagdoek

Zoek je een draagzak, draagdoek of een andere drager? Dit is de plek voor alle praat en vragen rondom dragen

Moderator: Mod_Forum_Dragen

Gebruikersavatar

NancyP

Berichten: 253
Lid geworden op: 26 mei 2013 14:27
Hobbies: dansen, zingen, muziek maken
Locatie: Culemborg

Re: Eerste draagdoek

Ongelezen bericht door NancyP » 02 sep 2015 18:35

Mijn eerste draagdoek was van een lap stof van de markt (wel goede stof, maar ik wist toen niet waar ik een draagdoek kon kopen en achteraf best wel fout...) daarna kocht ik een hoppediz das leichte Panama. Eigenlijk om te verknippen om er een drager van de te maken, maar de stof was zo dun dat ik dat niet durfde. Heb er wel mee gedragen, maar niet veel. Toen kocht ik..., ahum, zie hier de verslaving was geboren. [emoji5]️[emoji16]
Mijn stash is groter dan ik zou willen, maar kan er geen afstand van doen. Misschien alles verkopen en 1 mooie, dure doek kopen.


Tapa typen...


Joliengrouve

Berichten: 20
Lid geworden op: 18 okt 2015 08:23
Hobbies: Dragen van mijn dochter :-)

Re: Eerste draagdoek

Ongelezen bericht door Joliengrouve » 21 okt 2015 16:46

Een bykay denim. Helemaal geen draag ervaring, dus best een stugge doek. Maar wel stoere uitstraling. Nu verkocht maar ik zou hem best weer willen hebben!

Gebruikersavatar

Emjay

Berichten: 2781
Lid geworden op: 12 mei 2013 15:46
Hobbies: Dragen, naaien , dragers maken
Locatie: Beieren

Re: Eerste draagdoek

Ongelezen bericht door Emjay » 21 okt 2015 20:15

Hier ook een Bykay denim, die heb ik gewonnen op zwangerschapspagina. Ik gebruik 'm niet echt meer, maar hij blijft.

**Tapatalk**
Zoon - Sept '12, Dochter - Okt '14, Zoon - Sept '16

*Draagconsulent * Maakt dragers * Naait kleertjes voor de lol * ex-Groningen * nu Beieren *


Saszzz

Berichten: 1527
Lid geworden op: 30 sep 2015 15:17
Hobbies: tuin, dragen, muziek, creatief
Locatie: Oosten van het land

Re: Eerste draagdoek

Ongelezen bericht door Saszzz » 21 okt 2015 20:45

Eerste doek was een blauw bruine LF (naam is me ff ontschoten) een maat 6. Achteraf is ie te lang voor mij. Wel super zacht geworden. Ml gebruikt hem nog steeds (stuk langer dan ik dus die vindt de lengte wel fijn). Zelf pak ik meestal mijn Ankalia Neveaha maat 4 waar ik nog steesa super blij mee ben :D (meer hebben we er niet....vraag over poosje nog maar eens....)
Zl ' 14, Dl ' 17


Pien Pinda

Berichten: 2509
Lid geworden op: 05 okt 2013 10:32
Hobbies: Uitslapen!

Re: Eerste draagdoek

Ongelezen bericht door Pien Pinda » 22 okt 2015 09:40

Storch Leo. Fijne doek. Nu vooral in gebruik bij modderige gronden/op vakantie vanwege makkelijk wassen en geen haaltjes enzo in te krijgen!


Minx

Berichten: 267
Lid geworden op: 28 mei 2014 16:10
Hobbies: Wakeboarden, lezen, dieren

Re: Eerste draagdoek

Ongelezen bericht door Minx » 17 nov 2015 08:25

Hoppediz Chicago grey/blue heel mooi doekje en boterzacht maar vind hem niet zo fijn meer voor mijn 14 weken oude zware baby. Pakte al steeds vaker mijn dikkere doeken. Mijn hopp is nu dan ook uitgeleend aan een tweelingmoeder met een tweeling van 3 dagen ouder.
hoppediz Chicago grey/blue, fidella happy, kokadi Larissa im wunderland, oscha nimbus skara brae, natibaby oxytocin neptune, joy and Joe yanaimalai, Nona palmea Barbuda, yaro yolka toddler red blue, yaro 4 winds rs, natibaby oxytocin navy rs, tula oh my!


Agnes-B

Berichten: 814
Lid geworden op: 25 dec 2012 09:36
Hobbies: -

Re: Eerste draagdoek

Ongelezen bericht door Agnes-B » 24 nov 2015 14:38

Mijn eerste doek wat een Hartiness raspberry. Ik kreeg m te koop aangeboden :) Ik heb hem nog steeds maar gebruik 'm eigenlijk niet meer. Heb nu andere mooie doeken!

Gebruikersavatar

Penelope

Berichten: 2969
Lid geworden op: 13 jul 2012 12:37
Hobbies: Breien|naaien|koken|lezen|
Locatie: Den Haag

Re: Eerste draagdoek

Ongelezen bericht door Penelope » 24 nov 2015 18:49

Mijn eerste was een rekbare tricot slen, gekregen.

De eerste die ik zelf kocht was Girasol Chococabana.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mama van ZL1 (01/12) en ZL2 (02/14) en DL (03/16)

Plaats reactie