Ik heb al: lange rekbare knoopdoeken, een ringsling, een lifter, een mei-tai, twee pagnes en een patapum, maar geneen daarvan komt dus mijns inziens in aanmerking.
Moderator: lisamuis

Mechtild schreef:of een soort sling in één stuk (bestaat dat?)

Mechtild schreef:Ooh, die Ellevil en die Didymos! Wat een prachtige doeken... Helaas boven mijn budget vrees ik. Maar ik denk dat ik het gevonden heb: een buidelsling (dankjewel Cmverhey). Met een beetje moeite kan ik dat misschien nog wel zelf maken. Ik veronderstel dat het geen rekbare stof is die daarvoor gebruikt wordt?

Ik zie dat je kindje 2 is, dan wil je vooral een draagkrachtige doek. Ik heb Ellevill he/she nooit gevoeld maar weet wel van horen zeggen dat ze dun zijn en ik vraag me af of dat dan zo comfortabel is (laat je dat even beter vertellen door iemand die die doeken heeft en ook een ouder kind) Over kersenbloesem heb ik ook gehoord dat ie dun is

noatje schreef:Ik zie dat je kindje 2 is, dan wil je vooral een draagkrachtige doek. Ik heb Ellevill he/she nooit gevoeld maar weet wel van horen zeggen dat ze dun zijn en ik vraag me af of dat dan zo comfortabel is (laat je dat even beter vertellen door iemand die die doeken heeft en ook een ouder kind) Over kersenbloesem heb ik ook gehoord dat ie dun is
Ik heb een She, en mijn ZL is 20 maanden en geen lichtgewichtje. Ik kan niet met een dunne doek als CB of Ellaroo knopen omdat ik heel gevoelig ben voor drukpunten (mede dankzij een oude schouderblessure) Toch kan ik met She prima knopen, enige is dat omdat ze van zijde is dat je goed secuur moet knopen anders zakt ze wat sneller uit...

Mechtild schreef:@Elke: wat een mooie doek! En wat een lief voorstel! Het grijs van de doek zou mooi bij mij outfit passen (ook grijs). Ik heb er wat over nagedacht, en ga waarschijnlijk toch proberen zelf een buidelsling te maken. Ik heb absoluut geen ervaring met niet-rekbare knoopdoeken, en zou dus nog flink wat moeten oefenen. Het zal er nog wel eens van komen (zeker als ik al die mooie doeken zie), maar niet nu denk ik.
Maar toch héél erg bedankt!
Zoals ik dus hierboven al zei ga ik proberen een buidelsing te fabriceren. Nu alleen nog ergens een goed patroontje vinden, en de goede maat. Tips zijn nog altijd welkom.

![blij [blij]](./images/smilies/blij.gif)

Keer terug naar Vragen over dragen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast