Drager in het wild - editie België

Zoek je een draagzak, draagdoek of een andere drager? Dit is de plek voor alle praat en vragen rondom dragen

Moderator: Mod_Forum_Dragen

Gebruikersavatar

Lonne84

Berichten: 1630
Lid geworden op: 25 mei 2012 10:29
Hobbies: yoga, zingen, eten, buitenzijn

Re: Drager in het wild - editie België

Ongelezen bericht door Lonne84 » 27 jul 2015 12:04

Sfinks festival gisteren, best veel: een kindje in een tula, met jumpsuit en papa een harembroek. Nog een tula los om de heupen bij blonde mama, wat tricot slens, twee manduca's en nog een gestreepte en effen doek op de rug. Onze tula zat in de tas, maar mijn vader droeg zoon vooral op z'n schouders, ook toen hij even sliep en we in de regen naar de auto liepen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mama van zl1 (sep 2012), *(sep 2014) en zl2 (okt 2015)

Gebruikersavatar

MamaCaroline

Berichten: 256
Lid geworden op: 06 nov 2013 16:43
Hobbies: dochter knuffelen, sporten

Re: Drager in het wild - editie België

Ongelezen bericht door MamaCaroline » 03 aug 2015 12:59

Gisteren in Planckendael twee bungels, en een peuter op de rug in de prachtigste draagdoek die ik ooit heb gezien!!! Paars-blauw met verschillende motiefjes, oa vogels. (Spijt dat mijn peuterDL enkel nog in een draagzak wil en niet meer in een doek)

Gebruikersavatar

Mysticia

Berichten: 4077
Lid geworden op: 19 jan 2012 23:11
Hobbies: Haken, breien, netflix, lezen

Re: Drager in het wild - editie België

Ongelezen bericht door Mysticia » 12 aug 2015 20:19

Vandaag aan de zee in Oostende:
- rond 15u: een opa (?) Met een kleuter op de rug in beige tula toddler en een mama met een kindje op de buik in een groen-blauwe emeibaby in de winkelstraat
- rond 17u: aan de dijk een mama met een kindje in een rode rekbare doek
- rond 19u: aan de buitenkant van het vtm-ding een ergobaby (denk bij een man maar ben niet zeker)

Wij waren erg zichtbaar met zoon bij mij of man op de buik in een groene girasol en kleuterdochter meestal bij 1 van beide op de buik in rose and rebellion toddler.
Ik heb met de 2 kindjes ook de trip met de trein gedaan en was dus met 2 in de doek te zien aan (en naar) t station van heist o/d berg, in antwerpen berchem en aan het station van oostende. Op de trein alleen de jongste in de doek.
Dl °05-11-2011 ZL1 °20-01-2015 ZL2 °14-07-2017
lijstje januari-februari '15


eliv

Berichten: 1467
Lid geworden op: 04 sep 2012 20:49
Hobbies: lezen
Locatie: W-Vl

Re: Drager in het wild - editie België

Ongelezen bericht door eliv » 01 okt 2015 22:34

Oh oh! Een draagmama in mijn eigen gemeente! Ik zag een kindje in een strependoek op de rug in de goudbergstr in w-gem [emoji1]

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
zl: okt 2012 dl: april 2014

Gebruikersavatar

MamaCaroline

Berichten: 256
Lid geworden op: 06 nov 2013 16:43
Hobbies: dochter knuffelen, sporten

Re: Drager in het wild - editie België

Ongelezen bericht door MamaCaroline » 26 okt 2015 13:04

Gisteren op de pompoenregatta in lichtaart veel draagmama's gezien: doeken op de buik in alle kleuren, en ook iemand met een prachtige draagjas!
Mijn peuter DL liep vooral zelf rond, enkel toen we doorgingen wilde ze in de draagzak op mijn rug [chat]

Gebruikersavatar

Mama_van_T
Moderator
Moderator
Berichten: 16275
Lid geworden op: 10 aug 2012 20:26
Hobbies: lezen
Locatie: Gouda

Re: Drager in het wild - editie België

Ongelezen bericht door Mama_van_T » 02 jan 2016 21:22

Vandaag in Antwerprn geweest.

Begin van de middag een doek onder een groenige jas in de buurt van het CS.
Halverwege de middag op de Meir een zwarte ssc (Boba?) op de buik met dreumesje erin.
Eind van de middag nog een bungel ff met en al wat groter kind, dus de voeten bungelden in het kruis van mama.

Wij waren met kleine zl afwisselend in grijze Bondolino of indio bij mij onder zwarte draagjas op bij papa onder draagtrui en grote zl zelf lopend of op de rug in Tula dino's.
Moeder van T (27-8-2011, 6 jr 4 mnd bv, en J (5-10-2015), 6 jr 9 mnd bv.

Ministash: Amazonas Boy * Hoppediz Oslo * Didymos gecko’s macchia * Little Frog Linnen Agat * Didymos Indio Aurora * Lenny Lamb Luna * Natibaby Starling * Bondolino Poplin grijs * Tula Toddler Dino's * R&R preschool Animal

Plaats reactie