Drager in het wild 3

Zoek je een draagzak, draagdoek of een andere drager? Dit is de plek voor alle praat en vragen rondom dragen

Moderator: Mod_Forum_Dragen

Mama_van_T
Moderator
Moderator
Hobbies: lezen

Re: Drager in het wild 3

Ongelezen bericht door Mama_van_T » 10 nov 2019 21:20

Gisteren (zaterdag) op het Spellenspektakel een paar dragers gezien.
Een zwarte doek, bwcc begin v/d middag bij de brio treinbaan, vl spotte een lichtblauwe doek mat slapende baby, eind van de middag nog een drager bij de garderobe.
Moeder van T (27-8-2011, 6 jaar en 4 maanden bv, en J (5-10-2015), die nog volop geniet van mamamelk.

Ministash: Amazonas Boy * Hoppediz Oslo * Didymos gecko's macchia * Little Frog Linnen Agat * Didymos Indio Aurora * Lenny Lamb Luna * Natibaby Starling * Bondolino Poplin grijs * Tula Toddler Dino's

mem2

Hobbies: lezen, tekenen, wandelen, yoga

Ongelezen bericht door mem2 » 12 nov 2019 12:39

Ik zie echt allen maar overal dragers. Bijna iedereen die hier in de buurt en baby krijgt loopt met baby'tje in draagdoek. 10 jaar geleden was het nog iets bijzonders om tegen te komen , en fijne was dat er dan meteen gevoel van samenhorigheid was.
Nu lijkt meer een soort mode object en weet je niet wat verdere opvoedvisie is.
Zo maak ik mee dat ze met kindje in draagdoek binnenkomen, om dan meteen over te leggen in een bedje en kindje 10 min. Laten huilen om in slaap te komen..Had ik net zo' n opmerking gemaakt over hoe fijn het was als zo lekker bij je konden slapen....

AnneJasmijn

Hobbies: lezen

Ongelezen bericht door AnneJasmijn » 16 nov 2019 13:48

Vandaag in de bieb in Delft een moeder met een tweelingdrager, 1 baby op de buik en 1 op de rug. Dat had ik nog niet eerder gezien :) Ze was aan een andere moeder met tweelingkinderwagen aan het vertellen hoe ideaal zo’n drager was.

Gewone dragers zie ik inderdaad bijna dagelijks
ZL juli 2012 en DL april 2016

Plaats reactie