Welke peuterdrager?

Alles wat gaat over overige dragers zolang het maar geen draagdoeken zijn. (MT, Ring Sling, SSC etc.)

Moderator: Mod_Forum_Dragen

Gebruikersavatar

Topic starter
Cindy1

Berichten: 123
Lid geworden op: 04 jun 2009 13:01
Locatie: West-Vlaanderen

Welke peuterdrager?

Ongelezen bericht door Cindy1 » 15 jul 2015 20:17

Mijn dochtertje weegt 13kg en het begint wat moeilijk te gaan in de doek. Ik denk van een drager te kopen maar zie door het bos de bomen niet. Tula? Kokadi? Roch & Rebellion (vind ik het mooist). Ik vind het heel moeilijk om te beslissen zonder te proberen omdat iedere drager anders is... En ik vrees dat ik ook nooit echt vriendjes zal worden met een drager door mijn voorliefde voor doeken [confused]
Little Stars

Gebruikersavatar

Gin

Berichten: 7857
Lid geworden op: 07 jul 2011 16:28
Hobbies: met zl spelen, lezen, koken
Locatie: Utrecht

Re: Welke peuterdrager?

Ongelezen bericht door Gin » 15 jul 2015 20:24

Ik heb mijn wrap conversion te koop, gemaakt van doeken stof. Dat vond ik veel prettiger dan een rose & rebelion maar had wel de voordelen van snel in en uit. Is dat (of zo iets) niet wat voor je?
Mama van grote jongen feb 2011 en kleine jongen feb 2018

Gebruikersavatar

Mama_van_T
Moderator
Moderator
Berichten: 16276
Lid geworden op: 10 aug 2012 20:26
Hobbies: lezen
Locatie: Gouda

Re: Welke peuterdrager?

Ongelezen bericht door Mama_van_T » 15 jul 2015 21:48

Toch kijken of je ergens uit kunt proberen?
Wij zijn erg blij met onze Tula, maar geen ervaring met de R&R.
Moeder van T (27-8-2011, 6 jr 4 mnd bv, en J (5-10-2015), 6 jr 9 mnd bv.

Ministash: Amazonas Boy * Hoppediz Oslo * Didymos gecko’s macchia * Little Frog Linnen Agat * Didymos Indio Aurora * Lenny Lamb Luna * Natibaby Starling * Bondolino Poplin grijs * Tula Toddler Dino's * R&R preschool Animal

Gebruikersavatar

Topic starter
Cindy1

Berichten: 123
Lid geworden op: 04 jun 2009 13:01
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Welke peuterdrager?

Ongelezen bericht door Cindy1 » 16 jul 2015 10:27

Gin schreef:Ik heb mijn wrap conversion te koop, gemaakt van doeken stof. Dat vond ik veel prettiger dan een rose & rebelion maar had wel de voordelen van snel in en uit. Is dat (of zo iets) niet wat voor je?
Dit is misschien iets voor mij. Dus als ik het goed begrijp vond je de R&R handiger? Die ging vlugger aan? Uit welke doek is de wrap conversion gemaakt?
Little Stars

Gebruikersavatar

Wicky

Berichten: 10672
Lid geworden op: 16 jul 2012 12:46
Hobbies: o.a. kind, boek, tuin, fiets
tag: Bzzzz... Was-bij

Re: Welke peuterdrager?

Ongelezen bericht door Wicky » 16 jul 2015 10:42

Er bestaan wel meer peuterdragers die zijn gemaakt van doekenstof. Wat mij zo snel te binnen schiet zijn bijvoorbeeld de emei en de buzzidil (mijn persoonlijke favoriet [wink] ). Ik zou kijken of je bijvoorbeeld via een meeting of bij een winkel of consulente wat verschillende dragers kan uitproberen want ja er zit echt wel verschil tussen de ene drager of de andere.

Of koop er op de gok een 2e hands; mocht het niet bevallen dan kan je 'm voor dezelfde prijs vaak wel weer doorverkopen [smile] .
Zoon juni 2011, zoon maart 2016

Als een kind zich niet ontwikkelt volgens het boekje, dan heb je niet het goede boekje

Gebruikersavatar

mniekje

Berichten: 3877
Lid geworden op: 26 jan 2011 12:32
Hobbies: Geocaching
Locatie: N ijkerk

Re: Welke peuterdrager?

Ongelezen bericht door mniekje » 16 jul 2015 11:04

Cindy1 schreef:En ik vrees dat ik ook nooit echt vriendjes zal worden met een drager door mijn voorliefde voor doeken [confused]
Dan moet je even kijken naar de Emeibaby, die combineert het gemak van een drager met de fijne eigenschappen van een doek!
"Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging zal je hem nooit meer op zien gaan..."

Plaats reactie