Rugdragen bondolino

Alles wat gaat over overige dragers zolang het maar geen draagdoeken zijn. (MT, Ring Sling, SSC etc.)

Moderator: Mod_Forum_Dragen


Topic starter
flipper01

Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jun 2015 13:39
Hobbies: geen

Rugdragen bondolino

Ongelezen bericht door flipper01 » 18 jun 2015 15:03

Hallo,

Ik gebruik de Bondolino met veel plezier als buikdrager, maar nu de kleine 9 maanden is wil ik hem ook graag op de rug proberen te dragen. Toen we dit laatst gingen proberen zag het er niet heel comfortabel uit. Het lijkt alsof hij wegvalt in de drager en hij had z'n hoofd ook gek naar achter hangen (op de 3e foto goed te zien).
Doen wij wat verkeerd met dragen of ligt het aan ons kind [razz]

Afbeelding Afbeelding Afbeelding


mamarosa

Berichten: 3001
Lid geworden op: 19 jun 2013 20:34
Hobbies: lezen, tuinieren, koken/bakken
Locatie: Roosendaal

Re: Rugdragen bondolino

Ongelezen bericht door mamarosa » 18 jun 2015 15:30

Lukt het om hem hoger te dragen? Dat zou t probleem deels oplossen.
DL J geboren12-01-2014


Topic starter
flipper01

Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jun 2015 13:39
Hobbies: geen

Re: Rugdragen bondolino

Ongelezen bericht door flipper01 » 18 jun 2015 16:33

Ik heb het idee dat de band niet veel hoger kan, misschien dat ik kan proberen om de banden nog wat omhoog te trekken zodat het kleine kereltje wat hoger komt te zitten?


mamarosa

Berichten: 3001
Lid geworden op: 19 jun 2013 20:34
Hobbies: lezen, tuinieren, koken/bakken
Locatie: Roosendaal

Re: Rugdragen bondolino

Ongelezen bericht door mamarosa » 19 jun 2015 19:34

Meestal is dat wel het probleem met rugdragen, te laag zitten. De manduca moet ik ook zowat onder mijn borsten vastklikken om dl lekker hoog te hebben. Maar ml vindt dat niet fijn en draagt haar lager op zijn rug. Ze lijkt daar geen last van te hebben.
DL J geboren12-01-2014

Gebruikersavatar

Mienos

Berichten: 758
Lid geworden op: 06 jun 2014 18:50
Hobbies: Reizen, spinning, studeren ...
Locatie: Belgie

Re: Rugdragen bondolino

Ongelezen bericht door Mienos » 20 jun 2015 13:33

Ik had onlangs net hetzelfde probleem ... We gingen zl (toen een maand of 11) eens gaan rugdragen maar hij zat er net zo in en ik had ook het gevoel dat als ie teveel bewoog er zou kunnen uit vallen of iets forceren ofzo, enfin, echt veilig en comfortabel leek het niet. Ik bedacht toen ook dat hij gewoon veel hoger moet zitten maar dan moet je die velcro wel tot ver boven je heupen vast plakken en dat vond ml dan weer niet comfortabel voor zichzelf. Sindsdien niet meer geprobeerd, maar zou het wel nog graag willen ...
Mama van zoon R (mei ‘14) en dochter L (juni ‘20)

Plaats reactie